Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@22:05:39 GMT

مواضع کشورهای اروپایی توسط آمریکا سانسور می شود

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۳۴۴۶۶

مواضع کشورهای اروپایی توسط آمریکا سانسور می شود

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه با بیان اینکه مواضع و اظهارات کشورها و مقامات کشورهای غربی را نمی توان رسمی تلقی کرد، گفت این اظهارات و مواضع در نهایت توسط آمریکا سانسور می شود.

به گزارش مشرق به نقل از روسیا الیوم، «ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت: اظهارات نمایندگان کشورهای اتحادیه اروپا در مورد اوکراین را نمی‌توان یک موضع رسمی تلقی کرد، زیرا در نهایت همه چیز توسط ایالات متحده تغییر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زاخارووا که با رادیو اسپوتنیک مصاحبه می‌کرد، در ادامه گفت: اکنون اظهارات سران و نمایندگان حتی عالی‌ترین نهادهای دولتی در کشورهای غربی نباید به عنوان موضع رسمی آنها تلقی شود زیرا این اظهارات که تحت عنوان مقامات ملی اروپایی مثلاً به نام بروکسل ایراد می‌شود، سپس با اظهارات «برادر بزرگ» (یعنی آمریکا) سانسور می‌شود و تغییر می‌کند.

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه خاطرنشان کرد: مرکز مدیریت تصمیمات و بیانیه‌ها در قلمرو اتحادیه اروپا واقع نشده است و هر آنچه که اروپایی‌ها اعلام می‌کنند با توجیه ساختارهای وابسته به آمریکا و با توجه شرایط زمانی تغییر می‌کند.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت ماریا زاخارووا روسیه کشورهای غربی اتحادیه اروپا وزارت امور خارجه روسیه اوکراین خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۴۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت تکرار تقاضای غیرقانونی قضات آرژانتینی درباره اتباع کشورمان

سخنگوی وزارت امور خارجه تکرار درخواست غیرقانونی و مبتنی بر دروغ و داستان‌سرایی برخی از قضات آرژانتینی درباره اتباع ایرانی در موضوع پرونده آمیا را به شدت محکوم کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه تکرار درخواست غیرقانونی و مبتنی بر دروغ و داستان‌سرایی برخی از قضات آرژانتینی درباره اتباع ایرانی در موضوع پرونده آمیا را به شدت محکوم کرد.

کنعانی با یادآوری رسوایی قبلی درخواست استرداد یکی از مقامات ایرانی از دستگاه قضائی انگلیس که منجر به رأی عدم کفایت مستندات ارائه شده برای استرداد او شد، مجدداً تأکید کرد که اتهامات مطروحه در پرونده آمیا علیه شهروندان ایرانی فاقد هرگونه اعتبار بوده و از این رو، طرح این‌گونه درخواست‌ها از مقامات قضائی سایر کشور‌ها از هیچ‌گونه جایگاه و اعتبار حقوقی برخوردار نیست.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی افزود: جمهوری اسلامی ایران از اجرای عدالت و تعقیب اشخاصی که با از بین بردن مستندات، باعث انحرافات جدی در مسیر پرونده آمیا و فرار از مجازات این حادثه شدند، حمایت می‌کند.

سخنگوی وزارت امور خارجه به مقامات آرژانتینی توصیه نمود که از طرح اتهامات بی پایه نسبت به شهروندان کشور‌های دیگر پرهیز کنند و تحت القائات دشمنان روابط دوجانبه ایران و آرژانتین قرار نگیرند.

دیگر خبرها

  • پاکستان رویکرد حقوق بشری مغرضانه آمریکا را زیر سوال برد
  • آغاز به کار نشست تحولات خاورمیانه بریکس در مسکو
  • آغاز به کار نشست معاونان وزرای خارجه بریکس با محوریت بررسی تحولات منطقه
  • مسکو: فرمول زلنسکی برای صلح، درگیری را طولانی‌تر می‌کند
  • واکنش کنعانی به اعتراضات دانشجویان آمریکایی
  • محکومیت تکرار تقاضای غیرقانونی قضات آرژانتینی درباره اتباع کشورمان
  • ایران حکم دادگاه کیفری فدرال آرژانتین درباره پرونده آمیا را محکوم کرد
  • اتهامات علیه شهروندان ایرانی در پرونده آمیا فاقد اعتبار است
  • چین اتهامات آمریکا درباره تبادلات پکن و مسکو را رد کرد
  • آخرین تحولات اوکراین | درخواست کی‌یف از اتحادیه اروپا بعد از کمک آمریکا