Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی پارسا پور روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در هر منطقه شهرداری مرکز استان، سه گروه عمرانی به وسیله پیمانکاران نسبت به آسفالت و لکه‌گیری معابر اقدام می کند و علاوه بر آن پنج گروه از سازمان عمران شهرداری هم در این باره اقدامات را در دست انجام دارند.

معاون فنی و امور زیربنایی شهردار بجنورد خاطرنشان کرد: تاکنون در سال مالی جاری ۶۹۰ تن قیر از محل قیر رایگان به شهرداری بجنورد اختصاص یافته و دریافت شده است و در این مرحله قرار است ۱۰۰ هزار مترمربع از خیابان ها و معابر شهر بجنورد آسفالت و لکه گیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طرح های اجرای آسفالت و نهضت آسفالت، معابر هسته مرکزی شهر و نیز مناطق حاشیه شهر را تحت پوشش دارد و اولویت در اجرای این اقدام، بهسازی و بهبود شرایط در خیابان هایی است که بدترین شرایط آسفالت دارند.

وی در بخش دیگر سخنان خود حفاری ها و تخریب آسفالت به وسیله دستگاه های خدمات رسان را از چالش های پیش روی کارهای عمرانی شهرداری عنوان کرد و گفت: دستگاه‌های خدمات رسان برای کارهای توسعه و یا مرمت شبکه ها به ناچار اقدام به تخریب آسفالت می کنند که سبب تحمیل خسارت می شود. 

معاون فنی و امور زیربنایی شهردار بجنورد گفت: رهاسازی پساب و روان آب ها به معابر هم سبب کاهش عمر آسفالت و تخریب زودهنگام آن می شود از این رو به مردم توصیه می شود از رهاسازی پساب در معابر خودداری کنند. 

شهر بجنورد مرکز خراسان شمالی ۲۱۰ هزار نفر جمعیت دارد. 

برچسب‌ها بجنورد آسفالت خراسان شمالی شهرداری بجنورد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد آسفالت خراسان شمالی بجنورد آسفالت خراسان شمالی شهرداری بجنورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۵۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع آسفالت در معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد

محمدحسین واحدیان در بازدید از روند آسفالت معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد، اظهار داشت: طی چند روز گذشته هزار و ۷۰۰ تن آسفالت در معابر آرامستان بهشت رحمت توزیع و ۱۶ هزار مترمربع از این معابر به صورت کامل آسفالت شد.

وی افزود: دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تولید هزار و ۷۰۰ تن آسفالت هزینه شده است.

بیشتر بخوانید

پیش‌بینی تولید ۷۰ هزار تن آسفالت در شهرکرد

واحدیان اضافه کرد: عملیات آسفالت ریزی در معابر آرامستان با استفاده از دو هزار و ۵۰۰ تن آسفالت در ۱۰ روز آینده انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: در تلاش هستیم که اجرای طرح نهضت آسفالت در تمام سطح شهر را ادامه دهیم لذا می‌طلبد شهروندان مدیریت شهری را همراهی کنند تا آسفالت کوچه و محله مورد نظرشان بر اساس برنامه زمانبندی انجام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • روکش آسفالت و خط‌کشی ترافیکی خیابان سلمان انجام شد + فیلم
  • رفع آب‌گرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • عملیات عمرانی بهسازی بزرگراه شهید باقری در منطقه ۸
  • توزیع ۸۵۰۰ تن آسفالت در ۶۱ معبر شهری تبریز
  • اجرای عملیات بهسازی بزرگراه شهید باقری
  • ۱۶۰۰۰ مترمربع از معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد آسفالت شد
  • آغازعملیات لکه‌گیری و ترمیم آسفالت معابر شهری در بروجن
  • توزیع آسفالت در معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد
  • عملیات لکه‌گیری و ترمیم آسفالت معابر شهری بروجن
  • توزیع ۴۲۰۰ تن آسفالت در معابر آرامستان بهشت رحمت