Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-18@16:19:53 GMT

احتکار کنندگان در مشهد هم دست به کار شدند!

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۳۵۵۴۲

احتکار کنندگان در مشهد هم دست به کار شدند!

رئیس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی شهرستان مشهد از کشف حدود ۲۴ تن ماکارونی رشته‌ای و فرمی و حدود ۶ تن انواع کنسروجات تاریخ‌گذشته نخود سبز، خاویار بادمجان، ذرت کوچک، رب شیشه و قوطی، مربا و عرق نعناع خبر داد. سیدعلی‌اکبر نصری سرآسیا اظهار کرد: طی گشت مشترک بازرسان جهاد کشاورزی شهرستان مشهد و اطلاعات سپاه حر در بازرسی از انبار حدود ۲۴ تن ماکارونی رشته‌ای و فرمی و حدود شش تن کنسرو فاسد و تاریخ مصرف گذشته در حاشیه شهر مشهد کشف و جمع‌آوری و محل نگهداری کالا‌های احتکاری با دستور مقام قضایی پلمپ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در بررسی‌های میدانی و تحقیقات صورت گرفته فرد سودجو قصد دستکاری و تغییر تاریخ انقضای درج شده روی بسته‌بندی مواد غذایی و فروش و توزیع آن را در سطح شهر داشته است. نهایتا فرد سودجو شناسایی و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شد.

رئیس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی شهرستان مشهد تصریح کرد: می‌بایست کلیه انبار‌ها در سطح کشور کل کالا‌ها را در سامانه جامع تجارت ثبت نمایند؛ در غیر این صورت مشمول تبصره چهار ماده ۱۸ قرار می‌گیرند. به همشهریان عزیز نیز توصیه می‌شود هنگام خرید مواد غذایی بسته‌بندی شده به تاریخ تولید، انقضا، پروانه بهداشت و علامت استاندارد که از نشانه‌های مرغوبیت کالاست، دقت کنند.

به گزارش روابط عمومی جهاد کشاورزی شهرستان مشهد وی افزود: شهروندان می‌توانند خبر‌های خود را در خصوص احتکار، تقلب، گران‌فروشی و عرضه خارج از شبکه با شماره پیامک ۳۰۰۰۷۶۵۵۵۵ و یا شماره تماس ۱۲۴ اعلام نمایند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: مشهد احتکار کالا ماکارونی احتکار کالا جهاد کشاورزی شهرستان مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۵۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی برداشت بیش از ۷۰ هزار تن محصول از مزارع «گیلانغرب»

مدیر جهاد کشاورزی گیلانغرب گفت: پیش‌بینی برداشت بیش از ۷۰ هزار تن محصول زراعی را در این شهرستان داریم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، جبار ولی‌پور امروز _ پنجشنبه سی‌ام فروردین _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهرستان گیلانغرب یکی از قطب‌های تولید محصولات زراعی در استان است و پیش‌بینی می‌شود بیش از ۷۰ هزار تن کلزا، گندم و جو از مزارع این شهرستان برداشت شود.

وی افزود: در سال زراعی جاری ۳۶ هزار و ۳۵۰ هکتار از اراضی زراعی شهرستان به کشت انواع محصولات زراعی اختصاص یافته است.

مدیر جهاد کشاورزی گیلانغرب خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود به طور تقریبی ۷۶ هزار تن گندم و جو از این مزارع برداشت شود.

ولی‌پور با اشاره به رشد قابل توجه سطح زیر کشت محصول کلزا، گفت: ۶۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی به کشت کلزا اختصاص یافته که پیش‌بینی می‌شود به طور تقریبی یک‌هزار و ۳۰۰ تن محصول از این اراضی استحصال شود.

وی تاکید کرد: در حال حاضر ۴ سیلوی فعال و مرکز خرید در دهستان حومه، گواور، حیدریه و حیدریه شهرستان آماده تحویل محصول گندم، جو و کلزا است.

مدیر جهاد کشاورزی گیلانغرب ادامه داد: عملیات برداشت غلات توسط ۷۰ دستگاه کمباین بومی و ۸۰ دستگاه کمباین مهاجر انجام می‌شود.

کد خبر 745681

دیگر خبرها

  • بازدید وزیر جهاد کشاورزی از مصوبه رئیس جمهور
  • توسعه کشت گیاهان دارویی در جهرم
  • تجهیز و نوسازی ۱۵۰ هکتار از شالیزار‌های آمل
  • پیش‌بینی برداشت بیش از ۷۰ هزار تن محصول از مزارع «گیلانغرب»
  • پیش‌بینی تولید ۱۰۰ هزار تن گوشت مرغ در لرستان
  • ۳۵ هزار مترمربع از اراضی زراعی و باغی پردیس آزادسازی شد
  • سازمان بازرسی به وزیر جهاد کشاورزی هشدار داد
  • گوشت، شکر و برنج دولتی افزایش قیمت نداشته است
  • احیاء ۳۵ واحد پرواربندی با ظرفیت حدود ۱۰ هزار راس دام در لرستان
  • استقرار تیم بازرسی اداره کل بازرسی استان یزد در جهادکشاورزی