Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ مشاور وزیر کشور با بیان اینکه در حال حاضر شاهد نبرد با دشمن هستیم گفت: روابط عمومی‌ها در جنگ رسانه‌ای دشمن با هنر علم و دانش خود فضای جامعه را مدیریت کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  بیرجند، افشار دارابی صبح امروز در همایش روز روابط عمومی و ارتباطات در بیرجند با اشاره به نقش و ویژگی روابط عمومی‌ها اظهار داشت: اگر بخواهیم امروز از خانواده بزرگ روابط عمومی سئوالی بپرسیم و به چالش بکشیم و بگوییم که امروز در چه شرایطی هستیم باید به این نکته توجه کرد که در حال حاضر عرصه بین‌المللی چه ویژگی دارد؟ ما باید چه کنیم؟

وی افزود: همگان در حال حاضر از وضعیت اقتصادی  و شرایط کشور در جریان هستند در این شرایط همه باید تلاش کنیم  و به عنوان روابط عمومی از هنر دانش، علم و ایمان به بهترین نحو استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشاور وزیر کشور بیان کرد: زمانی که جنگ تحمیلی تمام شد بسیاری از بزرگ مردی‌ها به دست فراموشی سپرده شد که شهید آوینی به روایتگری آن پرداخت.

کارشناس اوکراین: روسیه قصدی برای ورود به جنگ مستقیم ندارد/تکرار تاریخ حمله از جانب غربی‌ها در جهت باورپذیری جنگ رسانه‌ایامروز عرصه جهاد تبیین است/ دشمنان به دنبال جنگ رسانه‌ای ‌هستندامام خامنه‌ای: هیأت کانون جهاد تبیین است؛ نقش خود را در مقابل جنگ رسانه‌ای علیه ملت بیابید

دارابی بیان کرد: در حال حاضر شاهد هجمه سنگین دشمن هستیم و باید مراقب باشیم چرا که دشمن با  شدت تحریم‌ها تلاش می‌کند تا روحیه ناامیدی را تزریق کند.

وی با بیان اینکه دشمن با تحریم‌ها ذائقه مردم را تلخ می‌کند گفت: امروز در خط مقدم جهاد تبیین قرار داریم و آنچه  برای ما کار را به شدت و به شکلی سخت کرده فضای مجازی است.

مشاور وزیر کشور با بیان اینکه آیت‌الله عبادی صبح امروز  از رها بودن فضای مجازی گلایه داشتتند افزود: روابط عمومی‌ها باید در این عرصه، مسئولیت‌های خود را به  درستی ایفا کنند و فعالان در خراسان جنوبی باید سیمای خوبی برای استان خود ترسیم کنید چرا که این استان ظرفیت خوبی در بحث گردشگری دارد و باید جاذبه‌های آن در سطح استان و ملی معرفی شود.

دارابی با بیان اینکه امروز در عرصه اقتصادی در نبرد هستیم و  اگر سرمایه اجتماعی در بخش دولتی نظم داشته باشد  رو به سمت موفقیت می‌رود و ما  باید  نقش خود را به درستی ایفا کنیم  و از ابزار جدید رسانه‌ای با دانش روز  فضای مجاری استفاده کنیم.

انتهای پیام/254

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مشاور وزیر کشور جنگ رسانه ای روابط عمومی حال حاضر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۹۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماهنگ «ما می آییم» با زبان انگلیسی در فضای مجازی فارس اکران شد

دریافت 29 MB

به گزارش خبرنگار مهر، نماهنگ «ما می‌آییم» با توجه به جنایات و یاوه‌گویی‌های اخیر رژیم صهیونیستی و پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل در عملیات وعده صادق به همت واحد رسانه و روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان فارس تهیه شده است.
این اثر به تهیه کنندگی واحد رسانه و روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان فارس و کارگردانی جواد پوروهاب امروز در فضای مجازی و رسانه‌ای استان فارس اکران و منتشر شد.

کد خبر 6080388

دیگر خبرها

  • ایران‌چک ۵۰۰ هزار تومانی در بازار؟! + عکس
  • ایران‌چک 500 هزار تومانی در بازار؟! + عکس
  • تراول ۵۰۰ هزار تومانی چاپ شده است؟
  • واکنش واعظی به ادعایِ خیالی مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف /دولت به دنبال انحراف افکار عمومی است
  • دبیر رسانه‌ای شانزدهمین المپیاد دانشجویان علوم پزشکی منصوب شد
  • نمایش اقتدار منطقه با پاسخ محکم سپاه به اسرائیل
  • دانش‌آموزان در برابر هجمه دشمن هوشیار باشند
  • نماهنگ «ما می آییم» با زبان انگلیسی در فضای مجازی فارس اکران شد
  • جزئیات جدیدی از پاسخ موشکی ایران به اسرائیل به روایت مشاور وزیر کشور/ تمام تصورات این بود که این جنگ حداقل یک ماه تا ۳ ماه طول می‌کشد، اما تقریباً یک روز بیشتر طول نکشید/ تمام موشک‌های هایپرسونیک ما به هدف اصابت کرد
  • اسماعیلی: سکوی دائمی عرضه لباس عفیفانه در میدان هفت تیر افتتاح می‌شود