Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - استاندار ایلام با اعلام حمایت از راه‌اندازی و تکمیل مرکز تخصصی نجوم در پارک جنگلی چغا سبز و استقبال از اجرای این پروژه گفت: راه اندازی مرکز نجوم از نظر علمی و سرگرمی مبحثی مهم است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، حسن بهرام نیا صبح امروز در دیدار بامدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام اظهار داشت: کانون، آینده‌ساز جامعه است و تربیت نسل‌ها از نظر دینی، فرهنگی و تربیتی بر عهده آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان  است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار استاندار ایلام مسئولیت را  یک فرصت دانست گفت: به گفته ائمه معصومین(ع) این فرصت همانند ابر زودگذر است و در اجرای رسالت کاری و فراهم نمودن فرصت ها و برنامه ها لحظه ای درنگ نکنید.

وی افزود: استان کم برخوردار ایلام، مردمانی خوب، مهمان نواز و قدردان دارد و خوشبختانه در دولت کار و کرامت توجهی ویژه به استان های کم برخوردار ازجمله ایلام شده است.

نماینده عالی دولت در استان  با اعلام حمایت از برنامه های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اظهار داشت: در اجرای برنامه های کانون از هیچ کمکی، مضایقه نمی‌کنیم.

استاندار ایلام کانون را بخشی از بدنه وزارت آموزش و پرورش که عهده دار مسئولیتی خطیر و حساس است، عنوان کرد و افزود: تقویت و ایجاد شادابی معنوی و اجتماعی در محیط کار و جامعه ضرورت دارد و این مجموعه با بهره گیری از فرصت کار و تلاش، در جهت رفع مشکلات گام بردارد و در عرصه های فرهنگی و اجتماعی تحول چشمگیر به وجود آورند.

نماینده عالی دولت ضمن اعلام حمایت از راه‌اندازی و تکمیل مرکز تخصصی نجوم در پارک جنگلی چغا سبز و استقبال از اجرای این پروژه گفت: راه اندازی مرکز نجوم از نظر علمی و سرگرمی مبحثی مهم است و لازم است تکمیل این پروژه به سرعت دنبال شود.

بازدید سرزده استاندار ایلام از بازار/ کالاهای اساسی در انبارها ذخیره سازی شده است + فیلماستاندار ایلام: خط قرمز دولت ‌حفظ منافع مردم است/ دست مفسدان اقتصادی را از سفره مردم کوتاه می‌کنیمانتقاد استاندار ایلام از تعلل در ساخت بیمارستان 376 تختخوابی ایلام+ فیلمکنگره شهدای کودک و نوجوان در ایلام برگزار می شود

فاطمه رستگار در این دیدار نیز با ارائه گزارشی از برنامه های جاری در حوزه های فرهنگی، هنری ، ادبی ، پژوهشی و اداری ‌سخن و اظهار داشت:  مجموعه متعهد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به عنوان خدمتگزاران این قشر در جهت ارتقاء شادابی معنوی و نشاط اجتماعی در بین اعضاء و ارتباط موثر و سازنده بین والدین و اولیای تربیتی و گسترش این ارتباطات ،خدمات ارزنده ای ارائه می‌کند  .

مدیر‌کل پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اشاره به تدوین برنامه های تبیین شده در کانون تصریح کرد: جشنواره‌هایی با محوریت نماز با مشارکت اداره کل آموزش و پرورش ،ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، ستاد اقامه نماز استان و  بانک ملی  طراحی و تدوین شده است که به زودی عملیاتی خواهند شد.

 وی افزود‌: کنگره شهدای کودک و نوجوان، اربعین، تالیف کتاب شهدای کودک و نوجوان،ترویج فرهنگ کتاب وکتابخوانی دربین کودکان ونوجوانان و خانواده ها،خدمات فرهنگی به مناطق محروم و کم برخوردار، فعالیت های سیار روستایی، هفته ملی کودک و ... از  دیگر برنامه های مصوب این اداره کل در سال جاری است.

رستگار در پایان با تشریح گزارشی کامل و تاکید بر مساعدت استاندار در جهت ضرورت نوسازی مراکز فرهنگی، هنری کانون خاطر نشان کرد: ضرورت تعمیر،  تجهیز و بروز رسانی مرکز نجوم که یک مرکز تخصصی در سطح استان می باشد‌، ضرورت دارد.

انتهای پیام/180/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرورش فکری کودکان و نوجوانان کانون پرورش فکری کودکان استاندار ایلام راه اندازی مرکز تخصصی برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۵۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید معاون استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی مرکز ملی داده‌های زیارت

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی در جلسه بررسی و تحلیل تشکیل مرکز داده‌های زیارت گفت:با جمع‌آوری و ثبت همه اطلاعات و تحلیل‌های آماری مربوط به زیارت  ، گزارش، تحلیل و طراحی متناسبی برای مسائل مختلف زیارت به وجود خواهد آمد. 

حجت‌الاسلام والمسلمین حجت گنابادی‌نژاد افزود :  با توجه به اهمیت مساله زائر و زیارت و ضرورت سیاست‌گذاری‌ و راهبری دقیق و هوشمندانه، لازم است که در زمینه حکمرانی توجه و اهتمام بیشتری به مسئله زیارت داشته باشیم.
 

وی بیان کرد : در دولت سیزدهم، پنج جلسه از کارگروه ملی زیارت برگزار شده است و یکی از مصوبات آن، تشکیل مرکز ملی داده‌ها توسط پژوهشکده زیارت دانشگاه فردوسی بود.

 گنابادی‌نژاد گفت: مصوبات کارگروه ملی زیارت به منزله مصوبات هیات وزیران است و این فرصت خوبی است تا بتوانیم جریان خدمت‌رسانی به زائران را به صورت کمی و کیفی ارتقا بدهیم.

 

خدمت‌رسانی گردان نانوایان خانوک کرمان

در نشستی با حضور حسن نوری‌زاده سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی و حجت‌الاسلام والمسلمین حجت گنابادی‌نژاد معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی، جلسه ‌هماهنگی استقرار گردان نانوایان شهید حاج قاسم سلیمانی از خانوک استان کرمان برگزار شد.

گردان نانوایی خانوک کرمان به همراه خادم یاران از هشت استان کشور از جمله گلستان، خراسان جنوبی، خوزستان، همدان، آذربایجان شرقی، کرمان، خراسان رضوی و خراسان شمالی در ایام دهه کرامت در حوزه تامین نان زائران‌ حرم مطهر رضوی خدمات‌رسانی خواهند کرد.
در این نشست مقرر شد گردان ‌نانواهای‌ خانوک کرمان با حمایت ویژه آستان قدس، استانداری، فرمانداری مشهد و دستگاه‌های مرتبط برای تامین نان زائران حرم رضوی خدمات‌رسانی کنند.

 
 

دیگر خبرها

  • راه اندازی سومین مرکز تخصصی نماز کشور در استان؛بزودی
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • تعاونی‌های دانش‌بنیان خراسان شمالی ویژه حمایت می‌شوند
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه‌های کارشناسی کانون پرورش فکری
  • تاکید معاون استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی مرکز ملی داده‌های زیارت
  • طرح تحول در انتشارات کانون پرورش فکری کلید خورد
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری میهمان کودکان اراکی
  • راه اندازی نخستین درمانگاه تخصصی بچه های اوتیسم تا مهرماه