Web Analytics Made Easy - Statcounter

«صالح مصطفوی» امروز(چهارشنبه) در نشست خبری پیش از دیدار مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: خدا را شاکرم توانستیم برای هواداران استقلال که سال‌ها سختی کشیدند، طلایی‌ترین جام را برای آنان به ارمغان آوریم. بسیار خوشحالم که نقش کوچکی در این موفقیت دارم.

وی در خصوص غیبت «فرهاد مجیدی» در نشست خبری توضیح داد: سرمربی تیم جلسه‌ایی داشت و نتوانست در نشست خبری حضور یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصطفوی در مورد دیدار با آلومینیوم عنوان کرد: دیدار سگینی خواهیم داشت چراکه نتایج و قدرت آلومینیوم مشخص است. آنها در فاز تدافعی و در انتقال سریع توپ در بین تیم‌های خوب لیگ هستند که با همین روش به تمامی تیم‌های لیگ برتری ضربه زده‌اند.

وی در مورد انتشار اخباری مبنی بر اینکه در پایان فصل از استقلال جدا می‌شود، توضیح داد: اکنون درگیر رقابت‌های لیگ برتر هستیم و با تمام توان به تیم کمک می‌کنم تا در سه دیدار باقیمانده هم موفق شویم. برای آینده هم زمان زیاد است که تصمیم بگیرم.

مربی استقلال در خصوص اینکه آیا این تیم می‌تواند رکورد بیشترین امتیاز فصل لیگ برتر را کسب و جام طلایی را بدون شکست کسب کند؟ گفت: دوستان همین جام را به ما بدهند، دیگر جام طلایی نمی‌خواهیم. در خصوص پتانسیل تیم ما خیلی صبحت است. سه بازی داریم و ۹ امتیاز مانده و هر بازی برای برتری به میدان می‌رویم.

وی گفت: با تیمی جوان در مسیری فوق‌العاده سخت پیش رفتیم و خیلی‌ها تلاش کردند مانع قهرمانی تیم جوان ما شوند. از نقل و انتقالات که شروع شد تا گرفتن بازیکنان ما، کارشکنی کردند. حتی بسیاری از خودی‌ها نیز مقابل تیم ما بودند و بدتر از همه رفتار کردند.

مربی استقلال ادامه داد: این قهرمانی، شنا کردن برخلاف مسیر آب بود. برای همین است باشگاه سپاهان و مدیرعاملش عبارت قهرمانی پاک را مطرح کرد. فرهاد مجیدی مقابل سختی‌ها مقاوم‌تر شد. دو مدافع اصلی ما را به ناحق گرفتند و هر اتفاق ناخوشایندی که ممکن بود برای ما رخ داد. در سخت‌ترین شرایط قهرمانی را سه هفته مانده به پایان مسجل کردیم و در بازی‌های باقی مانده نیز تلاشمان را دو برابر می‌کنیم.

وی در خصوص اینکه برخی می‌خواستند قهرمانی استقلال را به نام فرد دیگری بنویسند، گفت: این قهرمانی اول از همه متعلق به هوادارانی است که در این سال‌ها، ظلم‌های آشکار دیدند. با تمام وجود همراه تیم بودند و هرچه شرایط سخت‌تر شد حمایت آنها افزایش پیدا کرد. آنها فریب انسان‌های چند رو و بدگویان را نخوردند. بعد از آن، متعلق به افرادی است که شبانه‌روزی تلاش کردند و برای تک تک لحظات بازی برنامه داشتند. این یکی از خاص‌ترین قهرمانی‌های تاریخ بود.

مصطفوی در خصوص عدم حضور استقلال در آسیا گفت: اینکه تیم جوان و با انگیزه‌ای مثل استقلال امسال در آسیا نیست یک حسرت بزرگ برای فوتبال آسیا خواهد بود. این تیم با جذابیتی که دارد واقعا جایش در آسیا خالی است. این مساله یک ظلم به فوتبال قاره کهن خواهد بود.

تیم فوتبال استقلال قهرمان زودهنگام بیست و یکمین دوره لیگ برتر، فردا شب پنجشنبه در ورزشگاه آزادی میزبان آلومینیوم است. این دیدار از هفته بیست و هشتم لیگ برتر و در حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

برچسب‌ها استقلال ورزشگاه آزادی آلومینیوم اراک فرهاد مجیدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استقلال ورزشگاه آزادی آلومینیوم اراک استقلال ورزشگاه آزادی آلومینیوم اراک فرهاد مجیدی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۳۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کابوس آلومینیوم دوباره برای عالیشاه و پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پرسپولیس تنها شکست خود با هدایت اوسمار در دور برگشت لیگ‌برتر را در هفته شانزدهم مقابل آلومینیوم داشته که در آن بازی امید عالیشاه غایب بود، اما احتمال دارد سرخ‌پوشان دوباره در سفر به اراک و جدال با شاگردان سیدمجتبی حسینی نتوانند از کاپیتان خود بهره ببرند.

امید عالیشاه پس از اینکه در دیدار شب گذشته مقابل صنعت نفت آبادان پاس گل اول پرسپولیس را به دانیال اسماعیلی‌فر داد، در دقیقه 12 به علت آسیب‌دیدگی از زمین بیرون رفت و جای خود را به وحید امیری داد تا شرایط مبهمی برای مسابقه با آلومینیوم اراک داشته باشد.

کاپیتان پرسپولیس دوباره با کابوس مصدومیت قبل از دیدار با آلومینیوم اراک مواجه شده و ممکن است در جدال حساس مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برابر شاگردان مجتبی حسینی غایب باشد.

پرسپولیس هفته آینده و برای دومین بار طی دو ماه اخیر باید به اراک سفر کند و این‌بار در جام حذفی مقابل آلومینیوم قرار بگیرد که غیبت عالیشاه می‌تواند برای سرخ‌پوشان مشکل‌ساز شود.

دیگر خبرها

  • حسینی در مسیر قهرمانی سپاهان و تراکتور!
  • بلانکو تنها گلزن استقلال در سال 1403
  • رقیب سنتی در انتظار هدیه شمس آذر است/ نباید به استقلال ایراد گرفت
  • کابوس آلومینیوم دوباره برای عالیشاه و پرسپولیس
  • ژاوی در مسیر مورینیو؛ منتقد دیروز، معترض امروز
  • اعلام آرا انضباطی دیدار آلومینیوم _ استقلال
  • حکم انضباطی دیدار آلومینیوم و استقلال؛ محرومیت تعلیقی سید حسین حسینی
  • اعلام تیم داوری دیدار ذوب‌آهن و آلومینیوم
  • رییس مرکز پژوهش های مجلس: واگذاری پرسپولیس و استقلال به بانک ها، خلاف قانون و منویات رهبری است
  • کدام‌یک قهرمان لیگ می‌شود؛ استقلال یا پرسپولیس؟