Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانک ملت به عنوان تنها بانک در شبکه بانکی کشور، در نخستین همایش تجلیل از برترین های بورس کالا از سوی وزیر امور اقتصادی و دارایی مورد تجلیل قرار گرفت. - اخبار بازار -

به گزارش روابط عمومی بانک ملت، در این مراسم که با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی، رییس کمیسیون اقتصادی مجلس، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، تعدادی از نمایندگان مجلس و خبرگان بورسی برگزار شد،  از بانک ملت به‌عنوان پیشرو در ارایه خدمات به مشتریان و عرضه‌کنندگان بورس کالا و دارای بالاترین ارزش تراکنش‌های تسویه‌شده با اهدای لوح و تندیس تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، در نخستین همایش تجلیل از برترین‌های بورس کالا، 5 چهره تاثیرگذار و پیشکسوت حوزه کالایی و  شرکت های برتر، لوح سپاس و تندیس خود را از وزیر امور اقتصادی و دارایی دریافت کردند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بورس کالا بانک ملت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۰۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۵۵ جهادگر برتر شهرستان بیرجند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، همایش تجلیل از جهادگران برتر شهرستان بیرجند با حضور رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) و جمعی از جهادگران در محل مجتمع غدیر بیرجند برگزار شد.
در این همایش ۵۵ نفر از جهادگران برتر شهرستان بیرجند از قرارگاه سفیران فرهنگ و سازندگی، قرارگاه فتح المبین، قرارگاه انصارالله، قرارگاه بقیه الله، قرارگاه محبان الرضا (ع)، شورای جهادگران و قرارگاه جهادی ثامن الحجج (ع) تجلیل شدند.
در ایام نوروز و ماه رمضان امسال ۳۲۲ گروه جهادی با ظرفیت ۲ هزار و ۸۶۰ جهادگر در قالب ۱۱ قرارگاه جهادی منطقه‌ای و ۱۷۷ نقطه شهری و روستای فعالیت دارند.
امسال با توجه به تقارن نوروز و ماه رمضان پویش «خانه دوست کجاست؟» تعریف شده که جهادگران در محله‌های خودشان خانواده‌های نیازمند را شناسایی کرده و به آنان خدمات ارائه می‌کنند.

دیگر خبرها

  • این زن چگونه ناجی روسیه و پوتین شد؟
  • اعلام آمادگی ایران برای میزبانی سومین همایش اقتصادی کشورهای ساحلی
  • اعلام آمادگی ایران برای میزبانی از همایش اقتصادی کشورهای ساحلی خزر
  • بانک‌ها در رسیدگی به مشکلات نیازمندان استان بوشهر مشارکت کنند
  • بانک‌ها در توسعه امور زیربنایی جامعه مشارکت کنند
  • بر اساس سند تحول امور به مردم واگذار می شود
  • ۵۵ نفر از جهادگران برتر بیرجند تجلیل شدند
  • تلاش دولت سیزدهم برای بازگرداندن امور اقتصاد به مردم
  • بیگانی : پیش بینی بازاری داغ برای فعالان بورس در تابستان 1403 / صندوقهای طلا، کالا و بعضی سهامی، برندگان سال 1402 بازار سرمایه / حضور ترامپ در انتخابات تمام بازارهای مالی ایران را تحت تاثیر قرار می دهد
  • تجلیل از ۵۵ جهادگر برتر شهرستان بیرجند