Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان امروز (چهارشنبه) سخنرانی را برای بررسی آخرین تحولات ایراد کرد.

به گزارش ایران اکونومیست، به نقل از العهد، سید حسن نصرالله عنوان داشت: در ابتدا، از تمامی کسانی که در انتخابات شرکت کردند، به ویژه کسانی که به مقاومت و همپیمانانشان رأی دادند، قدردانی می‌کنم. تشکر ویژه از کسانی که بیماری آنها مانع از حضور آنها با ویلچر برای رأی دادنشان نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از تمام دستگاه‌های رسمی و مسئولان و نیروهای امنیتی و قضات که در مدیریت روند انتخابات شرکت کردند، قدردانی می‌کنم.

وی افزود: زبان از قدردانی از شما عاجز است، شکر خداوند را به جا می‌آوریم که به این کشور و این مقاومت، انسان‌هایی را داد که شریف‌ترین انسان‌ها هستند.

وی افزود: به حامیان وفادار می‌گویم که شما امنیت شبکه سیاسی و مردمی مطلوب مقاومت و سلاح آن را مقابل هدف گرفتن‌های علنی و آشکار تامین کردید، این دستاوردی است که رقم زدید، خداوند به شما برکت دهد.

سید حسن نصرالله عنوان داشت: نتایج بزرگ، پیام‌های قوی پیرامون پایبندی به مقاومت، معادله طلایی، دولت عادل و قادر، اصلاحات، صلح داخلی، زندگی واحد و اولویت داشتن رسیدگی به بحران‌های حیاتی و اقتصادی داشته است.

وی افزود: این دستاورد بعد از هجمه رسانه‌ای و روانی گسترده علیه ما و همپیمانان مقاومت و فشارهای اقتصادی و بحران‌سازی‌ها صورت گرفت.

خبر در حال تکمیل

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: انتخابات لبنان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: انتخابات لبنان سید حسن نصرالله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۴۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردشگری اسرائیل در پی حمله گسترده ایران از هم پاشید

به گزارش جماران به نقل از المیادین، رسانه های اسرائیلی فاش کردند که بخش گردشگری اسرائیل در پی تنش اخیر این رژیم با ایران به شدت آسیب دیده است و هیچ کس از این بخش سخنی به میان نمی آورد.

«آویو پوشینسکی» مشاور رسانه ای سابق «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اشغالگر تأکید کرد که در پی لغو پروازها و توقف فعالیت شرکت های هواپیمایی در سرزمین های اشغالی گردشگری اسرائیل محو شده است.

پوشینسکی در گفت و گو با شبکه 12 تلویزیون اسرائیل  گفت:« خود سخن گفتن از پاسخ به حمله ایران باعث تضعیف اسرائیل می شود و می تواند خسارت های زیادی برایش به بار  آورد.»

 

دیگر خبرها

  • حادثه صبح امروز در اصفهان یک عملیات روانی بیش نیست
  • آمریکا و اسرائیل با ایجاد عملیات روانی علیه ایران به دنبال کاهش فشارهای بین‌المللی هستند/ اتفاق امروز صبح، ادامه جنگ روانی رژیم صهیونیستی است
  • جنگ غزه، رسانه‌ها و روایت‌ها
  • واکنش ابطحی به بازگشت گشت ارشاد: آیا پشت پرده کسانی نیستند که علاقه مند باشند حواس ها را از جنایت های اسراییل و عمل مهم و موفق و تمیز سپاه در پهپاد باران کردن اسراییل پرت کنند؟
  • جبلی: عملیات «وعده صادق» پُر از دستاورد بود؛ ضربه‌پذیر بودن اسرائیل ثابت شد
  • نشاط حاصل از فهم فناوری؛ بزرگترین دستاورد هجدهمین دوره از مسابقات بین المللی ربوکاپ/ مسابقات تزئینی نیستند، حمایت دولت ضروری است
  • عملیات «وعده صادق» مملوء از دستاورد بود
  • نشاط حاصل از فهم فناوری؛ بزرگترین دستاورد این دوره از مسابقات بین المللی ربوکاپ است/ مسابقات تزئینی نیستند، حمایت دولت ضروری است
  • گردشگری اسرائیل در پی حمله گسترده ایران از هم پاشید
  • امام موسی صدر و سیدحسن نصرالله مایه افتخار جهان اسلام هستند