Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-29@06:14:48 GMT

روایت هایی از خرم شهر در «خیابان ایران»

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۳۵۱۴۳

روایت هایی از خرم شهر در «خیابان ایران»

«خیابان ایران» پنج شنبه ها ساعت 21:30 از رادیو ایران پخش می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ برنامه «خیابان ایران»‎ هر هفته به ثبت خاطرات صوتی خانواده ایثارگران به ویژه مادران و پدران شهدا می پردازد.

کیاناز کاوه تهیه کننده برنامه «خیابان ایران» بیان کرد: این هفته پنج شنبه 29 اردیبهشت، از خاطرات جاسم غضبان‌پورعکاس جنگ از اهالی خرمشهر و از دوستان شهید بهروز مرادی خواهیم گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: گفتگو با علیرضا مسرتی نویسنده حوزه دفاع مقدس و خاطراتی از خرمشهر از بخش های دیگر «خیابان ایران»‎ این هفته است.

گفتنی است «خیابان ایران» به تهیه کنندگی کیاناز کاوه، گویندگی امیرمحمدی صمصامی، نویسندگی شیرین بغدادی، گزارش های مهدیه رحیمی و همکاری علیرضا کریمی از نویسندگان جوان حوزه دفاع مقدس، پنج شنبه ها ساعت ۲۱:۳۰ از رادیو ایران پخش می شود.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران جنگ خانواده دفاع مقدس فرهنگ و هنر خیابان ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۵۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار با جانبازان و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس در تکاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، بمناسبت سال جدید سرهنگ صیاد کرامتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب ، حجت الاسلام ناجی مسؤل دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه تکاب ، مسلم فکری رئیس اداره بنیادشهید و امور ایثارگران و جمعی از پرسنل سپاه با حضور در منزل جانبازان سرافراز باب اله برجی و حاج یحیی صادقی و رزمندگان دوران دفاع مقدس آقایان محمود دولتی و جواد مولودی از ایثار و فداکاری و صبر و استقامت آنان تجلیل کردند.

سرهنگ کرامتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب در این دیدارها ضمن تجلیل از ایثار و فداکاری جانبازان و رزمندگان دوران دفاع مقدس آنان را سند افتخار انقلاب اسلامی و ۸ سال دفاع مقدس مردم سرافراز ایران اسلامی دانسته و گفت : جانبازان عزیز و رزمندگان دفاع مقدس برگ افتخار ایران اسلامی و نشانه عزت و اقتدار ملتند .

 

دیگر خبرها

  • روایت تصویری بنای مسجد مقدس جمکران به امر امام مهدی(عج)
  • در هفته‌های آتی شاهد جهش جدی تجارت ایران و ترکمنستان هستیم
  • داستان جمکران| روایت تصویری بنای مسجد مقدس جمکران
  • برنامه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای شب‌های قدر
  • دیدار با جانبازان و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس در تکاب
  • آیا همه رزمنده‌ها روزه می‌گرفتند؟
  • بهسازی پیاده‌روها و جداره مسجد مقدس جمکران
  • «اروند» دریایی که حال و هوایش فرق می‌کند
  • شهر مقدس قم میزبان ۲ شهید گمنام می‌شود
  • بیش از ۵۰ هزار نفر زائر و گردشگر از یادمان‌های دفاع مقدس ایلام بازدید کردند