Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سردار احمد طاهری شامگاه چهارشنبه با تشریح این عملیات اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشراف اطلاعاتی خود از ورود چند ساعته یک قاچاقچی بزرگ و تحت تعقیب به شهر زاهدان مطلع شده و دستگیری او را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: این قاچاقچی بزرگ طی چند سال اخیر با اجیر کردن افراد شرور و مسلح به صورت کاروانی، از طریق مناطق صعب العبور دشت سمسور و کویر لوت اقدام به قاچاق و انتقال محموله های بزرگ مواد مخدر به استان های خراسان جنوبی، سمنان و استان های شمالی کشور کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: باندهای تحت هدایت این قاچاقچی تاکنون چندین مورد درگیری مسلحانه با ماموران انتظامی در منطقه شرق و جنوب شرق کشور داشته اند که این درگیری ها منجر به کشف چندین تن مواد مخدر شده است.

وی بیان کرد: تلاش پلیس برای به دام انداختن این قاچاقچی حرفه ای ادامه داشت تا اینکه امروز صبح تیم های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان پس از تلاش شبانه روزی و رصد اطلاعاتی موفق به ردزنی این قاچاقچی ۴۰ساله در یکی از محلات شهر زاهدان شده و او را در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

سردار طاهری با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضایی گفت: مبارزه با قاچاق مواد مخدر به عنوان بلایی خانمان سوز در اولویت کار پلیس استان است و جان برکفان انتظامی در برخورد با سوداگران مرگ از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران زاهدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران زاهدان سیستان و بلوچستان فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران زاهدان مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۵۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی از کشف ۲۰ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک در عملیات مشترک با پلیس خراسان جنوبی خبر داد.

 سرهنگ محمد غلامی اظهار کرد: در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر اینکه افرادی به وسیله یک دستگاه خودروی پژو پارس اقدام به حمل مقدار قابل توجهی مواد مخدر سنتی می کنند، بلافاصله موضوع تحت رصد اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران در روند رسیدگی به این موضوع دریافتند که متهمان به همراه خودروی مورد نظر در حوزه استحفاظی خراسان جنوبی تردد می کنند، افزود: ماموران بلافاصله موضوع را به ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی اطلاع دادند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این عملیات مشترک پلیسی خودروی متهمان شناسایی و متوقف شد، تصریح کرد: در نتیجه در بازرسی از این خودرو ۲۰ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف و دو نفر متهم نیز دستگیر و بعد از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خراسان شمالی، سرهنگ غلامی با تاکید بر اینکه برای پلیس جا و مکان مهم نیست و تنها چیزی که مهم است، امنیت و آرامش مردم و تلاش برای مقابله با مجرمان است، از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سرشبکه قاچاق موادمخدر در زاهدان دستگیر شد
  • قاچاق نافرجام حشیش در پوشش خانواده/کشف ۴۰ کیلو حشیش در رشت
  • جمع‌آوری ۵۰۰معتاد متجاهر در طرح نوروزی در آذربایجان شرقی
  • غافلگیری قاچاقچی موادمخدر در رودسر
  • کشف بیش از ۹۴ کیلوگرم تریاک در رودسر
  • سردسته قاچاق شیشه در تهران دستگیر شد
  • کشف بیش از ۹۴ کیلو تریاک از خودروی تاکسی در رودسر
  • کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی
  • تشدید برخورد با سارقان، قاچاقچیان کالا و موادمخدر در سال‌ ۱۴۰۳
  • باند ۴ نفره توزیع هروئین در اصفهان منهدم شد