Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@23:32:01 GMT

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خوزستان منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۳۲۶۲۸

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خوزستان منصوب شد

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از اداره کل امور اقتصادی و دارایی خوزستان ، در حکمی از سوی سیداحسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی "امید احمدی" به عنوان مدیرکل امور اقتصادی و دارای خوزستان منصوب شد.
بر اساس این گزارش در متن این حکم آمده است: بنا به پیشنهاد معاون توسعه مدیریت و منابع، و با عنایت به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به سمت "مدیرکل اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان خوزستان" منصوب می شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این حکم افزوده شده است: امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به عدالت محوری، انقلابی گری، مردم داری، پاکدستی، فساد ستیزی و قانون داری در تحقق اهداف دولت و حل مشکلات مجدانه بکوشید.

پیش از این محسن کاویانی به مدت سه سال عهده دار این سمت بود.

برچسب‌ها سید احسان خاندوزی وزارت اقتصاد و امور دارایی خوزستان اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سید احسان خاندوزی وزارت اقتصاد و امور دارایی خوزستان سید احسان خاندوزی وزارت اقتصاد و امور دارایی خوزستان اهواز امور اقتصادی و دارایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۲۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، با توجه به پایان دوران سرپرست دبیری محمد مشهدی یاری و همچنین استعفاء وی حسین مطیعی سرپرست فدراسیون دوومیدانی امروز(چهارشنبه)طی حکمی پژمان معتمدی را بعنوان سرپرست دبیری این فدراسیون منصوب کرد.

در متن حکم معتمدی آمده است؛
نظر به تعهد،تخصص و سوابق ارزنده جنابعالی،به موجب این ابلاغ بعنوان سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی منصوب می‌شوید.
انتظار می‌رود پیگیری امور برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون و رسیدگی به امور جاری مورد اهتمام قرار گیرد.

امید است با اتکال به خداوند متعال،در سایه توجهات علی ابن موسی الرضا(ع)و با به ه گیری از تمام ظرفیت‌ها در جهت توسعه پایدار دوومیدانی گام بردارید.

لازم به ذکر است،پژمان معتمدی از جمله مربیان و مدرسین برجسته ورزش دووومیدانی است،که در حال حاضر بعنوان ریاست دانشکده تربیت بدنی دانشگاه خوارزمی فعالیت می‌نماید که در سوابق وی سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی،مدرس ارشد کنفدراسیون دوومیدانی و فوتبال آسیا بعنوان برخی از فعالیت‌های وی دیده می‌شود.

کد خبر 6081010

دیگر خبرها

  • «آخوندی» مدیرکل درآمد شهرداری اصفهان شد
  • سرپرست جدید راه و شهرسازی فارس منصوب شد
  • دسترسی آسان سرمایه‌گذاران خارجی به خدمات فراجایی در قم
  • سرپرست اداره کل راه و شهرسازی فارس منصوب شد
  • مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش
  • محکومیت یک واحد عرضه کننده لاستیک خودرو به دلیل گرانفروشی
  • «مرادیان‌نژاد» مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان شد
  • پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی شد
  • گزارش‌های جدید دیوان محاسبات در اختیار تصمیم‌گیران اقتصادی کشور قرار گرفت