Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «رمضان قدیروف» رئیس جمهور چچن در اظهاراتی در یک همایش آموزشی گفت: ما فقط با اوکراین و ملی گرایان این کشور نمی‌جنگیم بلکه در حال جنگ با ناتو هستیم. ناتو آنها را تسلیح می‌کند و مزدوران ناتو در اوکراین حضور دارند.

قدیروف تأکید کرد: به همین علت این جنگ برای کشور ما ساده نیست ولی تجربه بسیار خوبی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما بار دیگر ثابت خواهیم کرد که شکست دادن روسیه امکانپذیر نیست.

رئیس جمهور چچن در ادامه درباره اظهارات اخیر صدر اعظم آلمان مبنی بر اینکه در تماس تلفنی با پوتین درخواست توقف سریع جنگ اوکراین را خواستار شده است، گفت: اولاف شولتز صدر اعظم آلمان مانند شخصی که دچار اختلال روانی است، رفتار می‌کند. او مانند رهبر یک کشور رفتار نمی‌کند و به قواعد و اصول بین المللی توجه ندارد.

وی در بخش دیگری از سخنانش، تحریم‌های غرب علیه خود و خانواده اش را مسخره و مضحک خواند و گفت: تحریم‌ها علیه من و خانواده‌ام مضحک است. از هیچ تحریمی جز اینکه از طرف خداوند و پوتین باشد، هراسی ندارم.

آمریکا از سال‌ها پیش رمضان قدیروف را به اتهام نقض حقوق بشر هدف تحریم‌های خود قرار داده است. با این حال پس از پیوستن نیروهای چچنی به ارتش روسیه در عملیات نظامی علیه اوکراین، آمریکا و اروپا تحریم‌های جدیدی را علیه او و خانواده‌اش اعمال کردند.

کد خبر 5493493

منبع: مهر

کلیدواژه: رمضان قدیروف ولادیمیر پوتین ناتو اولاف شولتز فلسطین روسیه اوکراین رژیم صهیونیستی ناتو ایالات متحده امریکا فنلاند مسکو لبنان سوئد عراق سوریه جنگ اوکراین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۲۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش روسیه به مانور نظامی ناتو در نزدیکی مرز روسیه

آفتاب‌‌نیوز :

سخنگوی وزارت خارجه روسیه در واکنش به رزمایش‌های سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) که قرار است از جمعه هفته جاری در فنلاند آغاز شوند، هشدار داد: رزمایش‌های ناتو نزدیک مرز روسیه، خطرات حوادث نظامی احتمالی را افزایش می‌دهند.

ماریا زاخاروا به خبرگزاری اسپوتنیک گفت: ائتلاف ناتو به اکتشاف‌های نظامی خود در کشوری که پیشتر بی‌طرف و یکی از شرکت‌کنندگان مورد احترام در مذاکرات تقویت ثبات و امنیت در منطقه بود، ادامه می‌دهد. این رزمایش‌ها نزدیک مرز روسیه خطرات حوادث نظامی احتمالی را افزایش می‌دهند.

سخنگوی وزارت خارجه روسیه افزود: مسکو به نوبه خود به دقت «اقدامات تهاجمی غرب جمعی» را تحت نظر دارد.

شبکه خبری بلومبرگ در گزارشی از مسدود شدن بیش از ۱۴ میلیارد دلار از دارایی‌های روسیه توسط سوئیس خبر داد.

وی تاکید کرد: بدون تردید، همه تدابیر لازم سیاسی، نظامی و فنی را برای مقابله با تهدید‌ها علیه توان دفاعی کشورمان به کار خواهیم بست.

روسیه پیشتر نیز درباره افزایش تنش در مرز‌های این کشور هشدار داده بود.

ناتو بهمن ماه گذشته رزمایش «مدافع ثابت‌قدم ۲۰۲۴» را با مشارکت بیش ۹۰ هزار نیروی نظامی از ایالات متحده و کشور‌های هم پیمان ناتو آغاز کرد و این مانور تا اواخر ماه مه (اوایل خرداد) در اروپا و اقیانوس اطلس شمالی ادامه داشت.

ناتو در بیانیه خود اشاره‌ای به نام روسیه نکرده، اما در سند راهبردی اصلی آن از مسکو به عنوان مهم‌ترین تهدید علیه امنیت اعضای این پیمان یاد شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • واکنش روسیه به مانور نظامی ناتو در نزدیکی مرز روسیه
  • صدر اعظم آلمان خواستار تاسیس اتحادیه بانکی در اروپا شد
  • ارتش روسیه به سامانه ضدهوایی اس-۵۰۰ مجهز می شود
  • درخواست سوئد برای تحریم جدید علیه انرژی روسیه
  • اتحادیه اروپا درباره تحریم ایران تشکیل جلسه می‌دهد
  • ارسال سلاح به کی‌یف و اعمال تحریم‌های بیشتر علیه تهران
  • رویترز: اتحادیه اروپا امروز درباره تحریم ایران تشکیل جلسه می‌دهد
  • رویترز : اتحادیه اروپا امروز (دوشنبه) درباره تحریم ایران تشکیل جلسه می‌دهد
  • چرا سخت و خسته از خواب بیدار می شوید ؟
  • گفتگوی تلفنی صدر اعظم آلمان با نخست وزیر رژیم صهیونیستی