Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-24@16:15:08 GMT

اعلام تاریخ جدید برای انسداد مجدد

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۳۴۸۲۳

اعلام تاریخ جدید برای انسداد مجدد

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد که ساعاتی پیش محور هراز که به دلیل انجام عملیات کارگاه جاده‌ای مسدود اعلام شده بود، بازگشایی شد.

ایمان محرابی‌نیا در گفت‌وگو با ایران اکونومیست، اظهار کرد: ۲۵ اردیبهشت‌ماه محور هراز به دلیل انجام عملیات کارگاه جاده‌ای در حد فاصل پارک جنگلی آمل تا پیچ ابتهاج مسدود اعلام شده بود که با توجه به اتمام عملیات جاده‌ای، محور هراز ساعاتی پیش بازگشایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از آنجا که شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور درصدد احداث پل در این محدوده از محور هراز بود و می‌خواست بستر جاده را بشکافد بنابراین مجبور شدیم جاده هراز را از ۲۵ اردیبهشت‌ماه تا امروز مسدود اعلام کنیم.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور با بیان اینکه حدود یک ماه آینده مجددا محور هراز با انسداد مقطعی مواجه می‌شود، گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای تکمیل عملیات احداث این پل محور هراز از ۲۲ خردادماه تا ۲۵ خردادماه از ساعت ۸ صبح تا ۱۷ به دلیل اجرای عملیات تیرگذاری پل استراباکو و قطع درختان خطرآفرین (در کیلومتر یک تا ۶۵) مسدود و تردد از محورهای جایگزین (چالوس و فیروزکوه) انجام می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: جاده هراز

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: جاده هراز محور هراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۴۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد ۲ محور اصلی در خراسان جنوبی در اثر بارش شدید باران و سیلاب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رئیس پلیس راه استان گفت: هم اکنون محور‌های طبس_اصفهان و بشرویه -فردوس به دلیل سیلاب فراوان مسدود است.

سرهنگ رضایی افزود: همچنین محور‌های روستایی خرو طبس و غنی آباد به نیگنان بشرویه نیز در اثر بارندگی شدید و سیلاب مسدود است.

رئیس پلیس راه از مسافران و رانندگان خواست تا اطلاع بازگشایی این مسیرها، از تردد در آن خودداری کنند تا در سیلاب گرفتار نشوند .

دیگر خبرها

  • انسداد ۲ محور اصلی در خراسان جنوبی در اثر بارش شدید باران و سیلاب
  • انسداد ۱۰ محور روستایی براثر سیلاب بهاری در مازندران
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد
  • انسداد محور کرج – کندوان تمدید شد
  • تمدید انسداد محور کرج – کندوان
  • محور هراز مسدود است
  • محور هراز مسدود است/ بارندگی در راه ها
  • محور هراز مسدود شد
  • جاده هراز مسدود شد
  • تمدید انسداد جاده چالوس