Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@07:32:24 GMT

ایجاد شهرک صنعتی جدید در اردبیل در دستور کار است

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۳۰۷۵۸

ایجاد شهرک صنعتی جدید در اردبیل در دستور کار است

محمد اهلی روز چهارشنبه با اعلام این خبر اظهار کرد: کل مساحت شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اردبیل یک هزار و ۴۰۰ هکتار است که کمتر از یک هزار هکتار آن به عنوان اراضی صنعتی بوده و بقیه به عنوان معابر، خیابان‌ها، فضای سبز و محل احداث تاسیسات و محدثات محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه بیش از ۷۰ درصد اراضی صنعتی استان به سرمایه گذاران واگذار شده است، افزود: این میزان واگذاری‌ها در سه سال گذشته حدود ۲۰ درصد از کل اراضی صنعتی شهرک‌های صنعتی استان را شامل می‌شود که این آمار نشان از افزایش میل به سرمایه گذاری‌ در استان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 اراضی صنعتی قابل واگذاری در استان اردبیل به پایان رسیده است/ ایجاد شهرک صنعتی جدید در دستور کار است

اهلی افزود: با توجه به استقبال سرمایه‌گذاران برای حضور در شهرک‌های صنعتی، اراضی صنعتی قابل واگذاری در برخی از شهرک‌های صنعتی استان به پایان رسیده و یا در شرف اتمام است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: در چند سال گذشته چندین طرح توسعه‌ای در شهرک‌های صنعتی اجرا شده است که نمونه بارز آن طرح توسعه ۱۲۳ هکتاری شهرک صنعتی ۲ اردبیل و تملک ۲۲ هکتاری ناحیه صنعتی اصلاندوز بوده است.

وی با بیان اینکه طرح توسعه شهرک‌های صنعتی جدید به صورت مستمر مورد تاکید و پیگیری مسئولان ارشد استان و این شرکت قرار داشته، گفت: با توجه به شرایط حاکم در مناطق استان و الزامات زیست محیطی طرح توسعه شهرک‌های جدید با میزان واگذاری‌ها همگن نبوده و این شرکت امکان پاسخگویی به خیل عظیم سرمایه گذاران را ندارد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل، تامین زمین در مرکز استان را از موارد بسیار مهم و ضروری حال حاضر توسعه صنعت استان برشمرد و افزود: ایجاد یک شهرک صنعتی جدید و بزرگ در اردبیل در دستور کار است و امید است نیاز سرمایه گذاران به اراضی صنعتی در مرکز و سایر مناطق استان تامین شود.

استان اردبیل دارای ۲۰ شهرک و نواحی صنعتی است.

برچسب‌ها شهرک صنعتی اشتغال پایدار اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرک صنعتی اشتغال پایدار اردبیل شهرک صنعتی اشتغال پایدار اردبیل شهرک های صنعتی استان سرمایه گذاران استان اردبیل اراضی صنعتی شهرک صنعتی صنعتی جدید طرح توسعه شهرک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۰۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صنعتگران اردبیلی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: چند واحد تولیدی با حمایت شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل راهی ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران می‌شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، هاشم علایی صبح چهارشنبه در جمع صنعتگران و واحدهای تولیدی در اردبیل اظهار داشت: ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران با عنوان «ایران اکسپو» از هشتم تا دوازدهم اردیبهشت‌ماه سال جاری در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه چند واحد تولیدی شهرک‌های صنعتی استان حضور خواهند یافت، خاطرنشان کرد: شرکت شهرک های صنعتی اردبیل با حمایت مالی از این واحدهای تولیدی درصدد حضور قدرتمند در بین تولید کنندگان در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی اردبیل بیان کرد: نمایشگاه ایران اکسپو به عنوان بزرگ‌ترین رویداد صادراتی کشور، فرصت بسیار مناسبی برای تولیدکنندگان محسوب می شود تا در کنار معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی نسبت به استفاده از ظرفیت بازارهای جدید صادراتی و توسعه بازارهای موجود اقدام کنند.

علایی اظهار داشت: با حمایت از حضور واحدهای تولیدی در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی تلاش می‌کنیم تا با کمک به ارتقای دانش و فناوری تولیدکنندگان، زمینه‌های شناسایی، توسعه بازار هدف و فروش محصولات تولیدی آنان نیز فراهم شود.

وی این حمایت‌ها را در قالب اجاره غرفه، بازدید از نمایشگاه‌های اختصاصی، تخصصی و توانمندی اکسپو، نمایشگاه فروش و همچنین اعطای کمک هزینه‌های اعزام هیات‌های تجاری به خارج از کشور برشمرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل افزود: امیدواریم با برنامه‌های حمایتی که در قالب کمک‌های بلاعوض از واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذاران انجام می‌شود شاهد توسعه صنعت استان و افزایش اشتغال در سال مزین به جهش تولید با مشارکت مردم باشیم.

انتهای پیام

 

دیگر خبرها

  • حضور واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • ایجاد ۳۰ هکتار شهرک فناوری در خراسان شمالی
  • صنعتگران اردبیلی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران
  • شهرک‌های صنعتی فیروزآباد روی ریل توسعه
  • شهرک‌های صنعتی در باوی احداث می‌شوند
  • احداث چند شهرک صنعتی در باوی
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است
  • سرمایه‌گذاری ۹هزار میلیارد ریالی در شهرکهای صنعتی قزوین
  • سرمایه گذاری ۹ هزار میلیارد ریالی در شهرک‌های صنعتی قزوین
  • سرمایه‌گذاری ۹ هزار میلیاردی در شهرک‌های صنعتی قزوین