Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@13:39:47 GMT

تجهیز کارگاه باند دوم محور لامرد به تونل شهید باقری

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۳۱۵۹۱

تجهیز کارگاه باند دوم محور لامرد به تونل شهید باقری

علی منصوری در گفت وگو با خبرنگار مهر به تشریح وضعیت راه‌ها در شهرستان لامرد پرداخت و گفت: محور بریو - اشکنان به طول ۱۱و نیم کیلومتر در حال ساخت است و پیمانکار با تمام تجهیزات پای کار آمده است.

وی گفت: محور علامرودشت -احشام به طول ۱۲و نیم کیلومتر در حال ساخت است که ۲و نیم کیلومتر آن به اتمام رسید و ۱۰ کیلومتر دیگر در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره راه لامرد گفت: محور لامرد به تونل شهید باقری به طول ۹و نیم کیلومتر پیمانکار تجهیز کارگاه کرده و در حال شروع به کار است.

وی تصریح کرد: قطعه دوم لامرد خنج به طول ۲۴ کیلومتر در مرحله مناقصه جهت انتخاب پیمانکار قرار دارد.

او ادامه داد: همچنی اصلاح گردنه محمله در محور علامرودشت -خنج در محدوده شهرستان لامرد به طول ۳ نیم کیلومتر در مرحله مناقصه و انتخاب پیمانکار است.

رئیس اداره راه لامرد گفت: اصلاح پل‌ها و افزایش دهانه پل‌ها در محور لامرد رکن آباد قرارداد منعقد شده و در آینده‌ای نزدیک شروع به کار می‌شود.

وی بر ساخت هرچه سریع‌تر آزادراه لامرد پارسیان تاکید کرد وگفت: این مسیر مهم به طول ۴۹ کیلومتر در حال تهیه نقشه‌های اجرایی توسط مجری و سرمایه گذار است.

وی به تعریض و اصلاح پل‌های محور احشام، چاهورز پرداخت وگفت: در این محور ۱۰ پل در حال تعریض و اصلاح می‌باشد.

این مقام مسئول با اشاره به برنامه روکش آسفالت طرفین تونل شهید باقری به طول ۷و نیم کیلومتر عنوان کرد پیمانکار مشخص و در آینده‌ای نزدیک شروع به کار خواهد شد.

وی به ساماندهی و اصلاح بلوار چاهورز از طرف فداغ اشاره کرد وگفت: در حال طراحی و اقدام اولیه اصلاح بلوار و آسفالت و روشنایی هستیم و ساماندهی سه راه چاهورز (فاریاب) با ایجاد روفوژ و حذف ترانشه در حال انجام است.

رئیس اداره راه لامرد به روکش آسفالت محمدشریفی سبخی پرداخت و گفت: این مسیر به طول ۳ کیلومتر به اتمام رسیده و آسفالت سیگار به رکن آباد نیز به طول ۱۰ کیلومتر پیمانکار انتخاب شده و در آینده نزدیک شروع به کار می‌شود،.

این مسئول به افزایش دهانه پل کندرعبدالرضا اشاره کرد و گفت: دهانه این پل به اتمام رسیده است و تردد بر روی ان انجام می‌شود.

او تصریح کرد: اصلاح و تعمیر پل بزرگ علامرودشت نیز به اتمام رسیده است.

وی به اصلاح قوس‌های خطرناک و حادثه خیز محور علامرودشت احشام اشاره کرد و گفت: قوس علی محسنی و چهارطاق در این محور به اتمام رسیده است و همچنین اصلاح آبنمای روستای نعمه قرارداد بسته شده و در آینده‌ای نزدیک انجام می‌شود.

منصوری به اجرای آبنمای روستای هرارسفید پرداخت و گفت: این طرح در حال اجرا است، و اجرای پل و افزایش دهانه دشت کور اشکاته، مزبحو، اشکنان در حال انجام است.

رئیس اداره راه لامرد تصریح کرد: برقراری روشنایی‌های تقاطع ابوحنا در محور علامرودشت خنج، قلعه مظفر در محور لامرد مهر، جوهری در محور لامرد مهر، ناوبندی در محور لامرد، مهر، میدان سیگار در محور لامرد، رکن اباد و سه راه میرحسنی در محور لامرد تونل شهید باقری برقرار شده است.

این مسئول ادامه داد: اقدامات اولیه روشنایی در تقاطع فرودگاه، و همچنین سه راه کشکو در حال انجام است.

وی ادامه داد: روشنایی مسیر علامرودشت اسیر تقاطع حدفاصل برکه سفید، وردوان اقدامات اولیه انجام و به زودی عملیاتی می‌شود.

منصوری گفت: ایجاد حفاظ خاکی و اصلاح شانه در محورهای علامرودشت اسیر، علامرودشت، خنج، لامرد تونل در حال انجام، و یا اینکه به زودی انجام خواهد شد. همچنین رفع نقاط حادثه‌خیز بوسیله ایجاد روفوژ میانی در چند نقطه در محورهای لامرد رکن آباد و احشام چاهورز انجام شده و در محورهای دیگر نیز برنامه ریزی جهت انجام این مهم شده است.

رئیس اداره راه لامرد افزود: نصب علائم و عملیات راهداری شامل علائم افقی و عمودی مثل نصب تابلوهای مختلف خط کشی، نصب گاردریل لکه گیری و… در محورهای حوزه استحفاظی بصورت مستمر در حال انجام است.

وی گفت: آسفالت روستای بلبلی در بخش علامرودشت به طول ۲.۴ کیلومتر در برنامه کاری قرار دارد و در آینده نزدیک کار ساخت آن شروع می‌شود.

کد خبر 5493376

منبع: مهر

کلیدواژه: علی منصوری لامرد راهسازی بوشهر کرمانشاه هدفمندی یارانه ها احتکار آلودگی هوا گرد و غبار تنظیم بازار ویروس کرونا کالاهای اساسی آمار کرونا خراسان رضوی مشهد خطبه های نماز جمعه ایلام حال انجام تونل شهید باقری محور علامرودشت اتمام رسیده محور لامرد نیم کیلومتر شروع به کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۱۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد مقطعی محور سوادکوه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سرهنگ یدالله جهان تاب در تشریح این خبر، گفت: به منظور اجرای عملیات تعمیرات اساسی و بهسازی تونل چپ دره در محور سوادکوه، محور فوق از یکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به مدت ۵ روز، در زمان اجرای عملیات مسدود است.

وی با بیان این که این محدودیت به صورت شبانه روزی خواهد بود، اظهار داشت: تردد در این مسیر در زمان اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط از مسیر کناری تونل چپ دره امکان پذیر خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران، در خاتمه از رانندگان، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • عملیات عمرانی بهسازی بزرگراه شهید باقری در منطقه ۸
  • آغاز عملیات احداث باند دوم محور اهواز خرمشهر
  • اجرای عملیات بهسازی بزرگراه شهید باقری
  • اصلاح و بهسازی حدود ۱۰۱ کیلومتر از شبکه و خطوط آبرسانی لرستان
  • انهدام باند جعل مدارک تحصیلی و آموزشی
  • لغو انسداد مقطعی محور سوادکوه مازندران
  • انسداد مقطعی محور سوادکوه مازندران
  • انسداد مقطعی محور سوادکوه در مازندران
  • انسداد مقطعی محور سوادکوه
  • نیاز ۱۵۰۰ میلیارد ریالی برای تکمیل جاده بیرجند - قاین