Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@07:34:19 GMT

چرخ و فلک بوشهر به حرکت در می آید

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۲۷۹۴۷

چرخ و فلک بوشهر به حرکت در می آید

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حسین حیدری صبح چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: افتتاح این پروژه همزمان با آغاز هفته مقاومت و ایام آزادسازی خرمشهر صورت می‌گیرد تا این مناسبت در بوشهر به عنوان نمادی از مقاومت گرامی داشته شود.

شهردار بندر بوشهر اضافه کرد: افتتاح این پروژه در سال گذشته با مشکلاتی مواجه شد که خوشبختانه با رفع این مشکلات، پروژه چرخ و فلک بوشهر آماده میزبانی همشهریان عزیز بوشهری خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پروژه چرخ و فلک بوشهر با چشم انداز زیبا درکنارساحل دریای خلیج فارس یک جاذبه گردشگری بسیار دیدنی برای شهر بوشهر خواهد بود.

حیدری افزود: شهرداری بندر بوشهر پروژه های مهمی را در دست اجرا دارد که بهره برداری از این پروژه آغازی بر افتتاح پروژه‌های مهم شهر بوشهر است.

وی یادآور شد: احداث گذر سرتل-نیروگاه و چند گذر دیگر، تقاطع غیر همسطح شهیدسلیمانی.اجرای پارک حاشیه ایی ورودی شهر تا تقاطع آزادی و تقاطع آزادی تاشهرک نیایش. آسفالت کوچه‌های خاکی از جمله پروژه‌های شاخص شهر بوشهر است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: چرخ فلک بوشهر افتتاح حسین حیدری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۷۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح طرح چندمنظوره اومااویا در سریلانکا

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، با حضور سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان طرح چندمنظوره اومااویا در سریلانکا افتتاح شد.

پروژه ۱۲۰ مگاواتی اومااویا دارای دو سد بتن-غلطکی و لوله انتقال آب ۱۹ کیلومتری است. نیروگاه تولید برق این طرح در عمق ۷۵۰ متری زمین جای دارد.

پروژه چند منظوره اومااویا، همچنین ۵ هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی سریلانکا را تحت آبیاری قرار می‌دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • (ویدیو) افتتاح ابرپروژه ایرانی در سریلانکا
  • پل مدرس ترافیک شهر همدان را حل می کند؟
  • ️جابجایی درختان طرح تقاطع غیرهمسطح دفاع مقدس - نسیم شمال - اقبالیه
  • افتتاح طرح چندمنظوره اومااویا در سریلانکا
  • بانک ذخایر دریایی ایران افتتاح می شود
  • بهره برداری از ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا شب عید ۱۴۰۴
  • افتتاح ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا پایان سال
  • لزوم تعمیر پل‌های عابر پیاده مکانیزه معیوب
  • بانک ذخایر دریایی ایران افتتاح شد
  • تکمیل تقاطع امام خمینی (ره) اراک اولویت اقدامات مسؤولان شهری باشد