Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@13:57:56 GMT

فرد ۶۴ ساله در استخر غرق شد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۳۶۲۲۸

فرد ۶۴ ساله در استخر غرق شد

سرهنگ اکبری گفت: در پی تماس تلفنی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر غرق شدن یک نفر در استخر ذخیره آب کشاورزی بلافاصله مأموران انتظامی به همراه گروه‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

او گفت: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند فردی ۶۴ ساله در گودالی که برای جمع آوری آب جهت استفاده احشام و کشاورزی بوده، وارد شده که با توجه به عمق زیاد و بر اثر گیر کردن در گل و لای قادر به نجات خود نبوده و در آب غرق شده است که توسط تیم‌های امدادی هلال احمر جسد وی به بیرون از آب هدایت و به پزشکی قانونی منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آویشن هایی که قاتل شدند

سرهنگ اکبری گفت: همچنین پس از اطلاع پلیس از وقوع یک حادثه دیگر که منجر به فوت فردی شده بود مأموران بلافاصله در محل حاضر شدند که مشخص شد فرد ۵۰ ساله‌ای که برای برداشت آویشن به کوه‌های اطراف یکی از روستا‌های شهرستان خوسف رفته بود به پایین سقوط کرده که به علت شدت جراحات وارده فوت کرده است.

او با ابراز تأسف از وقوع این حوادث ناگوار گفت: شنا در منطقه ممنوعه و به آب زدن بدون آگاهی و همچنین کوهنوردی به علت نداشتن مهارت کافی از مهم‌ترین دلایل وقوع این حوادث است که می‌طلبد شهروندان به توصیه‌ها و هشدار‌ها توجه کافی کنند تا شاهد این گونه حوادث تلخ برای خانواده‌ها نباشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: غرق شدن محل حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۶۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کودک ارومیه‌ای با غرق شدن در استخر آب باغ جان خود را از دست داد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،فرزین رضازاده افزود: ماموران اورژانس ارومیه با اعلام رخداد یک مورد غرق شدگی بلافاصله به محل گزارش اعزام شدند تا عملیات نجات را اجرا کنند.   وی با اشاره به حضور سریع ماموران در محل حادثه ادامه داد: فرد غرق شده سه سال داشت و طبق گزارش ماموران به علت سپری شدن زمان زیاد از وقوع حادثه، عملیات احیا پاسخگو نبود.

دیگر خبرها

  • برگزاری مانور آمادگی و پیشگیری از خطرات احتمالی وقوع حوادث غیرمترقبه طبیعی
  • بررسی علل وقوع حوادث غیرمترقبه ایلام
  • یک کودک ارومیه‌ای با غرق شدن در استخر آب باغ جان خود را از دست داد
  • مانور آمادگی وقوع حوادث غیرمترقبه طبیعی در کرمانشاه برگزار می‌شود
  • ۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز
  • کودک ۵ ساله خرم‌آبادی خاله‌ ۱۴ ساله‌اش را کشت!
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • پسربچه ۵ساله خاله خود را به ضرب گلوله کشت
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به‌سمت خاله‌اش
  • وقوع ۱۲ حادثه به دلیل فرونشست در اصفهان