Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-29@09:33:42 GMT

ترکیب احتمالی سپاهان برای دیدار با شهرخودرو

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۳۵۲۶۰

ترکیب احتمالی سپاهان برای دیدار با شهرخودرو

تیم فوتبال سپاهان پس از دو پیروزی متوالی در خانه به مصاف شهرخودرو می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال سپاهان که این روزها پس از پیروزی مقابل پیکان و پرسپولیس در شرایط روحی مطلوبی قرار دارد در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و هشتم لیگ برتر میزبان شهرخودرو مشهد خواهد بود. سپاهان در حالی به مصاف شهرخودرو می‌رود که در تلاش است تا در صورت لغزش پرسپولیس، به رتبه دوم جدول صعود کند و در سوی دیگر شهرخودرو آخرین شانس‌های خود را برای بقا در لیگ امتحان می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلال الدین علیمحمدی به دلیل محرومیت و محمدرضا مهدی‌زاده به دلیل مصدومیت غایبان سپاهان در این بازی خواهند بود.

مروری خواهیم داشت بر ترکیب احتمالی سپاهان در بازی امشب مقابل شهرخودرو:

مظاهری همچنان در چارچوب سپاهان

دروازه‌بان سپاهان در بازی امشب مانند سایر دیدارهای نیم فصل دوم رشید مظاهری خواهد بود. او با وجود اینکه کم دروازه خود را در یک بازی بسته نگه می‌دارد اما مرد مورد اعتماد کادر فنی سپاهان برای قرار گرفتن در چارچوب دروازه این تیم است. مظاهری در سال ۱۴۰۱ تنها یک بار مقابل پیکان کلین شیت داشته است و برابر شهرخودرو به دنبال دومین کلین شیت خود در سال جدید است.

نورافکن دوباره در سمت چپ خط دفاعی

با محرومیت جلال الدین علیمحمدی، انتخاب اول نویدکیا برای جانشین او در خط هافبک و در کنار سروش رفیعی کسی نخواهد بود جز فرشاد احمدزاده. بدین ترتیب فرشاد احمدزاده دوباره به خط هافبک منتقل خواهد شد تا امید نورافکن به پست خودش یعنی دفاع چپ بازگردد. گئورگی گولسیانی، محمد نژادمهدی و دانیال اسماعیلی‌فر نیز دیگر بازیکنان خط دفاع چهار نفره سپاهان خواهند بود.

جمع آماده‌ها در خط هافبک جمع است

خط هافبک سه نفره سپاهان در بازی با شهرخودرو را احتمالاً محمد کریمی، فرشاد احمدزاده و سروش رفیعی تشکیل خواهند داد. هر سه بازیکن این روزها روی فرم مطلوب خود قرار دارند و بازی‌های خوبی در دیدارهای اخیر سپاهان به نمایش گذاشته‌اند. یاسین سلیمانی دیگر انتخاب احتمالی محرم نویدکیا می‌تواند باشد اما با توجه به اینکه در بازی قبل هم فرصت بازی به او نرسید، به نظر نمی‌رسد در این بازی از ابتدا به میدان برود و احتمالاً در نیمه دوم به بازی گرفته شود.

همان همیشگی در خط آتش سه نفره

شهریار مغانلو با وجود عدم گلزنی در چند بازی اخیر مهاجم نوک سپاهان خواهد بود و در کنار او محمدرضا حسینی و سجاد شهباززاده بازی خواهند کرد. در دو بازی قبل محمدرضا حسینی و سجاد شهباززاده برای سپاهان گلزنی کرده‌اند و شاید در بازی با شهرخودرو نوبت به شهریار مغانلو برسد که خودنمایی کند و تعداد گل‌های خود را در فصل جاری دو رقمی کند.

ترکیب احتمالی سپاهان برای بازی با شهرخودرو به شرح زیر است:

رشید مظاهری، گئورگی گولسیانی، محمد نژادمهدی، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، محمد کریمی، سروش رفیعی، فرشاد احمدزاده، محمدرضا حسینی، سجاد شهباززاده و شهریار مغانلو

کد خبر 576130

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سپاهان تیم فوتبال سپاهان باشگاه سپاهان تیم فوتبال پدیده شهر خودرو لیگ برتر فوتبال شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق فرشاد احمدزاده خط هافبک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۵۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بلیت‌فروشی دیدار تراکتور و سپاهان

باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتور اعلام کرد: دیدار دو تیم تراکتور و سپاهان از هفته شانزدهم مسابقات لیگ برتر، روز چهارشنبه  ۱۵ فروردین  از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار می‌شود که بلیت فروشی الکترونیکی تا ساعت ۱۷ روز بازی  چهارشنبه  انجام می‌شود.

هواداران گرامی می‌توانند از امروز با ثبت کد ملی و بدون پرداخت هزینه در سامانه بلیت فروشی باشگاه https://ticket.tractor-club.com بلیت رایگان تهیه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • آغاز بلیت‌فروشی دیدار تراکتور و سپاهان
  • تماشای بازی تراکتور - سپاهان رایگان شد
  • واکنش باشگاه سپاهان به حواشی در آستانه بازی با تراکتور
  • لیست غایبان سپاهان برای بازی با تراکتور
  • حسین نژاد همچنان دور از بازیکنان/ یوسفی غایب دیدار با تراکتور
  • ترکیب تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار با ترکمنستان اعلام شد
  • مانچینی ترکیب صعود عربستان را چید
  • ترکیب تیم ملی ایران برابر ترکمنستان
  • اعلام ترکیب تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار با ترکمنستان
  • پرسپولیس-سپاهان چند روز بعد از جنگ حذفی!