Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@04:06:29 GMT

نمایشگاه گروهی نقاشی در سقز گشایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۳۵۵۸۰

نمایشگاه گروهی نقاشی در سقز گشایش یافت

مدیر آموزشگاه تندیس سقز روز پنجشنبه در حاشیه این نمایشگاه اظهار داشت: نمایشگاه گروهی نقاشی هنرجویان با هدف به نمایش گذاشتن جدیدترین اثار و ایجاد انگیزه و حمایت از این هنرجویان در گالری پردیس سینمایی مهر برپا شد.

مهسا سلیمانی راد گفت: این پنجمین نمایشگاه نقاشی است که برگزار کردیم، امیدواریم علاقمندان به نقاشی با بازدید از این نمایشگاه باعث قوت قلب برای هنرجویان شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هنرمند جوان افزود: در این نمایشگاه ۶۰ اثر از ۴۵ هنرجوی چهار ساله به بالا به نمایش گذاشته شده و موضوع نقاشی ها آزاد و با تکنیک های مداد رنگی، گواش، سیاه قلم، آبرنگ و ویترای طراحی شده است.

سلیمانی راد ادامه داد: این نمایشگاه تا روز ۳۱ اردیبهشت ماه برای علاقمندان به هنر نقاشی دایر است، علاقمندان می توانند برای دیدن آثار هنرجویان ما به گالری پردیس سینمایی مهر سقز مراجعه کنند.

همچنین در این نمایشگاه چند اثر میناکاری بر روی سفال از فوضیه اسلامی به نمایش گذاشته شده است.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

برچسب‌ها کردستان سقز نقاشی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان سقز نقاشی کردستان سقز نقاشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۵۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه در خیال در قم

علیخان عبداللهی ،هنرمند مجسمه ساز در مورد نمایشگاه در خیال گفت: در این نمایشگاه، سی اثر از مجسمه‌های ساخته شده من به نمایش درآمده است.

وی درباره این مجسمه‌ها گفت: ماده اولیه مجسمه‌ها از ترکیب شانه تخم‌مرغ، آب و سریش به نام پاپه‌ماشه است که تبدیل به خمیر و از آن در ساخت مجسمه استفاده می‌شود.

عبداللهی ادامه داد: آثار از نقش‌های باستانی الهام گرفته شده و با استفاده از تجسم و خیال در ذهن، این آثار خلق شده است.

وی افزود: هر اثر با توجه به مقیاس و حجم آن بین ۵ تا ۱۵ روز طول می‌کشد تا ساخته شود.

عبداللهی با اشاره به اینکه بیست و پنج سال مشغول این کار هست، ابراز کرد: تاکنون بیست نمایشگاه برگزار کرده و به صورت انفرادی و در گالری‌های خصوصی و دولتی در معرض نمایش علاقه‌مندان هنر قرار داده است.

وی گفت: این نمایشگاه از ۲۹ فروردین تا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در معرض دید مخاطبان هنر قرار گرفته است.

علیخان عبدالهی در پایان اظهار داشت: علاقه‌مندان جهت بازدید میتوانند به بلوار بوعلی، میدان دستغیب، کتابسرای سرو، گالری سرو مراجعه نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • گشایش دومین نمایشگاه نقاشی کُنار، درخت زندگی در دزفول
  • گشایش نمایشگاه آستان بقیع در حرم مطهر رضوی
  • برپایی نمایشگاه در خیال در قم
  • نمایشگاه گروهی عکس «مردم درود»
  • گشایش نمایشگاه هنر‌های تجسمی بنا‌های تاریخی ایران در عمارت مسعودیه  
  • افتتاح نمایشگاه گروهی عکس بازگشت
  • نمایشگاه گروهی «وعده صادق» با محوریت «کودک، جنگ، غزه» در فرهنگسرای اندیشه
  • محک میزبان «سرزمین جدید»
  • (عکس) نمایش مین‌های مغناطیسی و بشکه‌ای طالبان
  • برگزاری نمایشگاه و کارگاه خیابانی نقاشی «وعده صادق» در کرمانشاه