Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقای مشتاقی معاون آموزشی دانشگاه شهرکرد گفت: چهار هزار و ۷۴۶ داوطلب آزمون کارشناسی ارشد در چهارمحال و بختیاری از امروز چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

این آزمون همزمان با سراسر کشور طی روز‌های چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه ۲۸، ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت در استان برگزار می‌شود.

این داوطلبان در ۱۳۵ کد رشته امتحانی در این آزمون شرکت می کنند که دو هزار و ۳۷۹ نفر آن‌ها زن و دو هزار و ۳۶۷ نفر مرد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

برگزاری ماراتن علمی کارشناسی ارشد از فردا در چهارمحال و بختیاری

پنج حوزه اصلی برای برگزاری این آزمون در دانشگاه شهرکرد است که داوطلبان باید حتما نسبت به دریافت کارت ورود به آزمون خود اقدام کنند زیرا ورود به آزمون بدون داشتن کارت ممنوع است.

داوطلبان علاوه بر کارت ورود به آزمون باید کارت شناسایی معتبر را به همراه داشته باشند.

همچنین داوطلبان از همراه داشتن موبایل و تجهیزات الکترونیکی در جلسه امتحان خودداری کنند چراکه حتی در صورت خاموش بودن تخلف محسوب شده و می‌تواند منجر به محرومیت داوطلب شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه شهرکرد آزمون کارشناسی ارشد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۸۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۲۳ هزار داوطلب همدانی در آزمون سراسری

فردا نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ در سراسر کشور آغاز می‌شود و بیش از یک میلیون داوطلب در سراسر کشور برای ورود به دانشگاه با یکدیگر رقابت می‌کنند؛ در استان همدان هم ۲۳ هزار و ۸۸۰ نفر در این رقابت شرکت می‌کنند.

نوبت اول آزمون سراسری در ۱۵ حوزه امتحانی استان همدان برگزار می‌شود و ۶۲ درصد داوطلبان را خانم‌ها و ۳۷ درصد را آقایان تشکیل می‌دهند.

ضرورت حفظ آرامش در آستانه آزمون سراسری

آنچه در این ساعات پایانی مهم است کنترل استرس و راه‌های غلبه بر آن است؛ به گفته مشاوران، داوطلبان در این ساعات پایانی درباره آزمون صحبت نکنند و یکی از نکاتی که دانش آموزان در روز پیش از آزمون لازم است رعایت کنند این است که از مطالعه مطلب جدید اجتناب کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • آغاز نوبت اول کنکور سراسری در چهارمحال و بختیاری
  • رقابت بیش از ۳ هزار داوطلب کنکور سراسری در سیرجان
  • مشارکت بیش از ۷۴ هزار داوطلب در نوبت اول کنکور سراسری در فارس
  • رقابت بیش از ۲۳ هزار داوطلب همدانی در آزمون سراسری
  • آخرین فرصت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۳
  • آخرین مهلت توزیع کارت کنکور؛ آغاز رقابت داوطلبان از فردا
  • میزبانی دانشگاه آزاد بجنورد از داوطلبان کنکور سراسری در سه گروه آزمایشی اصلی
  • بیش از ۷۲۰ هزار داوطلب کارت ورود به جلسه دریافت کردند
  • ۳۲۷ هزار داوطلب کارت ورد به جلسه کنکور را دریافت کردند
  • ۳۲۷ هزار داوطلب کارت نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ را دریافت کردند