Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-19@23:14:34 GMT

وام فوری 100 میلیونی بانک رفاه | وام فوری آسان و بدون ضامن

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۳۰۶۴۸

وام فوری 100 میلیونی بانک رفاه | وام فوری آسان و بدون ضامن

وام فوری بانک رفاه برنامه ریزی شد. بانک رفاه اعلام کرد مشریانش می توانند تا سقف صد میلیون تومان وام فوری دریافت کنند. این وام فوری میتواند بدون ضامن و تنها با نامه کسر از حقوق باشد. با شروع سال 1401 بانک ها شرایط دریافت وام فوری را آسان تر کردند. طبق اعلام بانک رفاه دریافت این وام فوری برای مشتریان بسیار سودمند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بانک رفاه دامنه خدمات تسهیلاتی خود را گسترش داده است و به تمامی مستمری‌ و حقوق بگیرانی که حقوق و مزایای خود را از این بانک دریافت می‌کنند، تسهیلات کارت اعتباری تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان ارائه می‌دهد.

 وام بدون ضامن بانک رفاه کارگران به همه مستعمری و حقوق‌بگیران این بانک داده می‌شود. متقاضیان با اعتبارسنجی بانک مرکزی و نامه کسر از حقوق می‌توانند تسهیلات کارت اعتباری تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان را دریافت کنند.

طرح پرداخت تسهیلات بدون ضامن بانک رفاه کارگران با سود ۱۸% و حداکثر زمان بازپرداخت ۴۸ماه در اختیار متقاضیان قرار گرفته است البته زمان بازپرداخت برای وام ۵۰میلیون تومانی متفاوت است و حداکثر زمان بازپرداخت برای تسهیلات ۵۰میلیون تومانی ۳۶ماه است.

نوع ضمانت وام بدون ضامن بانک رفاه کارگران از نوع اعتبارسنجی بوده و حساب سپرده لازم برای دریافت این وام حساب سپرده قرض‌الحسنه است و نیازی به حساب سپرده جداگانه ندارد.

تسهیلات ۱۰۰میلیون تومانی بانک رفاه کارگران حدود یک میلیون و ۱۰۰هزار تومان هزینه تشکیل پرونده و آبونمان سالیانه دارد. کل سود دریافتی بانک از این تسهیلات حدود ۴۱میلیون تومان است.

 

منبع: فردا

کلیدواژه: بانک مرکزی چک حقوق کارت اعتباری گمرک بانک رفاه کارگران میلیون تومان بدون ضامن وام فوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۰۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقوق کارکنان دولت در سال جاری چند درصد زیاد شد ؟

به گزارش پارس نیوز ، داوود منظور ظهر پنجشنبه در شورای اداری دامغان به میزبانی فرماندار در قالب سفر استانی دوم هیأت دولت سیزدهم به استان سمنان از پیگیری بهتر شدن وضعیت معیشت کارکنان دولت خبر داد و ابراز کرد: افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان دولت در سال جاری رقم خورده است.

وی با بیان اینکه در کنار رشد میزان دریافتی حقوق‌ها، مضافاتی مانند عائله، رفاهی و … کارمندان نیز رشد خوبی کرده است، افزود: در ارتباط با حقوق و دستمزد کارمندان اتفاقات خوبی در کشورمان رخ داده است.

معاون رئیس‌جمهور با بیان اینکه تلاش شده تا تورم کاهش یابد، گفت: برنامه دولت در سال جاری تلاش مضاعف برای پایین آوردن تورم و رفاه مردم است.

منظور با بیان اینکه دولت تلاش دارد با کاهش بیشتر نرخ تورم رضایت مندی مردم کشورمان را فراهم آورد، بیان کرد: تلاش ما این است که امسال بتوانیم با پایین نگه داشتن تورم و کاهش تورم به روند بلندمدت، این امکان را فراهم کنیم که افزایش‌ها در حقوق و دستمزد به رفاه بیشتر برای مردم منجر شود.

وی درباره بودجه نیز گفت: جداول و توزیع اعتبارات بین دستگاه‌ها مشتمل بر بخش دوم قانون بودجه ۱۴۰۳ تا آخر اردیبهشت نهایی و ابلاغ می‌شود.پ

منبع:  مهر

دیگر خبرها

  • (تصویر) دستگیری زنی که مرد مُرده را برای ضامن شدن به بانک آورده بود
  • وام قرض الحسنه ۳۰۰ میلیونی دولت با کارمزد ۴ درصد | وام قرض الحسنه فوری با اقساط ۲ میلیون تومانی
  • خبر جدید دولت درباره حقوق امسال کارمندان
  • منظور: افزایش دائم دستمزد‌ها به رفاه مردم کمک نمی‌کند
  • شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣ چیست؟
  • حقوق کارکنان دولت در سال جاری چند درصد زیاد شد ؟
  • سال گذشته؛ ۱۸ هزار زوج هرمزگانی تسهیلات فرزندآوری دریافت کردند
  • گره‌گشا نبودن وام مسکن برای خانه‌دارشدن مردم
  • گرفتن وام با جسد ضامن + عکس
  • ماجرای جنجالی شدن کف حقوق ۱۵ میلیونی کارگران | آیا حقوق ۱۵ میلیونی برای کارگران تصویب می‌شود؟