Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه، با تاکید بر لزوم ساخت کلیپ‌های متعدد به مانند «سلام فرمانده» در کشور بیان کرد: قطعه «سلام فرمانده» به خوبی با نفوذ فرهنگی در کشور مقابله کرده است لذا باید در تمامی امور به مسائل فرهنگی توجه جدی شود.

به گزارش خبرگزاری برنا، سردار حسین سلامی در ارتباط تلفنی با اجتماع بزرگ «سلام فرمانده»، با بیان اینکه سرود مذکور یک اجرای آسمانی بوده است، اظهار کرد: سرود «سلام فرمانده» یک کار فرهنگی زیبا در جمهوری اسلامی بوده که در تاریخ کشور قطعا ماندگار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تاثیرپذیری سرود «سلام فرمانده» در جهان اسلام گفت: قطعا پروردگار و حضرت ولی عصر(عج) بر این سرود نظر داشته و باعث جاودان شدن و تاثیرپذیری جهانی آن شده است؛ به طوری که در بسیاری از کشورهای جهان اسلام این سرود خوانده می‌شود.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر لزوم ساخت کلیپ‌های متعدد به مانند «سلام فرمانده» در کشور بیان کرد: قطعه «سلام فرمانده» به خوبی با نفوذ فرهنگی در کشور مقابله کرده است لذا باید در تمامی امور به مسائل فرهنگی توجه جدی شود.

سلامی مضمون ابیات «سلام فرمانده» را در خور نیازهای روز نوجوانان در عصر جهاد تبیین عنوان کرد و گفت: در بحث امام زمان(عج) همیشه از انتظار، دلتنگی و منتظر صحبت شده ولی در «سلام فرمانده» به مسائل بخشش و آمادگی قرار گرفتن در صف یاران امام و سربازی منجی صحبت شده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جهان اسلام حضرت ولی عصر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سربازی کشورهای جهان سلام فرمانده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۶۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رزمندگان زنجانی با غیرت و سخت‌کوش بودند

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار احمد رضا رادان شامگاه سه‌شنبه در دیدار با حجت الاسلام علی خاتمی امام جمعه زنجان اظهار کرد: چهره زنجان در ذهن من چهره‌ای است که شهدا و رزمندگان زنجانی در دوران دفاع مقدس ساختند.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: چهره شهدا و رزمندگان زنجان در دفاع مقدس برجسته و ممتاز است و یاد و نام شهدای این استان و ایثارگری‌های آنان همواره ماندگار خواهد بود.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی پس از استقبال محسن افشارچی استاندار زنجان و سردار طراقیه فرمانده انتظامی استان زنجان با امام جمعه زنجان دیدار کرد.

کد خبر 6063174

دیگر خبرها

  • شک داریم که نفوذ خارجی پشت پرده لایحه عفاف و حجاب باشد
  • سید محمد صدر: این شک وجود دارد، نفوذ خارجی پشت پرده لایحه حجاب باشد/ برخی افراد تندرو عقل کامل ندارند/ این لایحه بانک‌ها را ورشکسته می‌کند
  • محمد صدر: این شک وجود دارد، نفوذ خارجی پشت پرده لایحه عفاف و حجاب باشد /برخی افراد تندرو عقل کامل ندارند /این لایحه بانک ها را ورشکسته می کند
  • تامین مسکن برای مرزبانان هنگ مرزی تایباد کلید خورد
  • تامین مسکن برای مرزبانان هنگ مرزی تایباد خراسان رضوی کلید خورد
  • رزمندگان زنجانی با غیرت و سخت‌کوش بودند
  • سفره کرم به وسعت ایران زمین / اصفهانی‌ها «روزه اولی» و تهرانی‌ها «سلام فرمانده» را خواندند
  • فرمانده ارشد ارتش: تلاش‌ پدافند هوایی موجب امنیت پایدار و مصون ماندن ایران در برابر نفوذ شده است
  • نمره خوبی برای جوانان شورای شهر قائل هستم/ در شورای هم‌فکر دوره ششم تضارب آرا وجود دارد
  • نمره خوبی برای جوانان شورای شهر قائل هستم/ در شورای همفکر دوره ششم تضارب آرا وجود دارد