Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس اتحادیه آرایشگران زنانه شهرستان ری از آغاز طرح برخورد با سالن‌های زیبایی زیرزمینی خبر داد و گفت: در ابتدای اجرای این طرح دو سالن زیبایی زیرزمینی پلمب و دو نفر به دلیل ارائه خدمات غیرمجاز و عدم رعایت سئونات اسلامی دستگیر شدند. - اخبار استانها -

نسرین حسنی رئیس اتحادیه آرایشگران زنانه شهرستان ری در گفت و گو با خبرگزاری تسنیم در ری، با اشاره به پلمب دو آرایشگاه زنانه زیرزمینی و غیرمجاز در شهرری اظهار داشت: بر اساس بازرسی‌های انجام شده توسط بازرسان اتحادیه فعالیت این واحدهای غیرمجاز رصد و اقدامات لازم جهت برخورد با تخلفات احتمالی صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مراتب شناسایی و عملکرد غیرمجاز این واحدها در قالب مکاتبات اداری به اتاق اصناف شهرستان ری و اداره اماکن اعلام و پیگیری‌های لازم برای تسریع و جدیت در برخورد صورت گرفت.

رئیس اتحادیه آرایشگران زنانه شهرستان ری در ادامه گفت: روز گذشته با همراهی اتاق اصناف و پلیس اطلاعات و امنیت عمومی و به دستور جلال زاده معاون محترم دادستان شهرستان ری، طرح برخورد با سالن‌های زیبایی زیرزمینی و غیرمجاز آغاز و دو واحد غیرمجاز پلمب و دو نفر به دلیل ارائه خدمات غیرمجاز و عدم رعایت سئونات اسلامی دستگیر شدند.

بنگاه‌های زیرزمینی سقط جنین؛ محور نشست مجلس با وزارت اطلاعاتهشداری که صدایِ ماندگار دوبله تکرار کرد/ دوبله‌های زیرزمینی با ترجمه‌های بد و سخیف!داود نماینده: دوبله زیرزمینی مرگِ این هنر است / علت انصراف آقای دوبلور از ادامه تحصیل در آلمان + فیلم

حسنی تصریح کرد: فعالیت‌های زیرزمینی آرایشگاه‌های غیرمجاز سلامت جامعه را با خطر مواجه می‌کند لذا آرایشگاه‌های فاقد مجوز باید نسبت به دریافت مجوز اقدام کرده و با آرایشگاه‌هایی که خارج از حوزه و مجوز فعالیت داشته باشند با جدیت برخورد خواهد شد.

رئیس اتحادیه آرایشگران زنانه شهرستان ری در پایان با اشاره به ارائه فعالیت‌های غیرمجاز پزشکی در برخی آرایشگاه‌ها خاطرنشان کرد: بر اساس ضوابط و مقررات انجام هرگونه خدمات و فعالیت‌های پزشکی در آرایشگاه‌ها مانند فروش کرم‌های پوستی دست‌ساز، انجام لیزر، خدمات مراقبت پوستی، تتو، بوتاکس، تزریق ژل و ... در سالن‌های زیبایی غیرقانونی است و در صورت مشاهده این‌گونه تخلفات با همراهی شبکه بهداشت شهرستان ری با متخلفان برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: زیبایی زیرزمینی سالن های زیبایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۹۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برداشت گندم از مزارع استان ایلام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ مدیر جهاد کشاورزی مهران با اشاره به آغاز فصل برداشت گندم از مزارع اظهار داشت: در شهرستان مهران چهل هزار اراضی کشاورزی وجود دارد که کشاورزان مهرانی امسال پانزده هزار از این اراضی را به کاشت گندم اختصاص داده اند.   شیرخانی در ادامه افزود: پیش بینی می‌شود در پایان فصل برداشت بیش از ۳۵  هزار تن گندم برداشت و به مراکز خرید تحویل داده شود.   وی اضافه کرد: امسال بیش از ۵۰ کمباین کار برداشت را در شهرستان مهران بر عهده دارند و کشاورزان می‌توانند گندم‌های برداشت شده به سه مرکز خرید در این شهرستان با قیمت مصوب تحویل دهند.   گفتنی است کار برداشت گندم از مزارع شهرستان مهران تا پایان اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پلمب یک مرکز غیرمجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • برداشت ۲۲ میلیون مترمکعب آب غیرمجاز از چاه‌های غیرمجاز در قم
  • آغاز برداشت گندم از مزارع استان ایلام
  • ۲۴حلقه چاه غیرمجاز در دماوند مسدود شد
  • برخورد قاطع با کشت و زرع و برداشت آب غیرمجاز در بند بهرام سد ملاصدرا
  • بساط خیر و برکت زنانه
  • جزئیات زورگیری‌های وحشیانه در آرایشگاههای زنانه توسط سارقان نقابدار
  • چاه‌های مجاز قم بیشترین برداشت غیرمجاز را دارند
  • ۲ هزار مترمکعب آب در ابرکوه صرفه‌جویی شد
  • صرفه جویی بیش از ۲ هزار متر مکعب آب در شهرستان ابرکوه