Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-28@13:24:58 GMT

کسب رتبه اول حامی یابی اداره منطقه یک یاسوج

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۳۶۹۲۹

کسب رتبه اول حامی یابی اداره منطقه یک یاسوج

کمیته امداد منطقه یک یاسوج بر اساس ارزیابی کمیته امداد استان در ماه رمضان امسال با ثبت 129نفر حامی رتبه اول را از نظر جذب حامی به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛مصیب حیدری رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج ضمن تقدیر وتشکر از تمامی خیرین ونیکوکارانی که با اداره منطقه یک همکاری وسرپرستی  ایتام را عهده دارشدند،  گفت: حامیان نیکوکار از ابتدای سال گذشته تا پایان سال  بالغ بر 2 میلیارد و 500 میلیون تومان به‌ صورت نقدی و غیرنقدی به ایتام و فرزندان محسنین اداره منطقه یک یاسوج کمک کرده‌ که رشد 94درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:طرح اکرام ایتام و محسنین این نهاد، به‌منظور حمایت خیرین و حامیان نیکوکار از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت  کمیته امداد منطقه یک یاسوج اجرایی می‌شود.

 حیدری با بیان اینکه تعداد719 یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد هستند، گفت: از این تعداد 272 نفر یتیم و 437 نفر فرزندان محسنین هستند.

رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج با بیان اینکه همه فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد منطقه یک یاسوج ، دارای حامی هستند، اظهار داشت: هم اکنون  تعداد 922حامی خیر و نیکوکار  ایتام ومحسنین کمیته امداد منطقه یک یاسوج را حمایت می کنند که 129 نفر آنان در رمضان سال جاری جذب شده، سرپرستی ایتام و فرزندان محسنین این اداره را بر عهده دارند که رشد 139درصدی نسبت به رمضان سال گذشته داشت و با کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود ماهیانه از آن‌ها حمایت می‌کنند.

حیدری با بیان اینکه حامیان با لطف ومحبتی که به فرزندان معنوی خود داشتند در سال گذشته بالغ بر 2 میلیارد و 500 میلیون تومان به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمک کرده‌اند، ادامه داد: میزان کمک‌های حامیان در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 94 درصد رشد داشته است.

رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج به سرانه ایتام و فرزندان محسنین اشاره و عنوان کرد: سرانه ایتام در منطقه یک یاسوج 530/000 هزار تومان و سرانه فرزندان محسنین 150/000 هزار تومان است که امیدواریم با حمایت حامیان این مبلغ افزایش یابد.

وی ضمن دعوت از مردم خیر و نیکوکار کهگیلویه و بویراحمد برای قبول سرپرستی ایتام و فرزندان بی‌بضاعت این نهاد اظهارکرد: در حال حاضر بسترهای مناسب و آسان الکترونیکی از طریق نرم‌افزار و سیستم بانکی برای پرداخت حامیان فراهم شده است و خیران می‌توانند از طریق سامانه ekram.emdad.ir ثبت‌نام در سامانه‌های اکرام ایتام و محسنین برای حامی شدن و کمک به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد اقدام کنند. 

حیدری ضمن تقدیر وتشکر از مسئول اکرام اداره ،همراهی حوزه ستادی وتمامی نیکوکاران وخیرینی که در ماه مبارک رمضان امسال یاریگر ایتام این نهاد بودند ،گفت، متقاضیان برای مشارکت در سرپرستی ایتام حتی با پرداخت مبلغ 20هزارتومان در ماه میتوانند با ارسال کدملی،تلفن،ادرس ،وتاریخ تولد خود براساس روز ،ماه وسال با ارسال این مشخصات به تلفن های 09171451619و 09173432371     سرپرستی یک ویا چند فرزند معنوی  را عهده دار شوند. 

لازم بذکر است رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج با تقدیم لوح ارسالی رئیس کمیته امداد کشور ،حاج اقا بختیاری از آقای خداداد دارابی مسئول اکرام وایتام اداره منطقه یک یاسوج تجلیل کرد.

انتهای پیام 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کسب رتبه رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج ایتام و فرزندان محسنین محسنین تحت حمایت اداره منطقه یک سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۶۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزون به پنج هزار خیر جدید به حامیان ایتام در خراسان شمالی افزوده شدند

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خراسان شمالی، مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی با بیان اینکه پنج هزار و ۳۰۳ خیر در سال گذشته به جمع حامیان ایتام و محسنین پیوستند اظهار کرد: تعداد حامیان در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ماقبل آن ۱۳ درصد رشد داشته است.

در خراسان شمالی ۸ هزار فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد هستند که بیش از ۲۷ هزار حامی از این فرزندان حمایت می‌کنند.

حامیان، مردم مومن و خیر این استان پارسال ۹۶۰ میلیارد ریال به فرزندان ایتام و محسنین کمک کردند.

خبرنگار: فواد چاهی

انتهای خبر/

کد خبر: 1225410 برچسب‌ها خیرین ایتام

دیگر خبرها

  • آمادگی ۱۰۰ پایگاه کمیته امداد مازندران برای جذب حامی در شب‌های قدر
  • اینجا آرزوها جان می‌گیرند/۱۰ هزار کودک اردبیلی چشم انتظار دستگیری
  • افطاری جمعی از فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) تبریز با استاندار آذربایجان شرقی
  • ۴هزار و ۹۰۰ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند
  • توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های ایتام و محسنین بندرعباسی
  • ۴۹۰۰ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند
  • ۲۷ هزار حامی سرپرستی ایتام خراسان شمالی را برعهده دارند
  • حمایت یک خیر دزفولی از ۹۳۰ یتیم تحت پوشش کمیته امداد
  • بیش از ۵ هزار خیر جدید به حامیان ایتام در خراسان شمالی افزوده شدند
  • افزون به پنج هزار خیر جدید به حامیان ایتام در خراسان شمالی افزوده شدند