Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@21:32:44 GMT

۳ امتیاز دربی اصفهان طلایی شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۳۳۹۲۱

۳ امتیاز دربی اصفهان طلایی شد

تیمهای فوتبال بانوان ذوب آهن و سپاهان در حساس ترین بازی هفته نوزدهم دربی اصفهان را در فولادشهر برگزار کردند که با تک گل پسندیده به سود سپاهان به پایان رسید.

  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از اصفهان، از هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال زنان باشگاههای کشور  و در دربی شهر اصفهان دو تیم ذوب‌آهن اصفهان و فولادمبارکه سپاهان، امروز از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه در ورزشگاه فولاد شهر به مصاف یکدیگر رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکیب ذوب آهن: مینا داوودی، رقیه شهبازی، فاطمه اردستانی، فاطمه مردانی، نرگس زهری، مرضیه فیضی، سمیه خرمی، زهرا موسی زاده، الهام فرهمند، مریم محمد حسینی و زهرا عظیمی.سرمربی: سمیه شهبازیترکیب سپاهان: الهام عبدالرحمن، فاطمه پسندیده، کوثر عنبری، سارا ظهرابی‌نیا، کوثر کمالی، شقایق روز بهان، فاطمه عادلی، مریم رهیده، هاجر دباغی، فاطمه براتی، ثنا صادقی.سرمربی: بیان محمودیبا توجه به حساسیت بازی برای هر دو تیم و به ویژه سپاهان دو تیم سعی کردند کم اشتباه در دفاع و حمله عمل کنند، مهمترین اتفاق دقایق اولیه بازی مهار دو حمله سپاهانی ها توسط زهره کودایی و آفساید مهاجم ذوب آهن در دقیقه ۱۲ بود.نیم نخست این بازی با وجود حملات زیاد دو تیم بر روی دروازه یکدیگر با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.در نیمه دوم با تغییراتی که دو مربی در سیستم خود انجام دادند و در ادامه تعویض های انجام شده سعی کردند تا بتوانند از فرصتهای خود استفاده کنند، در دقیقه ۸۹ پسندیده  بازیکن جوان تیم سپاهان تک گل سپاهان را به ثمر رساند تا محمودی نفس راحتی بکشد و ۳ امتیاز باارزش این بازی برای سپاهان ثبت شود.حاشیه های بازی- مریم ایراندوست سرمربی تیم ملی فوتبال و فاطمه علیپور مدیر تیم ملی فوتبال زنان از نزدیک تماشاگر این بازی بودند.- نسبت به بازی های گذشته دو تیم و با توجه به ممنوعیت عدم حضور تماشاگران تیمها از ظرفیت نزدیک به پنجاه نفری خود استفاده کردند و استقبال خوبی از این بازی شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سپاهان و ذوب آهن لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه های کشور دربی فوتبال بانوان اصفهان ذوب آهن دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۳۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمدزاده به بازی با پرسپولیس می‌رسد/ وضعیت نامشخص اسدی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، فرشاد احمد زاده در جریان دیدار روز گذشته سپاهان مقابل ملوان آسیب دید و نتوانست به بازی ادامه بدهد. بعد از خروج وی از زمین شایعه غیبت وی در بازی با پرسپولیس مطرح شد اما طبق پیگیری های خبرنگار آنا مصدومیت این بازیکن کشیدگی کشاله ران است که چندان جدی نیست و این بازیکن برای بازی با پرسپولیس مشکلی ندارد. تیم فوتبال سپاهان روز جمعه در اهواز باید به مصاف استقلال ملاثانی برود که احمدزاده به احتمال فراوان در آن مسابقه غایب است اما برای دیدار با پرسپولیس آماده خواهد شد.

همچنین رضا اسدی دیگر مصدوم تیم فوتبال سپاهان است که او هم دچار کشیدگی همسترینگ شده و نیاز به یک هفته تا 10 روز استراحت دارد. وضعیت این بازیکن برای بازی با پرسپولیس هنوز مشخص نیست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مهدی جعفرپور: پرسپولیس از سپاهان می ترسد، داوری ها فقط به نفع این تیم است
  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • آرسنال، چلسی را به خاک و خون کشید
  • صدر جدول طلایی شد
  • احمدزاده به بازی با پرسپولیس می‌رسد/ وضعیت نامشخص اسدی
  • استقلال، سپاهان، پرسپولیس؛ جام به کدام می‌رسد؟
  • تیم منتخب هفته بیست و چهارم لیگ‌برتر
  • سرمربی طلایی‌ها مشاور فنی تیم ملی شد