Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@08:19:27 GMT

تیر تحریم های اروپا به صدراعظم سابق آلمان رسید

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۳۳۸۲۴

تیر تحریم های اروپا به صدراعظم سابق آلمان رسید

صدر اعظم سابق آلمان به واسطه همکاری با روس ها، احتمالا هدف تحریم های جدید اتحادیه اروپا قرار گیرد.

به گزارش مشرق به نقل از اسپوتنیک، پارلمان اروپا صدراعظم سابق آلمان را در فهرست تحریمی خود قرار می دهد.

روزنامه آلمانی دی ولت در گزارشی نوشت که پارلمان اروپا در نظر دارد قطعنامه ای را تصویب کند که بر مبنای آن قرار گرفتن گرهارد شرودر، صدر اعظم سابق آلمان و کارین کنایسل، وزیر سابق امور خارجه اتریش در فهرست تحریم های اتحادیه اروپا مطرح می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پیش‌نویس قطعنامه اتحادیه اروپا، که به رویت دی ولت رسید، قویاً از شرودر و کنایسل می‌خواهد که از همکاران خود که در اوایل سال جاری از سمت‌های مدیریتی در شرکت‌های روسی استعفا دادند، الگوبرداری کنند واز همکاری با شرکت نفتی روسیه را پایان دهند.

گرهارد شرودر فاصله سال‌های ۱۹۹۸ تا ۲۰۰۵ صدراعظمی آلمان را برعهده داشت و بنای تلاش‌ها برای تقویت همکاری‌های آلمان و روسیه در دوره او شکل گرفت. وی پس از فراغت از صدراعظمی برای شرکت های انرژی روسیه کار می کرد و پس از آغاز عملیات نظامی مسکو در اوکراین هدف انتقادات بسیاری قرار گرفت.

شرودر رئیس هیئت مدیره شرکت نفت و گازی روس نفت است و از سال ۲۰۱۷ مشغول همکاری با این شرکت است. کنایسل نیز از سال ۲۰۲۱ عضو هیئت مدیره این غول بزرگ روسی بوده است.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت روسیه مسکو آلمان اوکراین اتحادیه اروپا پارلمان اروپا شرکت نفت خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت سابق آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۳۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت و شنود/ به سه دلیل!

گفتم: به یارو گفتند؛ مگر قرار نبود سوئیچ ماشینت را به پسرت بدهی که ما را به فلان جا برساند چرا ندادی؟! گفت؛ به سه دلیل.

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت: گفت: یکی از کارشناسان برجسته ترکیه در مصاحبه‌ای می‌گوید:

«‌ایران به اسرائیل حمله کرد و برخلاف رژیم‌های عقب‎افتاده منطقه، مردم غزه را تنها نگذاشت ولی مقامات و مطبوعات ترکیه و امیرنشین‌های عرب خفه‌خون گرفته‌اند و جانشان در می‌آید تا به ایران، آفرین بگویند و اردوغان هنوز بیانیه‌ای نداده است»!

گفتم: ایول داره! نان پدر و شیر مادر حلالش باد.

گفت: «میک والاس» نماینده ایرلند در اتحادیه اروپا هم در نشست علنی اتحادیه گفته است؛ «‌همه می‌دانند که اتحادیه اروپا در طول هفت ماه از مخرب‌ترین جنگ تاریخ، هنوز جنایات اسرائیل را محکوم و تحریم نکرده، اما بلافاصله و به اتفاق آرا ایران را به دلیل انتقام‌جویی قاعده‌مند که حتی کسی را نکشته، محکوم و تحریم می‌کند»!

گفتم: درد و بلایش بخورد وسط ملاج سران اتحادیه اروپا و سران نوکرصفت برخی از کشورهای منطقه.

گفت: «‌استفن والت‌» استاد برجسته ‌هاروارد با استناد به خیزش گسترده مردم آمریکا و اروپا علیه جنایات صهیونیست‌ها نشان داده است که دوران حاکمیت لابی اسرائیل در آمریکا و اروپا پایان یافته است و «‌جان میر شایمر» استاد بلندآوازه دانشگاه شیکاگو هم می‌گوید؛ نسل‌های جدید غرب در حال قطع پای اسرائیل از آمریکا و اروپا هستند و معتقدند که صهیونیست‌ها همواره درباره همراهی خود با مردم آمریکا و اروپا دروغ گفته‌اند.

گفتم: به یارو گفتند؛ مگر قرار نبود سوئیچ ماشینت را به پسرت بدهی که ما را به فلان جا برساند چرا ندادی؟! گفت؛ به سه دلیل.

اول آن که پسرم گواهینامه ندارد! دوم این که من اصلاً ماشین ندارم! و سوم این که اصلاً پسر ندارم!

دیگر خبرها

  • گفت و شنود/ به سه دلیل!
  • ببینید | دفاع جانانه برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا از ایران
  • (ویدئو) تجمع هواداران فلسطین هنگام استقبال صدراعظم آلمان از ریشی سوناک
  • بورل: شهرهای غزه بیشتر از شهرهای آلمان در جنگ جهانی دوم ویران شدند
  • اروپا درصدد اعمال تحریم علیه ۱۰ شرکت مرتبط با روسیه
  • صدر اعظم آلمان خواستار تاسیس اتحادیه بانکی در اروپا شد
  • اتحادیه اروپا ال‌ان‌جی روسیه را هم تحریم می کند
  • اتحادیه اروپا ال‌ان‌جی روسیه را هم تحریم می‌کند
  • اقدام قانونی علیه طرح گازی آلمان در دستورکار کمیسیون اروپا
  • اتحادیه اروپا باید رژیم اسرائیل را تحریم کند