Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@00:23:09 GMT

پیام مدیرکل هنرهای نمایشی به جشنواره تئاتر فتح خرمشهر

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۳۱۶۰۰

پیام مدیرکل هنرهای نمایشی به جشنواره تئاتر فتح خرمشهر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، کاظم نظری مدیر کل هنرهای نمایشی به بیست و چهارمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر پیام داد.

در متن پیام کاظم نظری آمده است:

«به نام پروردگار مهر و نور

تئاتر افتخار دارد که سالهاست حکایتگر عاشقی و دلدادگی نیکان این سرزمین و راوی صادق صحنه های ایثار و پایمردی فرزندان پاک ایران است که بی ادعا و بی منت به جان پاسدار خاک و نام و نشان میهن شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردان و زنان وارسته ای که رسالت خویش را در نثار عزیزترین سرمایه های مادی جهان، و گسستن بندهاو قیدها یافتند و برای پایایی و مانایی میهن و ملت و عقیده خویش آسمانی شدند.

«خرمشهر» این نماد مقاومت و ایثار برای همیشه بر تارک تاریخ این سرزمین چون نگینی ناب خواهد درخشید و یاد و نام مدافعان و حماسه سازان میهن تا ابد روشنی بخش آسمان ایران خواهد بود.

سپاس پروردگار مهربان را که افتخار خدمتی ناچیز درکنار هنرمندان بلند همت تئاتر سراسر کشور نصیب شد تا به جان و دل به این ساحت شریف و مقدس ادای دین نماییم.

خاضعانه از همت بلند و حضور و همراهی ارجمند تمام هنرمندان،گروه های نمایشی، همکاران و یاران ستاد برگزاری و مدیران محترم منطقه آزاد اروند و نهادهای همراه و به ویژه مردمان شریف و وارسته دیار عشق،خرمشهر و آبادان عزیز در بیست و چهارمین جشنواره تئاتر ملی فتح خرمشهر قدردانی می کنم و از پروردگار مهربان توفیق و سربلندی برای عزیزان آرزومندم.

باشد که چراغ تئاتر ایران عزیز همواره پر نور و درخشان بماند.»

کد خبر 5493385 فریبرز دارایی

منبع: مهر

کلیدواژه: کاظم نظری اداره کل هنرهای نمایشی جشنواره تئاتر فتح خرمشهر تئاتر ایران تئاتر ایران فیلم کوتاه فیلم سینمایی جشنواره فیلم کن تئاتر شهر کارگردان تئاتر سینمای مستند سازمان سینمایی کنسرت موسیقی موسیقی ایرانی سازمان صداوسیما هنرمندان تئاتر رادیو سریال ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۱۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول اجرای عموم نمایش‌های بخش کودک و نوجوان تئاتر «رضوی» اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ستاد خبری جشنواره، مهدی سیم ریز دبیر بیست و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع)، برنامه اجرای آثار چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی را اعلام کرد.

به این ترتیب نمایش «یک اتفاق ساده» به نویسندگی و کارگردانی مهدی حبیبی از ۱۳ تا ۲۱ اردیبهشت در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر به نمایش درخواهد آمد.

نمایش «خداداد» به نویسندگی سیروس همتی و کارگردانی مهدی خجستگی از ۱۵ تا ۳۰ اردیبهشت در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم اجرا می‌شود.

نمایش «سفر پرماجرا» به نویسندگی و کارگردانی رضا جوشعار نیز از ۱۱ تا ۲۰ اردیبهشت در سالن تئاتر فرهنگسرای طوبی بندرعباس و نمایش «چهارمین نفر» به نویسندگی امیر مشهدی عباس و کارگردانی سولماز محمدی و صادق حسنی نیز از یکم تا ۱۰ اردیبهشت در سالن تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان روی صحنه خواهد رفت.

نمایش «خداداد» به نویسندگی سیروس همتی و کارگردانی محسن اکرمی از ۱۰ تا ۲۰ اردیبهشت ماه در مدارس نواحی ۱ و ۲ شهر یزد و نمایش «نارنجی» به نویسندگی و کارگردانی سید سوران حسینی نیز از ۱۶ تا ۳۰ اردیبهشت در سالن تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان روی صحنه می‌رود.

نمایش «گم» به کارگردانی رضا عربشاهی از پنجم تا ۲۰ اردیبهشت در مرکز تئاتر شماره ۷ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مشهد و نمایش «بی بی و دشت ارغوانی» به نویسندگی شهرام کرمی و کارگردانی مهیار هزارجریبی ۸ تا ۲۱ اردیبهشت در تماشاخانه آنا بهشهر به صحنه می رود.

نمایش «من و برادرم اقبال» به نویسندگی و کارگردانی محسن پورقاسمی نیز از ۵ تا ۱۵ اردیبهشت در سالن تئاتر مجتمع شهید آوینی همدان به نمایش درخواهد آمد.

نمایش «صاحب سرزمین نور» به نویسندگی سید حسین فدایی‌حسین و کارگردانی سید رهبان مسلمی از ۱۵ تا ۱۹ اردیبهشت در سالن تئاتر فرهنگسرای ویلا گرگان روی صحنه خواهد رفت.

چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی از تاریخ ۲۵ فروردین لغایت ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به صورت غیرمتمرکز و در قالب اجراهای عمومی برگزار خواهد شد.

کد خبر 6082356 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • نمایش «واپسین نفس» به جشنواره سراسری تئاتر ایثار راه یافت
  • پیام تبریک مدیرکل تجسمی برای مسعود نجابتی «چهره سال هنر انقلاب»
  • جدول اجرای عموم نمایش‌های بخش کودک و نوجوان تئاتر «رضوی» اعلام شد
  • تبریک مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران درپی قهرمانی تیم ملی کشتی
  • راهیابی پنج نمایش از قم به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • حضور بیش از ۱۲۰ هنرمند در دومین جشنواره تئاتر خیابانی محلات
  • فهرست نهایی گروه‌های منتخب جشنواره آئین‌های نمایشی روستایی رضوی اعلام شد
  • اعلام گروه‌های منتخب جشنواره آیین‌های نمایشی روستایی رضوی
  • پرونده چهارمین همایش تئاتر تک در چهارمحال و بختیاری بسته شد
  • نماینده شهرستان‌ها در پایتخت هستیم/بعد از اجرا نمایش همراهتان است