Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@05:53:29 GMT

تصویب آیین‌نامه پرداخت پاداش پایان خدمت جانبازان ماده ۳۸

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۳۶۶۵۵

تصویب آیین‌نامه پرداخت پاداش پایان خدمت جانبازان ماده ۳۸

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود پاکدل، در حاشیه نشست پایش برنامه عملیاتی بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار کرد: با پیگیری‌های مؤثر رئیس بنیاد و نیز مشارکت معاونت حقوقی ریاست جمهوری چهارشنبه گذشته آئین‌نامه پرداخت پاداش پایان خدمت جانبازان حالت اشتغال و جانبازان مشمول ماده ۳۸ قانون جامع خدمات ایثارگران به تصویب دولت رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در آئین‌نامه مذکور شرایط احراز بازنشستگی، میزان پرداخت مستمری، نحوه احراز بازنشستگی، سنوات و پرداخت آن و همچنین چگونگی تأمین اعتبارات مربوط تبیین شده است.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار کرد: به محض ابلاغ آئین‌نامه در چارچوب مفاد این تصویب‌نامه، فرایند صدور احکام بازنشستگی برای گروه‌های مشمول و نیز پرداخت آن بر اساس اعتباراتی که از سوی سازمان برنامه تخصیص خواهد یافت آغاز شود.

آئین‌نامه مذکور پس از سال‌ها تأخیر با پیگیری‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران در هیئت دولت به تصویب رسیده است.‌

کد خبر 5493884 مهشید جعفری معظم

منبع: مهر

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران پاداش پایان خدمت جانبازان و ایثارگران شهرداری تهران علیرضا زاکانی قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده شورای شهر تهران آلودگی هوا هلال احمر جمهوری اسلامی ایران حج تمتع سازمان حج و زیارت احتکار دستگیری شهر تهران شهردار تهران شرکت کنترل کیفیت هوای تهران قوه قضاییه آئین نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۶۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل پرونده ۹۶ شهید و ۱۲۰ جانباز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان در این همایش آقای توسلی مدیر کل حقوقی و معاضدت قضایی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور از تجمیع قوانین ایثارگری در برنامه هفتم توسعه ، بازنگری ایین نامه کمک معیشتی ، بازنگری تسهیلات مسکن ایثارگری و افزایش سقف آن خبر داد.
آقای ایرانمنش مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هم گفت تاکنون پرونده ۹۶ شهید و ۱۲۰ جانباز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان نهایی شده است .

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی
  • برگزاری همایش حقوق شهروندی و ایثار استان کرمان
  • تشکیل پرونده ۹۶ شهید و ۱۲۰ جانباز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • پرداخت تسهیلات ازدواج به فرزندان اعضای صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران
  • تولیدات فرهنگی مرتبط با شهدا و ایثارگران حمایت می‌شود
  • تجلیل رئیس بنیاد شهید از ۳ خانواده شهید ارتش در بوشهر
  • همه خانواده جامعه ایثارگری صاحب مسکن می‌شوند
  • احیای ماده ۴۸ قانون الحاق مالی دولت
  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد
  • ثبت گزارش جامعه هدف بنیاد شهید با مراجعه به سامانه سوت‌زنی