Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-25@01:51:20 GMT

۱۶ وزنه بردار به اردوی تیم ملی دعوت شدند

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۳۵۳۰۹

۱۶ وزنه بردار به اردوی تیم ملی دعوت شدند

دومین اردوی آماده‌سازی تیم ملی وزنه‌برداری در سال جاری، با نگاه ویژه نسبت به جوانان و تغییراتی نسبت به ترکیب اولیه، از سوم تا بیستم خردادماه سال جاری برگزار می شود.

به گزارش ایران اکونومیست، میرمصطفی جوادی، حسین سلطانی، حافظ قشقایی، محمدمهدی حیاتی، حسین نجفی، علی هاشمی، سیدایوب موسوی، رسول معتمدی، علیرضا یوسفی، مهدی کرمی، امیرحقوقی، امیر عزیزی، رضا حسن پور، علی داودی،  رضا بیرالوند و پیمان جان؛ ۱۶ وزنه‌بردار دعوت شده به دومین اردوی تیم ملی بزرگسالان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نفرات از سوی محمدحسین برخواه به تیم ملی دعوت شدند.

«محمدحسین برخواه» سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری در خصوص افراد مدعو به اردوی دوم توضیح داد: علاوه بر مصدومیت یا انصراف چند نفر از وزنه برداران خوب کشورمان، مسابقات کشورهای اسلامی در قونیه فرصت مناسبی برای نمایش توانایی و شایستگی وزنه برداران جوانتر خواهد بود بنابراین بعد از این مسابقات، ترکیب مدعوین به اردو مورد ارزیابی قرار گرفته و ممکن است افراد جدید یا قبلی با توجه به آمادگی و عملکردشان مجددا دعوت شوند.

برخواه این را همگفت: آیت شریفی به دلیل مصدومیت، سهراب مرادی به دلیل عدم حضور در اردوی نخست و مصدومیت، رضا دهدار به دلیل انصراف از حضور در مسابقات کشورهای اسلامی و علیرضا معینی به دلیل حضور در ترکیب تیم ملی جوانان، در لیست مدعوین قرار ندارند.

وی در خصوص کیانوش رستمی نیز توضیح داد که از ظرفیت این وزنه بردار باتجربه ملی پوش نیز برای مسابقات جهانی در کلمبیا استفاده خواهد شد. 

این اردو برای حضور قدرتمند وزنه برداری ایران در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی برگزار می شود.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: کیانوش رستمی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: کیانوش رستمی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۵۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت کشتی گیر کردستانی به اردوی تیم ملی

 با دعوت سرمربی تیم ملی «محمدمبین عظیمی» کشتی گیر صاحب عنوان کردستانی به هشتمین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی آزاد فراخوانده شد.

هشتمین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی آزاد روز‌های پنجم لغایت ۱۷ اردیبهشت ماه در کمپ تیم‌های ملی برگزار می‌شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • افزایش ابهاماتِ ۸۶ کیلو؛ بازگشت یزدانی یک اردو به تعویق افتاد، قاسم‌پور دوباره در ۹۷ کیلو دعوت شد!
  • راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس
  • دعوت کشتی گیر کردستانی به اردوی تیم ملی
  • دعوت ورزشکار چهارمحال و بختیاری به اردوی تیم ملی والیبال
  • ورزشکارخراسان رضوی در اردوی تیم ملی فوتسال ناشنوایان
  • حضور ۴ بازیکن سبزواری در پنجمین اردوی تیم ملی هندبال جوانان
  • دعوت از پاراتکواندو کار بانوی قمی به تیم ملی
  • دعوت یک گلستانی به اردوی تیم ملی سپک تاکرا
  • حضور قهرمانان استان در رقابت های بین‌المللی