Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از «نیوز آرمنیا»، «پیوتر تولستوی» (Pyotr Tolstoy) نایب رئیس دومای روسیه امروز چهارشنبه اعلام کرد که این نهاد روسی قصد دارد خروج از «سازمان تجارت جهانی» و «سازمان بهداشت جهانی» را بررسی کند.

بر اساس اعلام این خبرگزاری، نایب رئیس دومای روسیه در این خصوص گفت که دوماً پیشنهادات وزارت خارجه در خصوص فسخ قراردادهای عضویت در سازمان تجارت جهانی و سازمان بهداشت جهانی را مورد بررسی قرار خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این باره گفت: مسکواز شورای اروپا خارج شد، اکنون گام بعدی خروج از سازمان تجارت جهانی و سازمان بهداشت جهانی است که قبلاً تعهدات خود را در قبال کشور مان نادیده گرفته اند.

این در حالیست که وزارت خارجه روسیه پیشتر از خروج این کشور از شورای کشورهای دریای بالتیک (لتونی، لیتوانی و استونی) خبر داده و تأکید کرده بود که خروج از این شورا هیچ تأثیری بر حضور روسیه در منطقه نخواهد داشت.

این اقدام روسیه پس از آن رسانه‌ای شد که کشورهای حوزه دریای بالتیک در همراهی با تنش آفرینی‌های محور غرب به سرکردگی آمریکا، تعدادی از دیپلمات‌های مسکو را به بهانه تحولات اوکراین اخراج کردند؛ اقدامی که روسیه قول داده بود به آن پاسخ مناسبی بدهد.

کد خبر 5493716

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان بهداشت جهانی سازمان تجارت جهانی روسیه دومای روسیه روسیه فلسطین ناتو رژیم صهیونیستی ایالات متحده امریکا اوکراین فنلاند سوئد عراق مسکو لبنان سوریه جنگ اوکراین تجارت جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۴۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیستم بهداشتی نوار غزه در آستانه فروپاشی است / تنها ۱۰ بیمارستان به طور جزئی فعال هستند

مدیرکل سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد که سیستم بهداشتی نوار غزه در آستانه فروپاشی است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از شبکه الجزیره، مدیرکل سازمان جهانی بهداشت نسبت به وضعیت بحرانی بیمارستان‌ها در نوار غزه هشدار داد.

«تدروس آدهانوم» مدیرکل سازمان جهانی بهداشت روز پنج شنبه اعلام کرد که از ۳۶ بیمارستان در نوار غزه، تنها ۱۰ بیمارستان در این باریکه به طور جزئی کار می‌کنند.

مدیرکل سازمان جهانی بهداشت هشدار داد که سیستم بهداشتی نوار غزه به سختی می‌تواند دوام بیاورد.

آدهانوم افزود: ما خواستار توقف فوری حملات اسرائیل به بیمارستان‌ها در غزه و حفاظت از کارکنان، بیماران و غیرنظامیان هستیم.

مدیرکل سازمان بهداشت جهانی پیشتر هم تاکید کرد که گزارش‌های منتشر شده در خصوص حمله به بیمارستان امل در خان یونس و بازداشت کارکنان و بیماران این بیمارستان و خسارات وارده به آن به شدت نگران کننده است.

وی در ادامه افزود: ما خواهان حمایت فوری از بیماران و کارکنان بیمارستان امل هستیم. باید در نوار غزه آتش بس اعلام شود.

دیگر خبرها

  • سیستم بهداشتی نوار غزه در آستانه فروپاشی است / تنها ۱۰ بیمارستان به طور جزئی فعال هستند
  • تنها ۱۰ بیمارستان غزه به طور جزئی فعال هستند
  • ظریف: روسیه، ایران را فدای آمریکا می‌کند
  • وزیر تجارت خارجی کره شمالی وارد مسکو شد
  • بازگشت جهانی داعش
  • لوکاشنکو: تروریست‌های حمله مسکو می‌خواستند وارد بلاروس شوند
  • درخواست نظام پزشکی از WHO بابت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه
  • ۲ درخواست نظام پزشکی از WHO بابت جنایات اسرائیل
  • ۲درخواست نظام پزشکی از WHO بابت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه
  • شورای امنیت روسیه: اوکراین در حمله تروریستی مسکو دست دارد