Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقای کریمی گفت: با ابلاغ فدراسیون فوتبال موعود بنیادی فر، میثم حیدری، قهرمان نجفی، حمید نادری و وحید زمانی از داوران چهارمحال و بختیاری قضاوت دیدار‌های هفته ۲۸ لیگ برتر فوتبال کشور را بر عهده خواهند داشت.

موعود بنیادی‌فر داور دیدار حساس فجر سپاسی شیراز و ذوب آهن اصفهان است که فجر سپاسی برای پیروزی و جدا شدن از قعر جدول باید به میدان برود و ذوب آهن نیز برای فرار از رده‌های پایان جدول برای شکست فجر پا به این دیدار می‌گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

حضور داور چهارمحال و بختیاری در رقابت‌های سه گانه آسیایی هانگژو ۲۰۲۲

در دیگر دیدار نیز میثم حیدری داور دیدار صنعت نفت آبادان و مس رفسنجان است که هر دو تیم برای کسب سه امتیاز به میدان می‌روند و شاگردان علیرضا منصوریان در صنعت نفت چاره‌ای جز پیروزی برای تیم مس که این روز‌ها امتیازاتی را از دست داده است، ندارد.

همچنین قهرمان نجفی کمک داور دیدار حساس و سرنوشت ساز سپاهان و شهر خودرو است چرا که سپاهان برای کسب نایب قهرمانی لیگ باید به مصاف تیم قعر نشین شهرخورد برود که این روز‌ها با سید عباسی فقط به دنبال پیروزی است.

حمید نادری و وحید زمانی دو داور دیگر چهارمحال و بختیاری در این هفته به عنوان کمک داور و داور چهارم دیدار استقلال و آلومینیوم اراک انتخاب شده اند تا نبرد بین فرهاد مجیدی و مهدی رحمتی در تیم آبی پوشان پایتخت و آلومنینوم سازان اراکی را قضاوت کنند، دیداری که برای رحمتی از اهمیت بالایی برخوردار است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان لیگ برتر فوتبال قضاوت داوران فوتبال باشگاهی ایران چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۷۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس-آلومینیوم با یک داور تکراری

داور 31 ساله تهرانی که متولد 8 آذر 1371 است و مدرک کارشناسی ارشد تربیت بدنی دارد. نام او از سال 2020 وارد لیست بین‌المللی داوران شد.

این، اولین قضاوت عرب‌براقی در جام حذفی این فصل است. او در لیگ برتر این فصل، 2 بازی پرسپولیس (برد یک صفر بیرون از خانه برابر تراکتور و تساوی 2 بر 2 بیرون از خانه برابر استقلال خوزستان) را سوت زده ولی قضاوتی برای آلومینیوم نداشته است.

این برای پنجمین بار است که عرب‌براقی در جام حذفی قضاوت می‌کند. در 4 بازی قبلی، 13 کارت زرد از جیب او خارج شده و یک پنالتی هم اعلام شده است. 

عرب‌براقی 9 بازی پرسپولیس در همه رقابت‌ها را سوت زده و قرمزها با او، 6 برد و 3 مساوی دارند و هرگز شکست نخورده‌اند به علاوه 10 اخطار و 2 اعلام پنالتی که هر دو هم گل شده است. تمامی این 9 بازی در لیگ برتر بوده است.

عرب‌براقی سابقه سوت زدن 6 بازی آلومینیوم را هم دارد: 4 بازی در لیگ برتر و 2 بازی در جام آزادگان. یک برد، 3 مساوی و 2 باخت برای نماینده اراک در این بازی‌ها ثبت شده به علاوه 4 کارت زرد و یک خطای پنالتی. 

این برای سومین بار است که عرب‌براقی، رویارویی پرسپولیس و آلومینیوم را قضاوت می‌کند. هر 2 دیدار قبلی را پرسپولیس با کلین‌شیت برده است؛ 2 صفر در ورزشگاه آزادی و در دور برگشت لیگ بیستم با گلهای مغانلو روی پاس ترابی و ترابی روی پاس مغانلو و یک صفر در دور رفت لیگ 22 در اراک با تک گل میلاد سرلک روی پاس ترابی.

آلومینیوم در اراک با قضاوت عرب‌براقی، یک برد، یک مساوی و یک باخت دارد. پرسپولیس هم بیرون از خانه با سوت این داور، 4 برد و 2 مساوی کسب کرده است.

 

منبع:فوتبالی 

دیگر خبرها

  • تاریخ‌سازی در فوتبال ایتالیا؛ قضاوت یک تیم داوری زن در سری آ
  • گزینه قضاوت دربی تهران در تورنمنت دختران کافا قضاوت کرد
  • پرسپولیس-آلومینیوم با یک داور تکراری
  • در لیگ برتر داوران صدرنشین جدول امتیازات هستند!
  • برنامه و داوران یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال
  • تعیین تیم های داوری لیگ برتر با تایید کارگروه صیانت
  • محرومیت بهترین داور زن فوتبال جهان
  • اعلام اسامی داوران مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
  • اعلام اسامی داوران یک هشتم نهایی جام حذفی/ عرب براقی قاضی دیدار آلومینیوم و پرسپولیس
  • داوران بازی‌های جام حذفی مشخص شدند