Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: موفقیت های شرکت و خدمت رسانی مطلوب به مردم مرهون تلاش شبانه روزی شاغلان و بازنشستگان متعهد آن است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی برنا از قزوین؛ مراسم تجلیل از بازنشستگان شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین روز چهارشنبه در مجتمع رفاهی لاله برگزار شد.

در این مراسم مسعود خواجه وند مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: موفقیت های این شرکت همواره مرهون تلاش شاغلان و بازنشستگانی بوده که درخدمت رسانی انگیزه بالایی داشته اند و قدردانی از این پیش کسوتان که امروز با کوله باری از تجربه وارد دوره جدید زندگی شده اند وظیفه ای اخلاقی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: بدون تردید بازنشستگی فصل تازه ای از حیات و آغازی برای زندگی دیگری با شیوه ها و ایده های جدید است و امیدواریم این دوران جدید از پربارترین و با نشاط ترین مراحل زندگی پرثمر همه افراد باشد.

خواجه وند یادآورشد: عزیزانی که در کمال صداقت و درستکاری بیش از سی سال از بهترین سالهای عمر خود را در سنگر خدمت گذراندند و در تحقق اهداف ماموریت های محوله خالصانه از هیچ کوششی دریغ نکردند باید تکریم شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین یادآورشد: گذر عمر و رسیدن به مرحله پیری و بازنشسته شدن از مراحلی استکه  پیش روی همه ما قرار دارد و در سال های آتی رقم خواهد خورد لذا باید به آن هم فکر کنیم و از این دوران غافل نشویم.

خواجه وند بیان کرد: فعالیت در شرکت توزیع نیروی برق با سختی و مشکلاتی همراه است که بدون انگیزه بالای نیروهای متعهد و کوشای خود نمی توانیم این خدمات مهم و حساس را به شهروندان و مشترکان خود ارائه کنیم.

این مسئول اظهارداشت: تامین زیرساختهای برقرسانی و تامین انرژی مورد نیاز مشترکین با تلاش شبانه روزی انسانهای فداکاری ممکن شده که برخی از آنها در این مسیر جان باخته اند و برخی نیز در حین ماموریت های سخت دچار نقص عضو شده اند که تلاششان را ارج می نهیم.

از تجربه بازنشستگان استفاده می کنیم

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین در ادامه این مراسم گفت: بدون تردید همه شما بازنشستگان با کوله باری از تجربه و دانش به این افتخار نائل شده اید و ما آمادگی داریم برای موفقیت بیشتر در امور شرکت از این تجارب ارزنده استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: توجه به امور رفاهی کارکنان شاغل و بازنشسته در اولویت برنامه های ما قرار دارد و از محل بسته های رفاهی پیش بینی شده برای تامین هزنه عینک و خدمات دندانپزشکی 415 نفر از همکاران بازنشسته و شاغلان، پوشش بیمه عمر و حوادث 159 نفر، پرداخت غرامت به دو نفر از فوت شدگان بازنشسته به میزان هر نفر 60 میلیون تومان اقدام شده است.

 خواجه وند عقد قرارداد برای استفاده از سالنهای ورزشی و استخرهای استان و مهمانسراهای اقامتی مناطق مختلف کشور، پرداخت بسته رفاهی به میزان دو ماه حقوق برای همه بازنشستگان را از دیگر خدمات رفاهی ارئه شده برای این گروه دانست.

در ادامه از 9 نفر از بازنشستگان شرکت توزیع نیروی برق استان تجلیل شد.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شرکت توزیع نیروی برق قزوین شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین خواجه وند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۲۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جامعه مرهون تلاش و همت تمامی کارگران است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، فرزاد پیشکاری در اولین جلسه شورای هماهنگی ادارات تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان با موضوع گرامیداشت هفته کار و کارگر با حضور مدیران ادارات تابعه و نمایندگان تشکلات کارگری و کارفرمایی در سالن اجتماعات اداره کل کار استان برگزار شد، اظهار کرد: در سال گذشته با همکاری و همیاری ادارات تابعه وزارت کار در استان و همچنین تشکلات کارگری و کارفرمایی موفقیت‌هایی در حوزه‌های مختلف کسب شده که نشان از تعامل این ادارات با شرکای اجتماعی خود دارد، به وظایفی که هر کدام از ادارات و تشکل ها در قبال شعار سال مد نظر مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) دارند.

