Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-25@05:33:59 GMT

بازگشایی محور هراز از بعدازظهر امروز

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۳۴۹۱۹

بازگشایی محور هراز از بعدازظهر امروز

مدیر مرکز مدیریت راه‌‌ها گفت: محور هراز که از 25 اردیبهشت به دلیل انجام عملیات کارگاه جاده‌ای مسدود شده بود بعدازظهر امروز باز شد.

علی اکبر آشوری در گفت‌وگو با ایران اکونومیست، درباره آخرین وضعیت جاده‌های کشور اظهار داشت: از بعدازظهر امروز حدود ساعت 18 محور هراز که به دلیل انجام عملیات کارگاهی جاده‌ای از 25 اردیبهشت مسدود شده بود بازگشایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: براساس اطلاعات دستگاه‌های ترددشمار و دوربین‌های نظارت تصویری در حال حاضر در محور هراز و آزادراه قزوین - رشت تردد روان است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌‌ها با اشاره به اینکه در محور فیروزکوه مسیر جنوب به شمال ترافیک نیمه سنگین داریم از ترافیک سنگین در مسیر جنوب به شمال محور کندوان بین دو راهی شهرستانک تا سه راهی دیزین همچنین بین پل زنگوله تا سیاه‌بیشه خبر داد.

آشوری همچنین به بروز ترافیک سنگین در آزادراه تهران - شمال محدوده شهرستانک اشاره کرد و گفت: در آزادراه تهران - کرج  - قزوین محدوده‌های مهرویلا، مهرشهر و گرمدره تا پل فردیس ترافیک سنگین است.

وی اظهار کرد: در محور تهران - شهریار و آزادراه قزوین - کرج برخی مقاطع ترافیک گزارش شده است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌‌ها درباره وضعیت جوی جاده‌ها گفت: در حال حاضر بارش پراکنده باران در محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل داریم.

آشوری از وزش باد و گردوخاک در برخی از محورهای استان‌های خراسان رضوی، اصفهان و لرستان خبر داد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس برچسب ها: علی‌اکبر آشوری ، مدیر مرکز مدیریت راه‌‌ها ، بازگشایی هراز ، ترافیک شمال ، وضعیت راه‌ها

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: مدیر مرکز مدیریت راه ها بازگشایی هراز ترافیک شمال وضعیت راه ها مدیر مرکز مدیریت راه محور هراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۴۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی محور هراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، رییس پلیس راه مازندران گفت: محور هراز که به علت ریزش سنگ برای جلوگیری از حوادث احتمالی از صبح امروز سه شنبه مسدود شده بود، پس از ایمن سازی و هماهنگی های لازم بازگشایی شد.


سرهنگ جهان تاب افزود: آمد و شد خودرو‌ها هم اکنون در محور‌های استان عادی و روان است و رانندگان و مسافران عبوری باتوجه به بارش باران و لغزندگی محورها با احتیاط رانندگی کنند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضع راه‌های استان است.

 

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه‌های البرز
  • تردد در محور هراز برقرار است
  • جاده هراز بازگشایی شد
  • هراز بازگشایی شد/ ترافیک در محور کندوان
  • محور هراز بازگشایی شد
  • بازگشایی محور هراز
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد
  • ترافیک سنگین در محور هراز و آزادراه قزوین کرج تهران
  • ترافیک سنگین در محور هراز/ فاقد مداخلات جوی در محورهای شمالی