Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود افشاری چهارشنبه در پایان نخستین روز این آزمون در گفت‌وگو با ایرنا افزود: آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته در استان بوشهر امسال در حوزه‌های سه شهرستان جم، دشتستان و بوشهر و در قالب ۳۰ بازه زمانی برگزار می‌شود.

وی افزود: این آزمون در هر سه روز تنها در نوبت صبح برگزار می‌شود و در شهرستان بوشهر پنج هزار و ۳۱۹ نفر، در جم یکهزار و ۷۱۷ نفر و و در دشتستان یکهزار و ۴۶۷ نفر بر سر جلسه آزمون حاضر می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون آموزشی دانشگاه خلیج فارس ادامه داد: این آزمون در شهرستان بوشهر علاوه بر پنج دانشکده علوم و نانو، ادبیات و علوم انسانی، گاز و پتروشیمی، مدیریت سیستم‌های هوشمند و معماری و شهرسازی، در دانشگاه آزاد اسلامی عالیشهر نیز برگزار می‌شود.

افشاری گفت: ۲۳ داوطلب معلول نیز در بوشهر امتحان می‌دهند که شرایط لازم برای حضور آنها فراهم شده است.

وی افزود: محل حوزه‌های امتحانی قبل و بلافاصله پس از آزمون ضد عفونی می‌شوند، صندلی‌های در فاصله یک و نیم متری یکدیگر قرار دارند و همه شیوه‌نامه‌های بهداشتی به دقت رعایت می‌شود.

معاون آموزشی دانشگاه خلیج فارس تاکید کرد: داوطلبان پیش از ساعت هفت و چهل و پنج دقیقه در محل آزمون حاضر باشند زیرا در این ساعت در حوزه بسته می‌شود.

افشاری افزود: همراه آوردن هرگونه وسیله هوشمند ازقبیل تلفن همراه، ماشین حساب و ساعت هوشمند تخلف است.

کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته امسال در ۱۸۱ حوزه امتحانی و میان ۶۴۷ هزار و ۲۰۹ داوطلب روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

برچسب‌ها بوشهر کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه کنکور خلیج فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه بوشهر کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه کنکور خلیج فارس کارشناسی ارشد برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۱۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران از داوطلبان کنکور سراسری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، روابط عمومی پردیس بین‌الملل کیش دانشگاه تهران اعلام کرد: آزمون ششم و هفتم اردیبهشت در گروه‌های علوم ریاضی و فنی، علوم انسانی، هنر، زبان‌های خارجی و علوم تجربی برگزار می‌شود.

آزمون گروه علوم ریاضی و گروه علوم انسانی در نوبت صبح پنج شنبه ششم و آزمون گروه هنر و گروه زبان‌های خارجی نیر نوبت عصر پنج شنبه ششم اردیبهشت و آزمون گروه علوم تجربی صبح جمعه هفتم اردیبهشت برگزار می‌شود.

داوطلبان آزمون سراسری در کیش می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org و برای آگاهی از محل برگزاری آزمون به پایگاه اطلاع رسانی پردیس بین الملل کیش دانشگاه تهران به نشانی kish.ut.ac.ir مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • فراخوان پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور
  • دانشگاه شاهد نیروی حفاظت فیزیکی جذب می‌کند
  • جاماندگان کنکور عقب نمانند ؛ آغاز ثبت نام از امروز
  • جاماندگان کنکور از امروز ثبت نام کنند
  • آغاز ثبت نام جاماندگان کنکور از امروز
  • اخذ مجوز راه‌اندازی کارشناسی ارشد رشته اخلاق پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی قم
  • میزبانی پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران از داوطلبان کنکور سراسری
  • آخرین مهلت پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون دانشگاه علامه‌طباطبایی اعلام شد
  • آخرین مهلت پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون دانشگاه علامه‌طباطبایی
  • رئیس شورای حفاظت آزمون‌: هیچ کنکوری متقلبی وارد دانشگاه نمی شود