Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-29@12:04:17 GMT

آمار کرونا اصفهان ۲۷ اردیبهشت

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۳۰۲۵۷

آمار کرونا اصفهان ۲۷ اردیبهشت

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از ابتلای ۴۱نفر به کرونا و روز بدون فوتی در اثر ابتلا به کرونا طی 48 ساعت اخیر در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خبر داد.

پژمان عقدک در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری برنا در اصفهان، در خصوص آخرین وضعیت آمار بیمار، کرونا در استان اصفهان (به جز شهرستانهای کاشان و آران‌وبیدگل)، اظهار کرد: از ابتدای همه‌گیری ویروس کرونا تاکنون تعداد یک میلیون و ۴۶۶و ۸۲۰ نفر موارد ابتلای قطعی و مشکوک به کرونا در استان اصفهان به جز شهرستان‌های کاشان و آران‌وبیدگل شناسایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این همین مدت کل موارد ابتلای قطعی به کرونا در استان ۴۸۹ هزار و ۱۳۱ نفر و موارد نمونه گرفته شده در 48 ساعت گذشته (احتمالاً بیمار) ۵۳۱ نفر بوده و موارد مثبت ابتلای قطعی در 48 ساعت گذشته  ۴۱ نفر گزارش شده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، اضافه کرد: تعداد ۲۰۵ هزار و ۹۱۵ نفر تعداد کل بستری شدگان کرونا از ابتدا تاکنون بوده است و ۳۳ بیمار در 48 ساعت گذشته بستری شده‌اند.

عقدک بابیان اینکه  در حال حاضر ۱۴۳ نفر بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اصفهان به جز شهرستانهای کاشان و آران‌وبیدگل بستری هستند، گفت: از این تعداد ۲۱ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه نگه‌داری می‌شوند.

وی درخصوص آمار تعداد کل بهبودیافتگان از ابتدا تاکنون گفت: در این بازه زمانی ۱۳۹ هزار و  ۱۷۵ نفر بهبودیافتگان کرونا هستند و ۲۸ بیمار نیز طی 48 ساعت گذشته از مراکز درمانی مرخص شده اند.

سخنگوی  دانشگاه علوم پزشکی اصفهان همچنین در خصوص آمار فوت شدگان، افزود: ۱۱ هزار و ۶۷۲ نفر آمار کل فوت‌شدگان قطعی و شش هزار و ۷۱۶ نفر فوت‌شدگان مشکوک کرونا از ابتدای همه‌گیری این ویروس در استان اصفهان (به جز شهرستان‌های کاشان و آران‌وبیدگل) بوده است.

عقدک خاطرنشان کرد: در 48 ساعت گذشته در استان اصفهان (به جز کاشان و آران‌وبیدگل) موردی از فوتی‌ قطعی به علت کرونا گزارش نشده و یک مورد فوتی مشکوک به کرونا گزارش شده است.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی اصفهان کاشان و آران وبیدگل استان اصفهان 48 ساعت گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۰۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰۰ مأموریت و انتقال ۲۰۰۰ بیمار توسط آمبولانس در ایام نوروز

رئیس اورژانس استان کرمانشاه گفت: از آغاز تعطیلات نوروز تاکنون بیش از ۳ هزار مأموریت اورژانسی در استان ثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، مسعود قلعه‌سفیدی امروز _چهارشنبه هشتم فروردین_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ۲۴ اسفندماه تا ساعت ۸ صبح ۷ فروردین ۱۴۰۳، ۳۱۴۴ مأموریت در اورژانس استان کرمانشاه ثبت شده است.

وی با بیان اینکه در این مأموریت‌ها ۲۳۴۶ نفر به مراکز درمانی انتقال یافته‌اند، افزود: تعداد کل تماس‌های برقرار شده با اورژانس ۱۱۵ در این بازده زمانی ۱۶۶۲۸ تماس بوده است.

رئیس اورژانس و پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از مجموع مأموریت‌ها ۶۰۰ مورد حوادث ترافیکی و ۲۵۴۴ مورد را غیر ترافیکی اعلام کرد و افزود: تعداد مصدومین ترافیکی ۶۰۰ و تعداد مصدومین غیر ترافیکی ۱۷۴۶ مورد بوده است.

کد خبر 739764

دیگر خبرها

  • ۱۴۰۷ مورد بازدید بهداشتی از امکان مختلف طی ۲۴ ساعت گذشته
  • حادثه دیدن ۹۳ نفر طی ۲۴ ساعت گذشته / مراجعه ۶۴ هزار نفر به پست‌های ثابت هلال‌احمر
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • ۳۰۰۰ مأموریت و انتقال ۲۰۰۰ بیمار توسط آمبولانس در ایام نوروز
  • ۱۸ سارق در ۲۴ ساعت گذشته در اصفهان دستگیر شدند
  • پذیرش بیش از ۱۱ هزار بیمار در بیمارستان قلب الزهرا (س) در شیراز
  • پذیرش بیش از ۱۱ هزار بیمار در بیمارستان قلب الزهرا (س)
  • افزون بر ۶ هزار بیمار به اورژانس مراکز درمانی شاهرود مراجعه کردند
  • تردد در مبادی ورودی و خروجی استان اصفهان ۱۵ درصد کاهش یافت
  • برنامه مسابقات یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال