Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع محلی از مجروح شدن ۴۵ فلسطینی در درگیری‌های شب گذشته (چهارشنبه) در ورودی شمالی شهر البیره خبر دادند که ۷ نفر از این تعداد با گلوله جنگی زخمی شده اند.

حماس: نتیجه انتخابات نشانگر مخالفت با طرح صهیونیستی بود

سخنگوی جنبش حماس در گفتگو با رادیو الاقصی در پی پیروزی فراکسیون اسلامی (الکتلة الاسلامیة) در دانشگاه برزیت گفت: ملت ما همواره لایق برگزاری انتخابات است تا هرکسی را که می‌خواهد برای نمایندگی در سازمان‌ها و مجالس انتخاب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حازم قاسم افزود: این پیروزی بزرگ برای فراکسیون اسلامی یک پیروزی تاریخی بی سابقه آن هم در سایه تمام شرایطی است که برای فعالیتش در کرانه باختری وجود دارد. این پیروزی نشان داد ملت ما با طرح صهیونیستی مخالفت است و مقابل همه فشار‌ها و ارعاب صهیونیست‌ها علیه فراکسیون در برزیت ایستاده اند. هرکس سرنوشت خود را به اشغالگران پیوند بزند در جهت خلاف اراده فلسطینی حرکت می‌کند و همان طور که دیدیم تلاش اشغالگران و سازمان‌های امنیتی برای دخالت در انتخابات و طرفداری از یک طرف خاص مانع شکست انتخابات در برزیت نشد.

حازم قاسم در ادامه گفت: رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با لغو انتخابات مجلس در حق ملت جنایت مرتکب شد و از دایره اجماع ملی بیرون رفت. او انتخابات را تعطیل و قانون را نقض کرد، ولی ما ایده‌هایی برای پایان تفرقه و تحقق آشتی داریم. تشکیلات خودگردان فلسطین نگران باختن در انتخابات است که نتایج برزیت همین را نشان داد. وی تاکید کرد این پیروزی نشانگر حضور فزاینده گزینه‌هایی است که جنبش حماس و فرماندهان مقاومت نماینده آن هستند از این رو از تشکیلات خودگردان انتظار می‌رود از اجماع ملی مبنی بر لزوم برگزاری انتخابات عمومی حمایت کند.

عضو جهاد اسلامی: مردم فلسطین نشان دادند شایسته ماندن در این سرزمین هستند

کانال تلگرامی شمس نیوز نوشت: شیخ نافذ عزام عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی در جشنواره «شمشیر قدس همچنان آخته است» در نخستین سالگرد پیروزی مقاومت در عملیات سیف القدس گفت: افتخار می‌کنیم که روی این زمین مقدس ایستاده ایم، سرزمین فلسطین و بیت حانون همواره نوک پیکان حمله به دشمنان بوده است.

شیخ نافذ عزام افزود: بر ما واجب است فرماندهانی را که از میان شما برخاستند و الگوی دینداری و استقامت و فداکاری شدند یاد کنیم و این جشنواره بدون یاد عبدالله السبع و صلاح شحاده که دو نماد بزرگ هستند معنا ندارد.

این عضو جنبش جهاد اسلامی در ادامه تاکید کرد جالب اینجاست که این جشنواره در سالگرد عملیات سیف القدس در سرزمینی برگزار می‌شود که این مجاهدان و آزادگان به دنیا آمدند. سیف القدس نمایانگر اراده زندگی ملت ما بود و مردم ما با وجود همه سختی‌ها همچنان قادر به نوآوری و هماوردی با دشمن هستند. نافذ عزام همچنین تاکید کرد ملت فلسطین که تصویری درخشان در عملیات سیف القدس ارائه داد امروز نیز همچنان تاکید می‌کند که شایسته ماندن در این سرزمین است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فلسطین رژیم صهیونیستی سیف القدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۵۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب الله: مرکز تجمع دشمن صهیونیست را در حرش نطوعه هدف قرار دادیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای از حمله دیگری خبر داد که به مرکز تجمع نظامیان صهیونیست انجام داده است.

در بیانیه حزب الله لبنان آمده است: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن و در راستای واکنش به حمله های رژیم صهیونیستی به روستاهای استوار و منازل غیرنظامیان به ویژه کشتار حنین که به شهادت و زخمی شدن شماری از غیرنظامیان منجر شد، رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان امروز چهارشنبه ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ مرکز تجمع نظامیان دشمن صهیونیست را در حرش نطوعه با سلاح مناسب هدف قرار داده و تلفات قطعی به آن وارد کردند.

با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت سرگرم کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین ارتباط، رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اذعان کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه به دام افتاده است.

کد خبر 6087758

دیگر خبرها

  • چند شهید و زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به رفح
  • یورش ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه‌های مختلف کرانه باختری
  • شهادت زن جوان فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها در الخلیل
  • حزب الله: مرکز تجمع دشمن صهیونیست را در حرش نطوعه هدف قرار دادیم
  • هدف قرار گرفتن عناصر صهیونیست در درگیری با ساکنان کرانه باختری
  • حمله‌های بامدادی اشغالگران صهیونیست به کرانه باختری
  • ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری
  • چند نظامی صهیونیست از آغاز جنگ غزه زخمی شدند؟
  • بیش از ۸ هزار و ۴۰۰ فلسطینی در کرانه باختری دستگیر شده‌اند
  • افزایش آمار شهدای نوار غزه به ۳۴۱۵۱ نفر