وی افزود: با توجه به شرح وظایفی که هر کدام از ادارات،‌ بانک ها و سازمان های زیر مجموعه وزارت کار دارند و همچنین با توجه به سیاست هایی که از سوی نظام و دولت برای تشکلات کارگری و کارفرمایی تبیین شده است، انتظار می رود در راستای تحقق شعار سال قدم برداشته و هر آنچه که در توان دارند برای محقق نمودن "جهش تولید با مشارکت مردم" انجام داده تا الگویی مناسب برای آحاد مختلف جامعه بوده و فرهنگ مشارکت مردمی را در جامعه تبیین کنند.

پیشکاری با بیان اینکه فرهنگ‌سازی تجلیل از کارگران باید در جامعه تبیین شود، اظهار کرد: خدمت به جامعه شریف کارگران موجب افتخار است و دارای اجر معنوی و اخروی است و ما باید به این خدمتگزاری افتخار کنیم.

وی با بیان اینکه آموزه های دینی ما به ما آموخته که کارگران را مورد تکریم و احترام قرار دهیم، تصریح کرد: جامعه مرهون تلاش و همت تمامی کارگران است و می بایست ادارات دولتی و بخش خصوصی در هفته کارگر حضور پر رنگ داشته و خدمات این قشر زحمتکش به سمع و نظر مردم برسد.

مدیر کل کار کردستان ضمن تشریح برنامه های پیشنهادی گرامیداشت هفته کارگر، گفت: تجلیل از خانواده شهدای کارگر و غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا، اعزام کارگران برای دیدار با مقام معظم رهبری، انعکاس دستاوردهای دولت در زمینه خدمت رسانی به جامعه کارگران و کارفرمایان، دیدار تشکلات کارگری استان با نماینده ولی فقیه و استاندار، دیدار با کارگران آسیب دیده، حضور در نماز جمعه و برپایی میز خدمت، حضور در برنامه های رادیویی و تلویزیونی، نشست خبری و تجلیل از کارگران، ورزشکاران و کارفرمایان نمونه، از جمله برنامه های پیشنهادی قابل اجرا در این هفته است.

گفتنی است در این نشست هر یک از مدیران ادارات تابعه وزارت کار در استان و نمایندگان تشکلات کارگری و کارفرمایی به ارائه دیدگاه‌های خود در خصوص تدوین برنامه های هفته کارگر پرداختند و بر همکاری و تعامل همه جانبه با دبیرخانه کمیته گرامیداشت هفته کارگر در استان اعلام آمادگی همه جانبه کردند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896529

دیگر خبرها

  • برق ۲۸ روستا مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان پایدار شد
  • برق ۲۸ روستا مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان پایدار شد
  • هوشمندسازی بیش از ۴۴ هزار کنتور برق در خراسان رضوی
  • برق ۲۸ روستا مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان پایدار شد
  • بیش از ۴۴ هزار کنتور برق در خراسان رضوی هوشمند شد
  • جامعه مرهون تلاش و همت تمامی کارگران است
  • نصب ۱۳ هزار کنتور هوشمند برق در خراسان رضوی
  • لزوم توجه جدی به توصیه‌های ایمنی برق در شرایط ناپایداری جوی
  • اجرای برنامه‌های گذر از پیک تابستان ۱۴۰۳ درآذربایجان غربی
  • آمادگی کامل شرکت توزیع برق آذربایجان‌غربی برای عبور از پیک تابستان ۱۴۰۳