Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش شامگاه چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری کردستان، اسماعیل زارعی کوشا در مراسم روز کردستان در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و شماری از مدیران استان برگزار شد،

اظهار داشت: در ایام سالروز سفر پر و برکت رهبر معظم انقلاب به استان کردستان قرار داریم و نکته مهم این سفر، استقبال تاریخی و بی سابقه مردم این استان از معظم له است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تاریخ استان کردستان را می شود به دوران قبل از این سفر و بعد از آن تعریف کرد، چرا که این سفر برکات و دستاوردهای بی نظیری برای استان به دنبال داشت که مهمتر از همه آنها تجلی عشق و ارادت کردها به

رهبر معظم انقلاب و ولی امر مسلمین در قالب استقبالی بی نظیر و شکوهمند بود.

استاندار کردستان ادامه داد: نگاه به این استان بعد از آن سفر و در سایه تدبیر و هدایت ارزشمند معظم له از امنیتی به فرهنگی تغییر کرد و یک نگاه جدید مبتنی بر توانمندی ها و ظرفیت های فرهنگی و هنری و نخبگانی شکل گرفت

و امروز نیز بیش از پیش نهادینه شده است.

زارعی کوشا گفت: استقبال تاریخی مردم کردستان برای همیشه بسیاری از توطئه ها و دسیسه های دشمن برای این منطقه را خنثی کرد و نشان داد که به رغم همه شیطنت ها و همه جوسازی ها، مردم کردستان جزو وفادارترین

و علاقمندترین افراد به نظام و انقلاب اسلامی ایران هستند.

وی در تشریح آنچه که در این سفر علاوه بر دستاوردها و فعالیت های عمرانی و اقتصادی محقق شد، اضافه کرد: تبیین نگاه جدید از سوی رهبر معظم انقلاب مبنی بر فرهنگی بودن آن مهمترین دستاورد این سفر تاریخی بود.

استاندار کردستان با بیان اینکه این اتفاق بسیار مهم و بزرگ همگان را متوجه ظرفیت ها و گنجینه های فرهنگی و هنری این استان کرد، اظهار داشت: در جریان همین سفر بود که بسیاری از چهره های علمی، فرهنگی، هنری و ادبی استان در سایه نگاه رهبری شناسایی و معرفی شدند.

زارعی کوشا تاکید کرد: این اتفاق مهم فرصت های جدیدی را فراهم کرده است تا در زمینه فرهنگی فعالیت های بهتری داشته باشیم و راهبرد اصلی ما برای پیشرفت و تعالی استان اعتلای فرهنگی است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در سایه نگاه ویژه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و با عنایت به ظرفیت ها و استعدادهای در اختیار، شهر سنندج به عنوان پایتخت کتاب ایران انتخاب شد، گفت: قبل از این سنندج به عنوان شهر خلاق

موسیقی انتخاب شده بود و در ابتدای امسال، سنندج پایتخت نوروزی جهان شد و همه این موارد غنای فرهنگی این استان و شهر سنندج را به نمایش گذاشت و باعث خوشحالی مردم کردستان شد.

استاندار کردستان یادآور شد: امیدواریم که در سایه نگاه بلند و ارزشمند دولت سیزدهم و شخص رییس جمهور نسبت به کردستان، در این دوره شاهد پیشرفت و تعالی استان در تمامی حوزه ها به ویژه حوزه فرهنگ باشیم.

در ادامه این مراسم علاوه بر سخنرانی نماینده ولی فقیه در کردستان و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، از پوستر سه جشنواره فرهنگی و هنری نیز رونمایی شد و از فعالان عرصه ادبیات کردستان نیز تقدیر و تجلیل شد.

برچسب‌ها اسماعیل زارعی کوشا کردستان سنندج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اسماعیل زارعی کوشا کردستان سنندج اسماعیل زارعی کوشا کردستان سنندج فرهنگی و هنری زارعی کوشا رهبر معظم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۵۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| حاشیه‌ای جالب از دیدار امروز رهبر معظم انقلاب با کارگران!

فیلم| حاشیه‌ای جالب از دیدار امروز رهبر معظم انقلاب با کارگران!

دیگر خبرها

  • فیلم| ابتکار جالب یک کارگر برای گرفتن انگشتر رهبر معظم انقلاب!
  • فیلم| حاشیه‌ای جالب از دیدار امروز رهبر معظم انقلاب با کارگران!
  • فیلم/ وظایف مهم مسئولین در قبال جهش تولید از نگاه رهبر انقلاب
  • فیلم/ رکن جهش تولید از نگاه رهبر انقلاب
  • عکس| دیدار رهبر معظم انقلاب با جمعی از کارگران
  • کارگران با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند
  • دیدار کارگران با رهبر معظم انقلاب آغاز شد
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز
  • کارگران به دیدار رهبر معظم انقلاب می‌روند ‌
  • فیلم| نظر رهبر معظم انقلاب در مورد اهداف عملیات وعده صادق