Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@12:07:34 GMT

امارات هم میزبانی جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ را رد کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۲۷۸۷۶

امارات هم میزبانی جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ را رد کرد

امارات هم مانند عربستان میزبانی از جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ را قبول نکرد.

به گزارش مشرق و به نقل از البیان، قرار بود که چین جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ را برگزار کند اما چینی‌ها به خاطر ویروس کرونا از میزبانی این رقابت‌ها انصراف دادند.

میزبانی این بازی‌ها به امارات پیشنهاد داده شد اما مسئولان فدراسیون فوتبال این کشور این پیشنهاد را رد کردند و چرا که امارات میزبان دوره قبلی جام ملت‌های آسیا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این هم عربستان درخواست میزبانی این رقابت ها به جای چین را رد کرد چرا که آن‌ها خود را آماده میزبانی دور بعد این رقابت ها در سال ۲۰۲۷ می‌کنند.

روزنامه البیان امارات مدعی شد که از بین کره جنوبی و ژاپن یکی جایگزین چین برای میزبانی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ خواهد شد.

کوزو تاشیما رئیس فدراسیون فوتبال ژاپن به نیکان اسپورت گفت: فدراسیون فوتبال ژاپن به طور غیر رسمی در مورد امکان جایگزینی چین به عنوان میزبان جام ملت‌های آسیا در سال آینده با سران کنفدراسیون فوتبال آسیا در ارتباط بوده است.

بیشتر بخوانید:

اولویت میزبانی جام ملت‌های آسیا با شرق است!

چین اعلام کرد از میزبانی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ انصراف داده است. سران دولت چین شرایط مربوط به کرونا را دلیل صرف نظر از میزبانی این رقابت‌ها اعلام کرده‌اند. هند، اندونزی، تایلند و کره‌جنوبی رقبای چین برای میزبانی از جام ملت‌های ۲۰۲۳ بودند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که تصمیم در مورد میزبانی این مسابقات در زمان مناسب مشخص خواهد شد.

تاشیما بدون اشاره به جزئیات بیشتر به روزنامه کشورش گفت:  اگر ژاپن بتواند میزبانی کند، شکی نیست که بسیار هیجان انگیز خواهد بود. ژاپن زیرساخت‌های لازم برای برگزاری مسابقات در سال آینده را دارد. این کشور قبلا میزبانی مشترک جام جهانی در سال ۲۰۰۲، جام جهانی راگبی در سال ۲۰۱۹ و بازی‌های المپیک در سال گذشته را بر عهده داشته است.

سایر میزبانان احتمالی این دوره از رقابت ها به جای چین، کشورهای قطر، عربستان سعودی و استرالیا هستند. 

قطر که اواخر امسال میزبان جام جهانی خواهد بود و عربستان سعودی به خاطر گرمای زیاد شاید نتوانند میزبانی را بر عهده بگیرند در حالی که استرالیا میزبان مشترک جام جهانی زنان در جولای و آگوست ۲۰۲۳ است و به همین خاطر ممکن است گزینه غیرمحتمل برای میزبانی جام ملت ها باشد.

ژاپن چهار بار قهرمان جام ملت های آسیا شده است و پیش از این در سال ۱۹۹۲ میزبانی این مسابقات را بر عهده داشت که تنها ۸ تیم در آن شرکت داشتند. کنفدراسیون فوتبال آسیا به درخواست رویترز برای کسب اطلاعات درباره روند جایگزینی کشور میزبان پاسخی نداده است.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت جام ملت های آسیا امارات ژاپن خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت میزبانی جام ملت های آسیا جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ میزبانی جام ملت ها رقابت ها جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۷۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشتمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی بانوان برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون هاکی، هشتمین اردوی تیم ملی هاکی بانوان کشور به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات از ۴ اردیبهشت آغاز می شود. در این اردو ۲۱ بازیکن زیر نظر سرمربی چینی- آمریکایی تیم ملی خانم جون کنت ول آخرین تمرینات خود را پیش از اعزام به رقابت های آسیایی تایلند انجام خواهند داد.

در راستای آمادگی بیشتر تیم ملی پیش از اعزام ، فدراسیون هاکی درحال بررسی برگزاری اردوی مشترک با تیم ملی هاکی بانوان کشور عمان به درخواست و میزبانی عمان میباشد که در صورت نهایی شدن اطلاع رسانی خواهد شد.

مسابقات هاکی سالنی بانوان آسیا به میزبانی تایلند از ۲۳ لغایت ۲۷ اردیبهشت و مسابقات هاکی سالنی آقایان آسیا به میزبانی قزاقستان از ۱ لغایت ۵ خرداد برگزار خواهد شد که انتخابی جام جهانی نیز می باشد و تیم های ملی بانوان و آقایان کشورمان حضور قدرتمند در این رقابت ها خواهند داشت.

کد خبر 6085690

دیگر خبرها

  • تعلیق رهاسازی پساب فوکوشیما در دریا
  • دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • خلاصه بازی الهلال 2-1 العین (لیگ قهرمانان آسیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • حذف ناباورانه ژاپن و کره از جام ملت‌های آسیا
  • شوک به آسیا؛ ژاپن از جام ملت‌های فوتسال کنار رفت
  • هشتمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی بانوان برگزار می شود
  • ژاپن از جام ملت‌های فوتسال آسیا حذف شد!
  • برگزاری هشتمین اردوی تیم ملی هاکی بانوان
  • میزبانی دانشگاه آزاد از تیم ملی هاکی زنان