Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا 2022 امروز (چهارشنبه ۲8 اردیبهشت) با چهار دیدار در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران پیگیری می‌شود.

در نخستین مسابقه که از ساعت 10 آغاز شد، تیم‌های تاراز قزاقستان و ناخون راتچاسیما تایلند به مصاف یکدیگر رفتند و نماینده قزاقستان سه بر یک به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ناخون راتچاسیما در ست دوم این مسابقه 25 بر 22 به پیروزی رسید، اما در ست‌های اول، سوم و چهارم با امتیازهای 25 بر 20، 25 بر 17 و 25 بر 18 نتیجه را به حریف خود واگذار کرد تا از راه‌یابی به جمع چهار تیم برتر این رقابت‌ها بازبماند.

نماینده قزاقستان که مرحله گروهی را با دو برد، پنج امتیاز و کسب جایگاه دوم جدول گروه B به پایان رسانده بود، با شکست تایلند و صعود به مرحله نیمه‌نهایی به شگفتی‌سازی خود در این رقابت‌ها ادامه داد.

موسی سلیم عزیز از عراق به عنوان داور اول و وحید پورکاشیان از ایران به عنوان داور دوم، قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند.

میخائیل اوستینوف بازیکن شماره 13 تاراز با کسب 20 پوئن، عنوان امتیازآورترین بازیکن این دیدار را به دست آورد.

تیم تاراز قزاقستان فردا (پنج‌شنبه) و در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف برنده دیدار پیکان و اربیل عراق می‌رود و نماینده تایلند نیز در جمع تیم‌هایی که برای عنوان پنجم تا هشتم رقابت‌ می‌کنند، به میدان می‌رود و با بازنده دیدار پیکان و اربیل مسابقه خواهد داد.

دو تیم الریان قطر و سانتوری ژاپن در دومین مسابقه مرحله یک چهارم نهایی به مصاف یکدیگر خواهند رفت. برنده این دیدار نیز در مرحله نیمه‌نهایی با فاتح جدال مقاومت شهداب یزد و گاز جنوب عراق روبرو خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ناخون راتچاسیما تایلند والیبال باشگاه های آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۰۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازماندن مس کرمان از صعود به نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال

    به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان در چهارمین دیدار سری پلی آف مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر بسکتبال / تیم مس کرمان عصر امروز به مصاف مهرام رفت و با پذیرش شکست 80 بر 74 از صعود به نیمه نهایی باز ماند.

در این دیدار سجاد پذیرفته با ۱۴ امتیاز، ۱۵ ریباند، ۲ توپ ربایی و کارایی ۲۷ بهترین بازیکن شد. سری این بازی ۳ بر یک به سود مهرام شد تا این تیم به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ برتر صعود کرد.
مس کرمان در 3 دیدار قبل خود در برابر مهرام 1 پیروزی و 2 شکست کسب کرده بود .  

در سمت دیگر جدول نیز در بازی های پلی اوت تیم مس رفسنجان با پذیرش دومین شکست در برابر  فولاد هرمزگان  به همراه تیم رعد پدافند هوایی به لیگ دست یک ایران سقوط کرد.

دیگر خبرها

  • صعود هر پنج کشتی‌گیر ایران به نیمه نهایی قهرمانی آسیا
  • صعود مهرام و ذوب آهن به مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • بازماندن مس کرمان از صعود به نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • مهرام‌ و ذوب آهن به مرحله نیمه نهایی صعود کردند 
  • لیگ برتر بسکتبال| صعود مهرام و ذوب آهن به مرحله نیمه نهایی/ تکلیف یک بازی یکشنبه مشخص می شود
  • صعود سه فرنگی‌کار کشورمان به فینال آسیا
  • پویا دادمرز به فینال کشتی فرنگی قهرمانی آسیا صعود کرد
  • صعود پویا دادمرز به فینال کشتی فرنگی قهرمانی آسیا
  • صعود ۴ تیم به مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال نوجوانان دختر آذربایجان شرقی
  • صعود شهرداری گرگان به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال