Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@18:35:19 GMT

دستگیری شکارچی مرال در پارک ملی کیاسر

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۲۹۴۰۴

دستگیری شکارچی مرال در پارک ملی کیاسر

روابط عمومی محیط زیست مازندران اعلام کرد:ماموران یگان حفاظت اداره پارک ملی کیاسر طی گزارش دریافتی مبنی برحضور شکارچیان غیرمجاز به محل اعزام شدند.

ماموران بعد ازچند ساعت تعقیب وگریز یکی از متخلفان را به همراه یک قبضه سلاح شکاری دستگیرو دیگر متخلفان باتوجه به شرایط منطقه متواری شدند.

باکمک یکی از همیاران محیط زیست از متخلفان در حال فرار و ادوات جرم شامل ۴ قبضه سلاح و لاشه مرال تصویربرداری شده و مستندات مرتبط به همراه گزارش تخلف جهت شناسایی به مراجع قضایی معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست مازندران شکارچیان غیرمجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۹۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنده گیری یک قلاده گرگ در مشهد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، جانشین فرماندهی انتظامی مشهد گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر حضور یک قلاده گرگ هار در روستای بهشت اطراف مشهد ماموران انتظامی پاسگاه فردوسی به همراه فرمانده پاسگاه به محل اعزام  و با رعب و وحشت مردم  و درخواست آنان برای از پای در آوردن  گرگ روبرو شدند.

سرهنگ عباسعلی دهقانی افزود: با وجود این که ماموران امکان استفاده از سلاح گرم را داشتند، اما با هدف حفظ محیط زیست و جان این گونه  جانوری، ماموران  پلیس به همراه شهرداری و آتش نشانی و یاری اهالی در عملیات چهار ساعته ابتدا گرگ را به یک باغ هدایت و در ادامه زنده گیری کردند.

وی گفت:  این گرگ هار  به اداره محیط زیست مشهد تحویل شد.

خراسان رضوی دارای ۴۱ منطقه چهارگانه و شکار ممنوع شامل ۲۸ اثر ملی طبیعی، پارک ملی، پناهگاه حیات وحش، مناطق حفاظت شده و ۱۳ منطقه شکار ممنوع است.

مساحت زیستگاه‌های طبیعی و وحوش در خراسان رضوی ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار هکتار است.

دیگر خبرها

  • صدور 31 حکم سبز جایگزین حبس در آذربایجان‌غربی
  • شکارچی فلامینگو در سردشت دستگیر شد
  • زنده گیری یک قلاده گرگ در مشهد
  • ۳۱ حکم سبز در آذربایجان‌غربی صادر شد
  • دستگیری شکارچی هشت قطعه کبک در همدان 
  • فضای مجازی شکارچی متخلف را لو داد
  • دستگیری شکارچی غیرمجاز در منطقه شکارممنوع ریوند سبزوار
  • اجرای طرح عملیاتی امنیت محله محور در لرستان
  • ۸۷ قبضه سلاح در لرستان کشف و ضبط شد
  • شکارچی غیرمجاز در سبزوار قبل شکار دستگیر شد