Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی با تأکید بر رفع مشکل ۱۵ ساله انتقال صنوف آلاینده شهر بیرجند گفت: مصوب شده زمین مورد نیاز این واحدهای صنفی به صورت قسطی و با سند قطعی به متقاضیان واگذار شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  بیرجند‌، علیرضا عباس‌زاده پیش از ظهر امروز در کمیته بررسی مشکلات صنوف آلاینده بیرجند اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های مردم و صاحبان صنوف آلاینده این است که هزینه‌های آماده‌سازی را باید بپردازند در حالی که در این شهرک، اداره کل راه و شهرسازی استان و شهرداری بیرجند هم اراضی مشخصی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی؛ بنا به درخواست و دغدغه به‌ حق صاحبان صنوف، اداره کل راه و شهرسازی استان و شهرداری بیرجند نیز باید به قدر و سهم خود بخشی از هزینه‌های آماده‌سازی شهرک را بپردازند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی ادامه داد: در این کمیته مقرر شد سهم هر یک از دستگاه‌ها از جمله شهرداری، راه و شهرسازی و  مالکین واحدها توسط دفتر فنی استانداری بررسی و مشخص شود.

عباس‌زاده متذکر شد: تعاونی باید اطلاع‌رسانی لازم در این زمینه را خیلی سریع انجام دهند، چون محدوده برخورداری از تخفیفات اخذ پروانه شهرداری تا 31 تیرماه سال جاری است.

صنوف آلاینده برای خروج از مرکز استان خراسان جنوبی زمین دریافت می‌کننداعمال سیاست‌های تشویقی راهکار ساماندهی صنوف آلاینده بیرجند استطرحی 14 ساله که همچنان در کش و قوس اداری است/ انتقال صنوف آلاینده بیرجند به امسال هم نرسید

به گفته وی؛ در سایت صنوف آلاینده بیرجند، استقرار بیش از 2 هزار واحد پیش‌بینی شده است که متولی انتقال صنوف آلاینده به خارج شهر شهرداری است البته دستگاه‌های متولی از جمله استانداری نیز در زمینه ایجاد زیرساخت‌ها و بهسازی راه دسترسی با شهرداری مشارکت خواهند داشت.

وی ادامه داد: آبرسانی به شهرک صنوف آلاینده به اتمام رسیده و گازرسانی و برق‌رسانی به این محدوده هم در دستورکار قرار دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: انتقال نیافتن صنوف آلاینده در شهر بیرجند با گذشت 15 سال یکی از معضلات اساسی در مدیریت شهری است.

انتهای پیام/ 252/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: صنوف آلاینده بیرجند انتقال صنوف آلاینده خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۷۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های خراسان رضوی برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام

به گزارش قدس خراسان و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، نخستین جلسه شورای معاونین استانداری با حضور یعقوبعلی نظری سه‌شنبه ۷ فروردین در محل دفتر استاندار برگزار شد.

استاندار خراسان رضوی در این جلسه اظهار کرد: برای استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود، افزایش هم‌افزایی و هماهنگی بین مدیران از جمله معاونین استانداری بسیار اهمیت دارد.

یعقوبعلی نظری با بیان اینکه مدیریت استان باید نسبت به سال گذشته متفاوت باشد، بیان کرد: با وجود همدلی، فعالیت‌ها از جمله حوزه تشکیلاتی بهتر جلو خواهد رفت.

وی خاطرنشان کرد: نوع مواجهه ما با مسائل باید برجسته و مسئله‌محور باشد در غیر این صورت مدیریت ما بر اساس اولویت‌ها نخواهد بود.

استاندار خراسان رضوی افزود: حدود ۱۵ ماه از عمر دولت باقی‌ مانده است که باید در این فرصت باقی‌مانده، کوشش لازم برای به ثمر رساندن اهداف با اولویت‌ صورت گیرد.

دیگر خبرها

  • شوتی‌ها باز هم حادثه آفریدند/ جان باختن یک نفر در سانحه رانندگی
  • تأمین اعتبار لازم برای اجرای سامانه دوم آب‌رسانی در دستور کار استانداری
  • برگزاری جشن آیه‌های بندگی در بیرجند
  • ۵ مصدوم در حادثه رانندگی در جاده سربیشه - بیرجند
  • اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام با بهره‌گیری از توان خراسان رضوی
  • معاون امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی به پویش بهرفت پیوست
  • ایمن‌سازی محور آزادراهی در دستور کار شورای ترافیک
  • شورای جهادگران کشور سوم خردادماه برگزار می‌شود
  • ضرورت بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های خراسان رضوی برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام
  • توزیع۵۰۰ بسته معیشتی از محل موقوفه آب لوله بیرجند بین نیازمندان