Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهاد زیویار گفت: مهمترین مشکلاتی که برای واحدهای تولیدی وجود دارد تملک مجموعه دچار مشکل شده توسط بانک‌ها است.

به   گزارش  خبرگزاری  برنا  از  لرستان  ؛   زیویار  عصر چهارشنبه  در  جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، اظهار کرد: جلسه امروز با بررسی ۱۵ دستور کار در رابطه با واحدهای تولیدی دارای مشکل استان برگزار شد و درخواستهای این واحدها در زمینه بخشودگی جرائم، بیمه، مالیات و تقسیط بدهی ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم در این رابطه اتخاذ گردید .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: عمده اقداماتی که در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید صورت می گیرد مربوط به فراهم سازی شرایط برای رفع مشکلات مربوط به پروژه های اقتصادی استان در زمینه بروکراسی اداری، تقسیط وام ها، بخشودگی جرائم و هر آنچه که در حیطه وظایف دستگاه‌های اجرایی عضو کارگروه تعریف شده، می باشد . 

استاندار لرستان تصریح کرد: پروژه های اقتصادی مطرح شده در جلسه امروز از جمله واحد هایی هستند که دارای مشکلات اساسی بوده و جلساتی از این قبیل با هدف رفع مشکلات آنها و ریل گذاری برای بازگشت به چرخه تولید و در نهایت کمک به اشتغال برگزار می گردد . 

او با اشاره به اینکه تملک واحد های تولیدی دارای مشکل توسط بانک کمکی به اقتصاد استان نمی کند، عنوان کرد: باید در نظر داشت وقتی که واحد های تولیدی با مشکل مواجه می شوند مهمترین اصل برای کمک به آنها، حمایت در زمینه های مختلف است و بانک ها به عنوان یکی از اعضای مهم کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید نقش مهمی در این رابطه خواهند داشت که بسیار مهم است در رابطه با امهال و فرصت دادن به واحدهای تولیدی برای پرداخت تسهیلات، این واحد ها را مورد حمایت قرار دهند . 

 زیویار خاطر نشان  کرد: از مهمترین مشکلاتی که برای واحدهای تولیدی وجود دارد تملک مجموعه دچار مشکل شده توسط بانک‌ها است که در صورت عدم اتخاذ تصمیمات مناسب در این رابطه ممکن است مشکلات بیشتری برای موضوع تولید و اشتغال استان به وجود آید . 

او بیان کرد: بسیار مهم است در هر مقام و جایگاهی نسبت به تولید و اشتغال در استان تعهد داشته و با نگاه حمایت از واحدهای تولیدی اقدامات را در چارچوب قانون پیگیری و عملیاتی کرد و  بر اساس ضرورت رفع مشکلات استان در حوزه‌های مختلف، برنامه ریزی شود .

 انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اشتغال توسعه بانک تملک واحدهای تولیدی توسط بانک واحد ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۵۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان واحد‌های تولیدی ایلام برای شرکت در طرح ملی انتخاب واحد‌های نمونه

                                                                                       

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ محمدی، اظهار داشت: فرصت یک ماهه واحد‌های تولیدی متقاضی شرکت در فرآیند انتخاب واحد نمونه استاندارد از خرداد ماه امسال آغاز خواهد شد و واحد‌ها می‌توانند مدارک و مستندات خود را در سامانه نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد ایران بارگذاری کنند.

  وی افزود: متقاضیان برای آگاهی از شرایط انتخاب و شرکت در این فرآیند به سایت اداره کل استاندارد استان مراجعه کنند.   مدیر کل استاندارد ایلام اضافه کرد: واحد‌های تولیدی متقاضی باید حتما ۷ شرط زیر را همزمان دارا باشند تا بتوانند در این فرآیند شرکت کنند:   ۱-  برای همه فرآورده‌های خود که مشمول استاندارد اجباری است، پروانه کاربرد نشان استاندارد داشته باشد.   ۲-  برای فرآورده مورد ارزیابی، پروانه استاندارد حداقل با سابقه یک سال داشته باشد.   ۳-  برای تمام فرآورده‌هایی که پروانه استاندارد اجباری و یا تشویقی دارد، در دوره ارزیابی، هیچگونه عدم انطباق تایید شده‌ای نداشته و در یک سال قبل از دوره ارزیابی نیز برای فرآورده مورد ارزیابی، هیچگونه عدم انطباق تایید شده‌ای نداشته باشد.   ۴-  در طول دوره ارزیابی حداقل دو نتیجه آزمون برای تمامی فرآورده‌ها و دو بازرسی از واحد تولیدی داشته باشد.   ۵-  در آخرین بازرسی انجام شده در دوره ارزیابی فاقد عدم انطباق یا نقص در گزارش بازرسی باشد.   ۶- اگر واحد تولیدی متقاضی مشمول استاندارد اجباری در فرآیند‌ها و سامانه‌های انرژی‌بر صنعتی است، باید ضوابط و مقررات ذی‌ربط را استقرار داده باشد.   ۷-  اگر واحد تولیدی، تولید کننده تجهیزات انرژی‌بر است باید در معیار مصرف انرژی تجهیزات انرژی‌بر، حداقل جزو سه رتبه برتر انرژی مطابق با استاندارد‌های ملی مرتبط باشد.   گفتنی است، به منظور تشویق و تقدیر از واحد‌های نمونه استاندارد و در راستای رشد تولید پویا مطابق با تحقق شعار سال در دولت مردمی با محوریت رشد تولید کیفی، واحد‌های تولیدی نمونه در سطح ملی تا زمان عدم دریافت گزارش محصول نامنطبق، معاف از نمونه برداری می‌باشند و صرفاً دومرتبه بازرسی جامع سالیانه از فرایند تولید آنها صورت می‌پذیرد.   واحد‌های نمونه استانی نیز تا زمان عدم دریافت گزارش محصول نامنطبق، صرفاً یک بار نمونه برداری و دو مرتبه بازرسی جامع سالیانه از فرآیند تولید آنها صورت می‌پذیرد.

دیگر خبرها

  • جشن احیای بیش از ۲۰۰ واحد تولیدی در استان سمنان
  • جلوگیری از بیکاری ۱۹۱ هزار کارگر با احیای ۲۱۵۱ واحد تولیدی
  • واگذاری ۱۷۴۱ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در لرستان
  • جدیت دولت برای احیای واحد‌های راکد استان یزد
  • اجرای مصوبات کارگروه تسهیل را با جدیت پیگیری می‌کنیم
  • فراخوان واحد‌های تولیدی ایلام برای شرکت در طرح ملی انتخاب واحد‌های نمونه
  • تاکید استاندار بر رفع موانع پیش روی کارخانه سیمان یاسوج
  • تاکید استاندار بر رفع موانع پیش روی کارخانه سیمان یاسوج 
  • راه اندازی خط تولید تیرچه صنعتی تمام اتوماتیک در سلماس
  • کمک به اشتغال حدود ۷ هزار نفر با اقدامات دستگاه قضایی استان البرز