Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه هماهنگی و بررسی اجرای طرح‌های اولویت‌دار آذربایجان غربی به ریاست محمد مخبر معاون اول رییس جمهور برگزار و بر اتمام و اجرای طرح‌های محرومیت زدایی در این استان تاکید شد.

جلسه هماهنگی و بررسی اجرای طرح‌های اولویت‌دار آذربایجان غربی به ریاست محمد مخبر معاون اول رییس جمهور برگزار و بر اتمام و اجرای طرح‌های محرومیت زدایی در این استان تاکید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه با اشاره به مطالبات و تاکیدات رییس جمهور در خصوص احیای دریاچه ارومیه مقرر شد طرح‌های مرتبط با احیای این دریاچه هر چه سریعتر عملیاتی شود.

معاون اجرایی رییس جمهور، وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ورزش و جوانان، راه و شهرسازی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، علوم و تحقیقات و فناوری، رییس سازمان حفاظت محیط زیست، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، معاون علمی و فناوری رییس جمهور، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، استاندار آذربایجان غربی، معاونین و مسوولین دستگاه‌های مربوطه و استانی در این جلسه حضور داشتند و توافقات دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل برای اجرای طرح‌های اولویت‌دار این استان در حوزه‌های مختلف بررسی و تصویب شد.

همچنین در این جلسه بر ضرورت اجرایی و عملیاتی شدن هر چه سریعتر طرح‌های مرتبط با حوزه گردشگری، نیرو، ورزش و جوانان، خانواده و زنان، صنعتی، کشاورزی، آموزشی، بهداشتی، درمانی و عمرانی و زیرساختی استان آذربایجان غربی به منظور اشتغالزایی و توسعه و آبادانی این استان تاکید شد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دریاچه ارومیه احیای دریاچه ارومیه معاون اول رییس جمهور سفر استانی رییس جمهور محمد مخبر معاون اول رئیس جمهوری اجرای طرح های اولویت دار دار آذربایجان غربی رییس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۹۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: در حال آماده شدن برای تعامل بیشتر با مجلس آینده هستیم

حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور در حاشیه جلسه هیأت دولت گفت: دیروز مجلس اشکالات شورای نگهبان در خصوص لایحه ساماندهی اجاره بها را مرتفع ساخت و امیدواریم شورای نگهبان هم زودتر این مهم را مصوب کند.

به گفته وی مجلس نیز تحقیق و تفحصی در دستور کار داشت که بیشتر به عملکرد دولت قبل بر می‌گردد.

معاون پارلمانی رییس جمهور در حاشیه جلسه هیأت دولت گفت: وزارتخانه‌های مختلف و ذیربط مکلف شدند که حداقل ۵ هنرستان وابسته و جوار را مبتنی بر ظرفیت‌های خود ایجاد کنند.

وی افزود: همچنین در خصوص کمبود دارو‌ها نیز مصوبه‌ای وجود داشت تا تخلفات به قوه قضاییه ارسال نشود. کمبود‌ها و کم کاری‌هایی در موضوع دارویار وجود دارد که البته جرم نیست.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • بررسی روند جذب اعتبارات عمراني در آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب نور
  • اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم در مواجهه با دشمنان است
  • مخبر: دستگاه‌های ذیربط مراقبت کنند تا اخلال و مشکلی در برگزاری کنکور رخ ندهد
  • هشدار کنکوری مخبر به ۳ وزارتخانه
  • مخبر: دستگاههای ذیربط مراقبت کنند تا اخلال و مشکلی در برگزاری کنکور سراسری رخ ندهد
  • سفر خارجی رئیسی بعد از «وعده صادق» نشان از اقتدار کشور است
  • مخبر: اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم است
  • حسینی: در حال آماده شدن برای تعامل بیشتر با مجلس آینده هستیم
  • هماهنگی عملیات حج تمتع ایستگاه «هما» در آذربایجان غربی