Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@23:10:21 GMT

فراخوان اعزام مشمولان در خرداد ماه ۱۴۰۱

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۳۴۷۰۵

فراخوان اعزام مشمولان در خرداد ماه ۱۴۰۱

به گفته سرهنگ جعفر فیضی، کلیه مشمولان فارغ التحصیل دانشگاهی، دیپلم و زیر دیپلم، لیسانس، فوق لیسانس، دکتری، دارای برگ آماده به خدمت خرداد ماه سال جاری می‌باشند می‌بایست راس ساعت ۷ صبح روز یکشنبه مورخه ۱۴۰۱/۳/۱ در محل معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان ایلام به آدرس (ایلام، بلوار شهید بهشتی، جنب فرماندهی انتظامی شهرستان ایلام -خیابان مرزبان) مراجعه تا به خدمت مقدس سربازی اعزام شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: با توجه به عدم ارسال پستی برگه اعزام به خدمت و اینکه برگه معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزشی از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) صادر می شود، آن دسته از مشمولانی که به هر دلیل تاکنون موفق به دریافت برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیرو‌های مسلح نشده اند، برای دریافت معرفی نامه می‌توانند به یکی از دفاترمذکور مراجعه کنند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی استان ایلام گفت: اعزام مشمولان در تاریخ‌های مذکور، بر اساس طرح فاصله گذاری و انجام کلیه تمهیدات بهداشتی و غربالگری در بدو ورود مشمولان به وظیفه عمومی استان و مراکز آموزش انجام می‌شود و در صورت مشاهده مشمول دارای علائم و مشکوک به بیماری از اعزام وی خودداری می‌شود.

او گفت: عدم حضور به موقع در زمان و محل‌های تعیین شده غیبت محسوب می‌شود و برابر ماده ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی، محرومیت‌های اجتماعی را برای آنان در پی خواهد داشت.

او گفت: تمامی مشمولان می‌بایست اوراق مربوط به اعزام به خدمت از قبیل برگه آماده به خدمت، برگه واکسیناسیون و برگه معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیرو‌های مسلح و سایر مدارک مورد نیاز از روگرفت شناسنامه، کارت ملی، مدارک تاهل، ایثارگری پدر و ... را درهنگام مراجعه و اعزام به خدمت همراه داشته باشند.

او گفت:مشمولان اختصاص یافته سپاه استان نیز باید به صورت انفرادی در ساعت ۷ صبح روز یکشنبه مورخه ۱۴۰۱/۳/۱ خود را به آن مرکز (سپاه استان) معرفی و از مراجعه به معاونت وظیفه عمومی خودداری نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مشمولان سربازی اعزام به خدمت وظیفه عمومی معرفی نامه او گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۴۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رد رشوه ۱۱۰ میلیون ریالی ماموران وظیفه شناس در هلیلان 

                                                                           

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ سردار جمال سلمانی اظهار داشت: احدی از ماموران وظیفه شناس شهرستان هلیلان به یکدستگاه خودرو حامل کالای قاچاق مشکوک و آن را توقیف می‌کند.   وی اضافه کرد: متهم پس از دستگیری به منظور عدم تشکیل پرونده، پیشنهاد رشوه‌ای به ارزش ۱۱۰ میلیون ریال به مامور وظیفه شناس می‌دهد.   فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: مامور وظیفه شناس از دریافت وجه خوداری و پس از هماهنگی انجام شده با سلسله مراتب رد رشوه مذکور صورتجلسه و پرونده به مراجع قضائی ارسال می‌شود.    این مقام انتظامی در پایان با قدردانی از صحت عمل ماموران پلیس، اظهار کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

دیگر خبرها

  • چرا حمله موشکی «مشروع» بود؟ فهرست عملیات تروریستی و سایبری اسرائیل علیه ایران
  • رفع مشکل ترافیکی ساکنان همجوار پایانه مسافربری جی
  • ۲۱ عملیات تروریستی و سایبری اسرائیل علیه ایران /چرا حمله سپاه «مشروع» بود؟
  • چرا عملیات تنبیهی وعده صادق مشروع است؟
  • پل کیلومتر ۵۶ مسیر ایلام - مهران تا خرداد ماه تکمیل می شود
  • رفع مشکل ترافیکی ساکنان همجوار پایانه مسافربری جی از ابتدای اردیبهشت ۱۴۰۳
  • رد رشوه ۱۱۰ میلیون ریالی ماموران وظیفه شناس در هلیلان 
  • فراخوان اعزام مشمولان پایه خدمتی اردیبهشت ۱۴۰۳ اصفهان
  • این افراد به خدمت سربازی اعزام می شوند
  • اعلام فراخوان اعزام مشمولان پایه خدمتی اردیبهشت ۱۴۰۳