Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-16@19:32:07 GMT

روایت یک نجات یافته از حادثه گروگان گیری ایلام

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۳۴۶۱۶

روایت یک نجات یافته از حادثه گروگان گیری ایلام

به گزارش صدای ایران، شیوا  نان آور خانواده بود، سرپرست مادر و 3 خواهرش.او در گروگانگیری ایلام جان خود را از دست داد.شاید امروز صبح زمانی که راهی محل کارش شد، مادرش نمی دانست که چشم و چراغ خانه اش دیگر هرگز به خانه برنمی گردد.


دختر 33 ایلامی از قبل احساس خطر کرده بود.تهدید های همکارش باعث شده بود نزدیکان شیوا هم نگران او باشند و به او می گفتند مراقب خود باشد تا همکارش به او آسیبی نرساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



زمانی که با خانواده او تماس می گیریم بالای سر جسد شیوا هستند و در حال انتقال جسد از بیمارستان به آرامستان با آمبولانس هستند.یکی از بستگان شیوا که با او همکار هم بود، به خبرنگار رکنا می گوید:«از مدتی قبل همکارمان سعید رستمی با یکی از مدیران به نام اختلاف پیدا کرد.رستمی شب قبل تهدید کرده بود که در اداره بلایی سر همکاران می آورد و نزدیکان شیوا به او می گفتند مراقب خود باشد.شیوا یکی از بهترین کارمندان بود.صبح امروز من در اداره نبودم که رستمی با اسلحه وارد اداره شد.او به مدیری که با او اختلاف داشت شلیک و او را زخمی کرد.بعد مدیر زخمی شده برای اینکه همکاران آسیب نبینند سعی می کرد آنها را در اتاق پنهان کند.رستمی یک نارنجک به سمت یکی از اتاق ها پرتاب کرده بود که شیوا در آن اتاق بود.بعد از اینکه شیوا را به بیمارستان منتقل کردند، همسرم بالای سر او رفت و می گفت صورتش به شدت زخمی شده بود.دقایقی بعد هم جان خود را از دست داد.»

گفتنی است ، قاتل با ورود ماموران انتظامی و رهایی گروگان یگان ویژه ، عرصه را بر خود تنگ دید و  اقدام به خودکشی کرد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: روایت یک نجات یافته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۴۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی کامیون در محور گناوه- دیلم یک مصدوم داشت

سیف الله غلامی گفت: صبح روز یکشنبه مورخ ۲۶ فروردین ماه ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۵۲ دقیقه با دریافت گزارش حادثه‌ای از مرکز کنترل و هماهنگی عملیات (EOC) مبنی بر واژگونی یک دستگاه کامیون حامل سوخت درکیلومتر ۳۵ محور گناوه-دیلم حوالی شهر امام حسن دریافت شد.

سیف الله غلامی افزود: بلافاصله نجاتگران پایگاه امداد و نجات جاده‌ای بینک با استفاده از خودروی آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند و در این حادثه که آتش‌نشانی شرکت نفت فلات قاره شهر امام حسن و عوامل اورژانس ۱۱۵، نیز حضور داشتند نجاتگران پایگاه امداد و نجات جاده‌ای بینک ضمن کنترل ترافیک، تثبیت صحنه حادثه و سایر اقدامات ایمنی با عوامل اورژانس و آتش‌نشانی همکاری کردند.

غلامی اضافه کرد: این حادثه یک مصدوم داشت که توسط آمبولانس اورژانس به مرکز درمانی انتقال داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • ۲۵ کشته و زخمی بر اثر حادثه ترافیکی در بادغیس
  • نجات یک قلاده راکون در ماهدشت
  • ریزش ساختمان مسکونی در کرمانشاه
  • محبوس شدن ۴ نفر در اثر ریزش ساختمان مسکونی
  • ریزش ساختمان مسکونی در کرمانشاه/۴ نفر نجات پیدا کردند
  • از کپسول های نجات بخش قرمز چه می دانید؟ | این کپسول ها می توانند زندگی‌تان را نجات دهد
  • ریزش ساختمان مسکونی و نجات ۴ نفر از ساکنین در تپه فتحعلی خان
  • ۵ کشته و زخمی در ۲ حادثه رانندگی امروز استان کرمانشاه
  • ۲ کشته و ۳ زخمی در حوادث رانندگی کرمانشاه
  • واژگونی کامیون در محور گناوه- دیلم یک مصدوم داشت