Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، مصیب حیدری با اعلام این خبر گفت: حامیان نیکوکار از ابتدای سال گذشته تا پایان سال  بالغ بر 2 میلیارد و 500 میلیون تومان به‌ صورت نقدی و غیرنقدی به ایتام و فرزندان محسنین اداره منطقه یک یاسوج کمک کرده‌‌اند که رشد 94درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است.

رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج بیان کرد: طرح اکرام ایتام و محسنین این نهاد، به‌ منظور حمایت خیرین و حامیان نیکوکار از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت  کمیته امداد منطقه یک یاسوج اجرایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با بیان اینکه تعداد719 یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد هستند، گفت: از این تعداد 272 نفر یتیم و 437 نفر فرزندان محسنین هستند.

رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج بابیان اینکه همه فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد منطقه یک یاسوج ، دارای حامی هستند، گفت: هم اکنون  تعداد 922حامی خیر و نیکوکار  ایتام ومحسنین کمیته امداد منطقه یک یاسوج را حمایت می کنند که 129 نفر آنان در رمضان سال جاری جذب شده، سرپرستی ایتام و فرزندان محسنین این اداره را بر عهده دارند که رشد 139درصدی نسبت به رمضان سال گذشته داشت و با کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود ماهیانه از آن‌ها حمایت می‌کنند.

وی با بیان اینکه حامیان با لطف و محبتی که به فرزندان معنوی خود داشتند در سال گذشته بالغ بر 2 میلیارد و 500 میلیون تومان به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمک کرده‌اند، ادامه داد: میزان کمک‌های حامیان در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 94 درصد رشد داشته است.

رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج به سرانه ایتام و فرزندان محسنین اشاره و عنوان کرد: سرانه ایتام در منطقه یک یاسوج 530/000 هزار تومان و سرانه فرزندان محسنین 150/000 هزار تومان است که امیدواریم با حمایت حامیان این مبلغ افزایش یابد.

 وی ضمن دعوت از مردم خیر و نیکوکار کهگیلویه و بویراحمد برای قبول سرپرستی ایتام و فرزندان بی‌بضاعت این نهاد اظهار کرد: در حال حاضر بسترهای مناسب و آسان الکترونیکی از طریق نرم‌افزار و سیستم بانکی برای پرداخت حامیان فراهم شده است و خیران می‌توانند از طریق سامانه ekram.emdad.ir ثبت‌نام در سامانه‌های اکرام ایتام و محسنین برای حامی شدن و کمک به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد اقدام کنند.

حیدری ضمن تقدیر و تشکر از مسئول اکرام اداره ،همراهی حوزه ستادی وتمامی نیکوکاران وخیرینی که در ماه مبارک رمضان امسال یاریگر ایتام این نهاد بودند ،گفت، متقاضیان برای مشارکت در سرپرستی ایتام حتی با پرداخت مبلغ 20هزارتومان در ماه میتوانند با ارسال کد ملی،تلفن،آدرس ،وتاریخ تولد خود براساس روز ،ماه و سال با ارسال این مشخصات به تلفن های 09171451619و 09173432371 سرپرستی یک و یا چند فرزند معنوی  را عهده دار شوند.

لازم به ذکر است رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج با تقدیم لوح ارسالی رئیس کمیته امداد کشور، از آقای خداداد دارابی مسئول اکرام و ایتام اداره منطقه یک یاسوج تجلیل کرد.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس کمیته امداد منطقه یک رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج ایتام و فرزندان محسنین محسنین تحت حمایت سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۷۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزار و ۲۶۴ نوعروس خراسان جنوبی راهی خانه بخت شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سید رضا حسینی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران از اهدای هزار و ۲۶۴ سری جهیزیه به نوعروسان خراسان جنوبی خبر داد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: این سری جهیزیه شامل یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، لباسشوئی و جاروبرقی بوده و ارزش ریالی هر سری جهیزیه با قیمت کارخانه بیش از ۳۲۰ میلیون ریال است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته‌امداد استان با بیان اینکه ازدواج به عنوان محبوب‌ترین بنا و اقدام در دین اسلام است و به دنبال خود نوعی مصونیت از گناه و آلودگی روح را به همراه خواهد داشت افزود: کمک هزینه ازدواج به شکل نقدی به نوعروسان مساعدت می‌شود.

حسینی ادامه داد: در کمک هزینه ازدواج که به شکل کالا اهدا می‌شود سعی شده کالاهای اساسی سبد جهیزیه تهیه شود که به علت خرید بدون واسطه از مراکز تولید، این کالاها با قیمت مناسب تهیه و اهدا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اهداف این نهاد را در زمینه ترویج ازدواج و گسترش فرهنگ اصیل اسلامی در بر پایه ازدواج‌های آسان، کم هزینه و پایدار و تسهیل و ترویج ازدواج مجدد زنان سرپرست خانوار دانست، تصریح کرد: ارزش ریالی کل جهیزیه توزیع شده بیش ۳۹۸ میلیارد ریال است.

معاون کمیته امداد خراسان جنوبی با اشاره به طرح‌های مختلف کمیته امداد امام خمینی (ره) در زمینه توانمندسازی مددجویان گفت: این نهاد با اجرای طرح‌های مختلف زمینه کمک رسانی هر چه بهتر خیران و نیکوکاران به خانواده‌های نیازمند را فراهم کرده است که امیدواریم با همکاری و مشارکت حامیان در امر ازدواج، بتوانیم چنین فضایی را برای خانواده‌های تحت حمایت توسعه و فراهم کنیم.

کد خبر 6080573

دیگر خبرها

  • اولویت کمیته امداد، توانمندسازی مددجویان در حوزه اشتغال و مسکن است
  • ۷۳ هزار خیّر و حامی ایتام در کرمان
  • برگزاری جشن گلریزان، دست‌های ماندگار در نوشهر
  • هدیه سردار رادان به فرزندان معنویش
  • هر ایرانی می‌تواند با ماهی حداقل ۳۰ هزار تومان از ایتام حمایت کند
  • ۳۰ توزیع مشترک جهیزیه در کرمان توسط کمیته امداد و ارتش
  • لزوم حمایت از زندانیان و خانواده آن‌ها
  • ثبت‌نام ۴۵۶۵ حامی جدید برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین در هرمزگان
  • امسال آرزوی ۱۰۲۰ یتیم گلستانی در جام آرزوها برآورده می شود
  • هزار و ۲۶۴ نوعروس خراسان جنوبی راهی خانه بخت شدند