Web Analytics Made Easy - Statcounter

سی و دومین جلسه رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز برگزار شد. نشستی که به ریاست شیخ سلمان بحرینی برگزار شد و در آن درباره برخی از مسائل مهم فوتبال قاره کهن از جمله انتخابات دور بعدی ریاست این کنفدراسیون و همچنین درباره انتخاب میزبان جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ نیز بحث و گفت و گو شد.

شیخ سلمان، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در جریان این مراسم گفت:۱۲ و ۱۳ بهمن ماه سال ۱۴۰۱ قرار است تا انتخابات رئیس جدید کنفدراسیون فوتبال آسیا به میزبانی کشور بحرین برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر در حال عبور از دومین دوره ریاست ام بر فوتبال آسیا هستم و می‌خواهم برای دور بعدی نیز ثبت نام کنم.

شیخ سلمان در اعلام کرد که به تازگی نامه رسمی انصراف مسئولان فدراسیون فوتبال چین برای کناره گیری از میزبانی جام ملت‌های ۲۰۲۳ را دریافت کرده و به همین دلیل کمیته اضطراری را برگزار خواهد کرد تا میزبان این رقابت ها هرچه زودتر مشخص شود. کشور میزبان نیز از بین کشور‌هایی که درخواست میزبانی داده اند با رای اعضای کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا انتخاب خواهد شد.

در جریان این نشست همچنین مهدی تاج به عنوان عضو هیئت رئیسه کنفدراسیون فوتبال آسیا و  میرشاد ماجدی و همچنین حسن کامرانی فر نیز حضور داشتند، اما تا این لحظه هیچ خبری مبنی بر درخواست ایران برای میزبانی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ صادر نشده و اعضای ایرانی در این نشست گویا تنها شنونده بودند.

گفتنی است کشور‌های قطر و ژاپن از اصلی‌ترین گزینه‌های میزبانی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ به شمار میروند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کنفدراسیون فوتبال آسیا بحرین کنفدراسیون فوتبال آسیا شیخ سلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۲۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویکتور اوربان: با شرایط خاصی جنگ اوکراین در سال ۲۰۲۵ تمام می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، «ویکتور اوربان» نخست وزیر مجارستان با اشاره به اینکه توقف و به‌حاشیه‌بردن هواداران تداوم جنگ در اوکراین لازم و ضروری است اعلام کرد که «در صورت پیروزی طرفداران صلح، نه هواداران جنگ در انتخابات ژوئن پارلمان اروپا و انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در نوامبر، درگیری‌ها در اوکراین تا پایان سال ۲۰۲۵ به پایان می‌رسد.

اوربان معتقد است که اگر طرفداران صلح در انتخابات پارلمان اروپا پیروز شوند «تصمیمات نظامی در اروپا می تواند کند شود، متوقف شود یا حتی لغو شود.»

وی جو بایدن، رییس‌جمهور کنونی آمریکا و نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا را «نامزد جنگطلب» و دونالد ترامپ، رییس‌جمهور پیشین آمریکا و نامزد نهایی جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری را «نامزد صلح‌طلب» توصیف کرد و دراین‌باره گفت: انتخابات دیگری در آمریکا برگزار می شود که یک نامزد طرفدار جنگ و دیگری طرفدار صلح است. اگر نامزد صلح‌طلب پیروز شود، ما از آمریکا حمایت دریافت خواهیم کرد.

نخست‌وزیر مجارستان در پایان گفت: بنابراین پس از این دو انتخابات، اگر همه چیز به خوبی پیش برود و خدا به ما کمک کند، آنگاه رهبران سیاسی که طرفدار صلح هستند، می‌توانند در اروپا و آمریکا قدرت را به دست بگیرند و سپس می‌توانیم جنگ را تا پایان سال پایان دهیم.

کد خبر 6086324

دیگر خبرها

  • دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان
  • ویکتور اوربان: با شرایط خاصی جنگ اوکراین در سال ۲۰۲۵ تمام می‌شود
  • یک ایرانی داور رسمی کنفدراسیون اسکواش آسیا شد
  • ورزش کرمانشاه میزبان حداقل ۴ رویداد بین المللی در سال‌جاری
  • رونمایی از اسامی ۱۳ نامزد انتخابات ریاست فدراسیون شطرنج
  • دعوت AFC از امیر قلعه نویی و مجید جلالی
  • دعوت AFC از سرمربی تیم ملی و مدیر توسعه فدراسیون
  • انتخاب یک ایرانی به عنوان داور رسمی کنفدراسیون اسکواش آسیا
  • مازندران میزبان مسابقات تنیس رده‌های سنی دختران و پسران کشور و تور جهانی + فیلم
  • گل عبدالله سلمان به ایران در جام ملت‌های فوتسال آسیا (ایران 0-1 بحرین)