Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سایت فیفا اعلام کرد که هفته گذشته، نشستی میان مدیران عالی‌رتبه فدراسیون‌های فوتبال کشورهای آسیا و اقیانوسیه (OFC) برگزار شده است.

در این نشست که در شهر دبی و به‌صورت مشترک توسط فیفا و مرکز بین‌المللی مطالعات ورزش برگزار شد، مدیران به تبادل نظر و تجربیات خود پرداختند. فیفا نوشت که این برنامه، آموزش‌هایی چندوجهی به دبیران کل فدراسیون‌ها و مدیران کلیدی آنها ارائه کرده و مواردی چون فوتبال بانوان و افزایش مدیران بانو در فدراسیون‌های فوتبال کشورهای مختلف در آن مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمیدرضا مهرعلی که در دوره ریاست شهاب‌الدین عزیزی خادم در فدراسیون فوتبال به‌عنوان سرپرست نایب رئیسی فعالیت می‌کرد، در این نشست حضور داشت.

این در حالی است که در روز ۲۸ بهمن که جلسه هیئت رئیسه فدراسیون برای عزل موقت عزیزی خادم برگزار شد، اعضای هیئت رئیسه با ارائه نامه استعلامی از کنفدراسیون فوتبال آسیا، حضور مهرعلی و بهاروند را در میان اعضای هیئت رئیسه فدراسیون غیرقانونی اعلام کردند و بر اساس این نامه اجازه حضور در جلسه به آنها داده نشد. با گذشت سه ماه از این تاریخ اما تصویر مهرعلی در سایت فیفا با عنوان نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال ایران دیده می‌شود.

اکنون مشخص نیست که نایب رئیس غیر قانونی فدراسیون فوتبال چگونه در جلسه‌ای که به میزبانی فیفا برگزار شده، شرکت کرده است. حضور مهرعلی در فدراسیون فوتبال به دلیل رعایت نشدن مواد مندرج در اساسنامه این فدراسیون غیر قانونی بوده است.

۲۵۶ ۲۵۱

کد خبر 1632255

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال کنفدراسیون فوتبال آسیا فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۸۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا

نایب رئیس کمیته ملی پارالمپیک برای حضور در مجمع عمومی تکواندو آسیا عازم ویتنام می‌شود. - اخبار ورزشی -

به‌ گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، سیدمحمد پولادگر نایب رئیس کمیته ملی پارالمپیک و نایب رئیس اتحادیه تکواندو آسیا، با دعوت اتحادیه تکواندو آسیا در مجمع عمومی این اتحادیه شرکت می‌کند.

مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا، همزمان با رقابت‌های قهرمانی تکواندو و پاراتکواندو آسیا از 24 اردیبهشت تا 4 خرداد در شهر دانانگ ویتنام برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • نایب رئیس بارسا تأیید کرد: ژاوی می‌ماند
  • بیست سال پیش افراد غیرفوتبالی خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس را متوقف کردند!
  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت با حضور رئیس فدراسیون فوتبال
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • برخی تیم‌ها گل‌های عجیب می‌خورند!
  • نشست وبیناری رئیس فدراسیون با مقامات اینلاین هاکی روسیه