Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@06:46:41 GMT

برگزاری اردوی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۳۲۱۲۲

برگزاری اردوی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران

اردوی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران برگزار می‌شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، اردوی تیم ملی هندبال جوانان دختران ایران از امروز (چهارشنبه) لغایت یکشنبه اول خردادماه به میزبانی تهران برگزار می‌شود.

سیده لیلا حسینی، شهرزاد نصوحی، سارا موسی‌زاده، سیده فاطمه مریخ، معصومه قنبری، مبینا حسن‌نژاد، مهربان بدوی، نگار زنده‌بودی، هانیه کریمی، نسترن اصغر زاده، الناز یارمحمدی توسکی، مرضیه قاراخانی، مائده شهبازی، فاطمه برات پور، مریم نجفی، غزل جهانباز، سمانه دولتی، کیانا پارسا کیا، کارن اصلانی و نگین رحمانی بازیکنان دعوت شده به این مرحله از اردوی ‌آماده‌سازی تیم ملی هندبال جوانان ایران هستند که زیر نظر غلامعلی اکبر آبادی (مدیر فنی)، آزاده گیلانی (سرپرست)، مهسا معتمدی (مربی)، زهرا احمدی نیا (مربی دروازه‌بانان)، ندا اسدی (پزشکیار) به عنوان کادر فنی تمرینات خود را دنبال خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قهرمانی سپاهان این بار در لیگ برتر هندبال بانوان

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هندبال هندبال تیم ملی هندبال جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۲۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تظاهرات حمایت از سپاه و محکومیت رژیم صهیونیستی بعد از نماز جمعه

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: تظاهرات حمایت و تشکر از دفاع مشروع سپاه و نیروهای مسلح و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی بعد از نمازهای جمعه در سراسر کشور برگزار می شود.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی عصر چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ در جمع خبرنگاران خاطر نشان کرد: دفاع مشروع و مقتدرانه نظام اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی اقتدار و عزت نظام اسلامی را بیش از پیش نشان داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمودی افزود: شهادت شهدای کنسولی ایران در سوریه در حمله تروریستی رژیم غاصب صهیونیستی اسرائیل تعرض به حاکمیت ایران اسلامی بود که پاسخ به این جنایت مطالبه عمومی ملت ایران بود و بابت این پاسخ مقتدرانه سپاسگزار فرماندهی کل قوا و نیروهای مسلح هستیم.

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با تقدیر از تجمعات و برنامه‌های مردمی که طی روزهای اخیر برگزار شد، گفت: نمازگزاران جمعه در این هفته بعد از اقامه‌ نماز جمعه در حمایت و تشکر از این اقدام قاطع و انقلابی و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی اسرائیل که با عنوان جمعه‌های خشم ادامه دارد، دست به تظاهرات خواهند زد.

این مقام تبلیغی کشور افزود: این تظاهرات در شهرستان‌ها و بخش‌های کشور علی الخصوص استان تهران بعد از نمازهای جمعه و در تهران از دانشگاه تهران به سوی میدان انقلاب برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • معرفی قهرمان قهرمانان دختر تکواندو مازندران
  • برگزاری اردوی تیم ملی گلبال در اردبیل
  • پزشکان جهادی در مناطق کم برخوردار
  • اردوی آماده‌سازی تیم ملی نجات غریق در تهران برگزار شد
  • برگزاری کارگاه روایت دختر ایرانی درارومیه
  • برگزاری تظاهرات حمایت از سپاه و محکومیت رژیم صهیونیستی بعد از نماز جمعه
  • اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان در مریوان
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ برگزاری تمرین تیم ملی ایران
  • اولین کنفرانس ملی مهارت ایران برگزار می‌شود
  • برگزاری راهپیمایی حمایت از غزه و عملیات سپاه