Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید مرتضایی پس از فسخ قراردادش با تیم ملی فوتسال افغانستان گفت: در بند قراردادی که من با فدراسیون فوتبال افغانستان امضا کردم مدت قراردادم تا پایان جام ملت‌های آسیا بود و بعد از آن بازی‌ها باید راجع به ادامه همکاری صحبت می‌کردیم. در پایان مسابقات مقدماتی جام ملت‌ها که در قرقیزستان بود مسئول کمیته فوتسال و معاونت ورزش افغانستان در آنجا به من گفتند هم چنان در این تیم خواهم بود و حتی از من خواستند که برنامه‌های آینده خودم را ارائه دهم، تا اینکه هفته گذشته بدون اینکه خبری به من بدهند متوجه شدم قراردادم را یک طرف فسخ کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی فوتسال افغانستان در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا در گروه دوم با تیم‌های ازبکستان، تاجیکستان و نپال همگروه بود و در پایان نتوانست جواز صعود به مرحله اصلی این مسابقات را کسب کند.

کار کردن در تیم ملی افغانستان کلاف پیچیده‌ای است

کار کردن در تیم ملی افغانستان یک کلاف پیچیده‌ای است و مشکلات این تیم یکی ۲ تا نیست، حتی برای اردو زدن در خارج از افغانستان به دلیل مشکلاتی که در روادید بازیکنان وجود داشت نتوانستیم جایی برویم. با همه این مشکلات تیم ملی فوتسال افغانستان موفق شد، بهترین نتیجه ۹ سال اخیر خود را کسب کند. درست است که این تیم به جام ملت‌ها صعود نکرد، اما تا به حال برابر تاجیکستان نتوانسته بود مساوی کند و به هیچ تیمی هم تا حالا ۸ گل نزده بود، اما توانستیم نپال را ۸ بر یک شکست دهیم.

مجید مرتضایی در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا هدایت تیم ملی افغانستان را بر عهده داشت و نتوانست این تیم را به مرحله نهایی که مهر امسال به میزبانی کویت برگزار می‌شود، برساند. این مربی ایرانی پیش از این سابقه حضور در تیم فرش آرای مشهد را داشت.

بیشتر بخوانید

ناکامی فوتسالیست‌های افغانستانی با مربی ایرانی افغانستان لیاقت صعود به جام ملت‌ها را داشت

 ۵ بازیکن کلیدی ما در مسابقات مقدماتی حضور نداشتند، مثلا اکبر کاظمی که فوتسال خود را از فرش آرا شروع کرد و از شاگردان خودم بود، ۷ ماه پیش در رقابت‌های لیگ دچار آسیب دیدگی از ناحیه رباط صلیبی شد و اگر مصدوم نمی‌شد قطعا به تیم ملی فوتسال افغانستان کمک زیادی می‌کرد. به نظر من اگر افغانستان به جام ملت‌ها صعود می‌کرد قطعا تا ۸ تیم پایانی بالا می‌آمد، اما به خاطر همان مشکلاتی که عرض کردم این تیم نتوانست نتیجه مناسب را کسب کند. در هر صورت این تیم لیاقت صعود به مرحله اصلی جام ملت‌ها را داشت، اما متاسفانه شانس با ما یار نبود.

فدراسیون فوتبال افغانستان بعد از رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌ها اعلام کرد که این تیم با ۴ امتیاز بعد از ازبکستان و تاجیکستان سوم شد، اما به دلیل تفاضل گل کمتر در مقایسه با تیم ملی فوتسال تاجیکستان از صعود به جام ملت‌های آسیا باز ماند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تیم ملی فوتسال افغانستان مجید مرتضایی جام ملت های فوتسال تیم ملی فوتسال افغانستان مقدماتی جام ملت ها مسابقات مقدماتی جام ملت های آسیا جام ملت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۲۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفال‌منش: عملکرد قرقیزستان و افغانستان شگفتی است نه حذف ژاپن

مربی تیم ملی فوتسال کشورمان، نتایج شگفت‌انگیز تیم‌هایی چون افغانستان و قرقیزستان را شگفتی جام ملت‌های فوتسال آسیا توصیف کرد. - اخبار ورزشی -

شهاب‌الدین سفال‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره صعود تیم ملی فوتسال ایران به مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا، با وجود حذف ژاپن در مرحله گروهی اظهار داشت: شگفتی رقابت‌ها این نیست که ژاپن حذف می‌شود. عملکرد تیم‌های افغانستان، قرقیزستان و تاجیکستان شگفتی است که توانستند به مرحله گروهی صعود کنند.

تداوم بردهای تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا با شکست کویت

وی با تمجید از برخی تیم‌های حذف شده از جام ملت‌های آسیا بیان کرد: بازی‌های خوب تیم‌هایی چون بحرین، استرالیا، چین و میانمار را نیز می‌توان شگفتی جام دانست. وقتی می‌گفتیم فوتسال آسیا در حال پیشرفت است، به همین موارد اشاره می‌کردیم. این مسابقات دیگر فرصتی برای درخشش تیم‌های معدود نیست و نمی‌توان بازی‌ها را از روز نخست پیش‌بینی کرد.

مربی تیم ملی فوتسال ایران با اشاره به انجام حمایت لازم از رشته فوتسال در کشورهای آسیایی خاطرنشان کرد: کشورها روی فوتسال سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی کرده‌اند و این مسئله را نزدیک مشاهده می‌کنیم. تیم ملی افغانستان با 13 تغییر وارد جام ملت‌های آسیا شد. همین قرقیزستان که در انتخابی جام ملت‌های آسیا به مصاف آن رفتیم، با تغییرات شگرفی وارد جام ملت‌های آسیا شده است و از یک مربی اسپانیایی بهره می‌برد.

تاریخ‌سازی افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیا + برنامه حذفی

«عملکرد قرقیزستان را بی‌نظیر ارزیابی می‌کنیم.»، سفال‌منش ضمن بیان این جمله به تسنیم گفت: تغییر نگرش به فوتسال باعث می‌شود که جام ملت‌ها چنین جذابیتی داشته باشد. تیم‌های مختلف آسیایی بازی‌های دوستانه زیادی پشت سر گذاشتند و بودجه و ساختار بسیار خوبی برای فوتسال تدارک دیده‌اند. هیچ مسابقه‌ای راحت نیست و دیگر نتایج خارق‌العاده و عجیبی که در سال‌های گذشته می‌گرفتیم، تکرار نمی‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جشن صعود در افغانستان با سرود ایرانی! (عکس)
  • سفال‌منش: عملکرد قرقیزستان و افغانستان شگفتی است نه حذف ژاپن
  • گزینه اول آقای گلی آسیا از فوتسال ایران
  • سرمربی فوتسال تاجیکستان: صعود تیم های فارسی زبان باعث خرسندی است
  • تیم فوتسال افغانستان به مرحله حذفی صعود کرد
  • جام ملت های فوتسال آسیا/ ژاپن حذف شد
  • تیم فوتسال افغانستان در جام ملت های آسیا + فیلم
  • صعود ازبکستان و عراق به جمع ۸ تیم برتر فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • بدترین شکست تاریخ پرسپولیس در آسیا!
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ صعود یوز‌های ایرانی با برتری مقابل بحرین